POV Jeremy
ik werd wakker. IK besefte me dat het mijn verjaardag was. Mijn ouders deden nooit echt veel op mijn verjaardag maar wat ik gisteren zag. Dat Nina het doosje voor mij had gekocht wist ik dat vandaag een leuke dag ging worden. Ik ging de trap af en kwam in de keuken. Iedereen sprong van allekanten en riep "Gefeliciteerd". IK wist niet goed wat ik moest zeggen maar bedankte ze dan gewoon. Ik ging zitten en zag dat er 2 pakjes op de tafel stonden. IK opende het kleine eerst en ja hoor het was het pakje van Nina. IK deed het open en zag 2 kettinkjes.
Het zag er echt super mooi uit. Ik bedankte Nina en gaf haar een knuffel. Zij pakte het witte en deed de zwarte bij mij om. Daarna pakte ik het grote cadeau. Het was van Link en Harm. IK deed het open en zag een grote box zitten. IK bedankte hun en gaf ze een knuffel. Daarna kreeg ik pannenkoeken als ontbijt. (Na het ontbijt) We gingen op de bank zitten en lekker een serie kijken. Het waren een stuk of 8 afleveringen.
De serie was gedaan en link zei met een glimlach : "we hebben ook nog een verassing". IK lachten en stond op. Iedereen maakte zich klaar om weg te gaan. Ik keek nog eens in de spiegel. De ketting was zo mooi. Ik liep naar beneden en Link deed gelijk een blinddoek om me hoofd. "Moet dat echt?" zei ik lachend. "Ja het moet" zei hij. We liepen naar de auto. De rit duurde niet erg lang. Maar ik was wel een beetje in de war van waar we nu naar toe zouden gaan. WE stapten opeens uit en we liepen verder. Toen we na 10 minuten wandelen eindelijk stil stonden ging Link achter me staan. "Ben je er klaar voor?" vroeg hij. "Natuurlijk ben ik er klaar voor" zei ik lachend. Hij deed me blinddoek af en voor me zag ik een groot gebouw met een foto van eminem. "Is... is dit het concert van eminem? " zei ik blij. "Yep" zei Nina lachend. Ik was zo blij dat ik meteen iedereen in een groepsknuffel trok. "Kom we gaan naar binnen" zei Harm. Het was een enorme zaal. We kochten wat snoep enz en gingen naar boven. (na het concert) We liepen naar beneden en ik mocht nog 1 merch uitkiezen. IK koos een een t-shirt. Daarna liepen we naar buiten door de hele drukte heen. We liepen verder naar de auto. We reden en ik dacht dat we naar huis gingen dus ik viel een beetje in slaap. Opeens stopte de auto. IK keek naar buiten maar we waren bij een ander soort gebouw. "Wat gaan we doen" vroeg ik verbaasd. "Heb je zin in springen" vroeg Link. "JA zeker" zei ik blij. We liepen naar binnen en niet veel later sprongen we allemaal op alle soorten trampolines. We spongen ook in de bak met allemaal zachte blokken. Na veel salto's en jumps te maken gingen we na 4 uur de zaal uit. Iedereen was bek af. Dus Link zij dat we naar huis gingen maar in de plaats daar van gingen we naar de bios. "Ga we hierna nog naar Amerika" zei ik voor de grap maar was wel echt blij. "Nee dat niet sorry" zei Link lachend. De film was echt super vet maar erna gingen we wel echt door naar huis. Niet veel later kwamen we thuis en gingen Link en Harm aan het avondeten beginnen. Ik ging op bed liggen en viel rustig in slaap tot Nina me wakker maakte. "Slaapkopje, het eten is klaar" zei ze lachend. IK kwam lachend recht en ging naar beneden. Het was mijn lievelingseten : spaghetti. "Yes lekker" zei ik. Na dat we gegeten hadden ging ik nog gamen boven. IK bedankte eerst nog Link, Harm en Nina voor deze geweldige dag. Ik gamende nog tot 11 uur 30 en ging dan slapen.
Dit was weer het deelntie. Mischien een beetje kort maar ik weet verder niet echt wat ik nog moet schrijven. IK denk er nog over na.
LATER LATER
JE LEEST
I love you, brother and sister [voltooid]
FanfictionLink is een jongen van 20 die bang is om aan zijn ouders te vertellen dat hij homo is en een vriedje heeft(harm). Maar zijn broer jeremy en zijn zus nina van elk 16 jaar steuen link en hebben het gelijk geaccepteerd.