H10

75 9 0
                                    


1 jaar later 

POV Jeremy

We het is vakantie en ik en Nina zijn eindelijk klaar met school. Ik was gelukkig. Link had goed voor ons gezorgd en we hadden het altijd leuk. We steunden elkaar en zijn er samen door gekomen. Als ik met iets zat kon ik het gelijk vertellen. Link en Harm hielpen me ook nog eens met sommige school vakken te leren.Harm hoort ook gewoon bij de familie. Om te vieren dat ik en Nina gelaagd zijn gingen we op vakantie naar Spanje. Ik maakte mijn valies en stopte alles erin. Toen opeens zag ik het. Het kettinkje dat Nina me had gegeven vorig jaar. Alle herrieneringen kwamen naar boven. Wat ze allemaal voor me had gedaan tot waar het eigenlijk voor stond. Mijn leven is eigenlijk verbeterd sinds ik dit had gekregen. Ik moest zelf naar het ziekenhuis voor een operatie en moest het met tegenzin uit doen. Dat was de eerste en laatste keer dat ik dat deed. Ik blijf kijken en had niet door dan Nina binnen kwam. Ze kwam achter me staan en hield haar ketting tegen dat van mij en gaf me een knuffel. Ik schrok ervan maar knuffelde terug. "Alle mooie herrieneringen kwamen terug "zei ik met een glimlach. "ze komen elke dag terug van mij" zei ze met een glimlach en fluisterde in mijn oor : "ik hou van je jer, ik kan niet zonder je". "Ik kan ook niet zonder jouw" zei ik terug en knuffelde haar. Ik was klaar met mijn valies maar Nina vroeg of ik nog wat kon helpen bij haar. Ik hielp mee en toen zag ik opeens aan de muur een tekening hangen. Het was de tekening die ze tekende in de studie toen we samen zaten. Ik hielp haar nog verder en we brachten de valiezen naar beneden. Harm en Link waren ook klaar dus we konden vertrekken. Toen we naar de auto gingen bleef ik staren naar het huis. Link zag het en kwam naast me staan. Ik kwam uit mijn gedachten en keek hem aan. "IK wil je nog bedanken voor alles Link" zei ik. "Ik wil jouw bedanken voor de steun die je altijd gegeven hebt toen ik het moeilijk had" zei hij en gaf me een knuffel. We liepen samen naar de auto en vertrokken op weg naar het vliegtuig. Heel de reis bleef ik alle herrieneringen in mijn hoofd afspelen. Ik voelde me gelukkig. Niemand kon ons scheiden. Niemand zou ons pijn doen. We zijn allemaal familie voor het leven. 


Dit was het laatste deel dan. Ik vond het super om te schrijven maar heb het denk ik mooi afgesloten. Hopelijk heeft iedereen genoten van dit boek. Ik denk dat hier ook nog een deel 2 van komt maar weet het nog niet zeker. 

sterretje? *  

I love you, brother and sister [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu