"Uhm-" zeg ik en kijk snel maar Paul.
"Ze was aan het douchen maar wat haar kleren vergeten dus die heb ik voor haar gepakt zegt Paul terwijl hij zenuwachtig kijkt en door zijn haar gaat.
"Oke rustig, er is niks hoor ik vond het alleen raar" zegt Finn terwijl hij weer uit de badkamer stapt.
"Kun je misschien gaan, ik moet me omkleden"
"Oh ja tuurlijk"
"Thanks"
Paul loopt de deur uit en sluit de deur. Snel pak ik mijn kleren en kijk wat hij heeft gepakt en kleed me om.
"Geen slechte kledingsmaak" zegt Sarah en kijkt in de spiegel.
Sarah loopt naar haar kamer. Doet haar schoenen aan en pakt haar tas. Ze loopt naar beneden en pakt haar jas.
Ik pak een mok en zet hem onder het koffie apparaat. Ik voel twee handen langs me schouders glijden. "He Adam ben je terug?" Zeg ik. "Je ziet er leuk uit en fout geraden" zegt Paul terwijl hij met zijn hoofd richting mijn nek gaat. Snel draai ik me om.
"Paul! Doe normaal. Ik heb met Adam weet je nog?" Zeg ik en stap weg. "Eigenlijk hebben jullie nog niet eens" shit hij heeft gelijk, maar hij weet dat ik Adam leuk vind waarom doet hij zo en moet ik Adam dit vertellen? Denk Sarah.
"Waar denk je aan?" Zegt Paul en pakt ook een mok. "Niks" zeg ik snel en pak de mok koffie en drink het op. "Ik ga weg" zeg ik snel. "Waarheen?" Zegt Paul en kijkt me diep in de ogen aan. "Ik ga even naar het centrum" zeg ik. "Lopend?" Zegt Paul en trekt ook zijn schoenen aan. "Ja" ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden maar dat lukt niet. "Ik wil je wel brengen met de auto, ik moet ook nog wat halen" zegt hij en drinkt van zijn koffie. "Oke is goed" zeg ik en draai me om en trek een raar gezicht.
Dit meen je niet, Paul gaat mee. Wat zou hij moeten halen dan? Denkt Sarah en draait zich om. Paul doet zijn jas aan.
"Kom je nog?" Zeg ik snel en loop naar buiten. Paul loopt achter me aan. "Deze kant op" zegt hij en wijst naar zijn auto. "Wauw" zeg ik en me mond valt open. "Had je het over mij of over de auto?" Zegt hij en grijnst. "Over de auto sukkel" zeg ik en stap in.
We lopen over de winkelstraatjes heen. Ik heb al me spullen al maar Paul heeft nog niks.
"Oh shit" zegt hij en kijkt achter zich. "Wat is er?" Zeg ik en kijk zijn kant op. "Me ex, wacht speel als me vriendin" zegt hij en pakt me hand vast. "Wat?! Dat ga ik echt niet doen hoor" zeg ik en kijk naar voor. "Is dat je ex?" Zeg ik. "Ja maar speel nou maar mee" zegt Paul en loopt naar haar toe met nog steeds mijn hand vast.
JE LEEST
the new girl in town
RomanceSarah's ouders zijn nu 2 jaar gescheiden. Zij en haar moeder wonen in Las Vegas. En haar vader en broer Finn wonen in een klein dorpje in Californie. En nu moet ze de hele vakantie naar haar vader toe, en ziet ze haar beste vriendin Alison niet meer...