23

31 3 1
                                    

'Ik weet dat je blij bent met Paul, het enige wat ik wil is dat je gelukkig bent. Maar als Paul je iets aan doet..' hij maakt zijn zin niet af en kijkt me aan.

'Paul zal me nooit wat aan doen' zeg ik.

Adam legt zijn hand op mijn wang en komt dichterbij, hij wil me kussen. Ik duw hem weg.

Paul komt naar buiten en gaat voor me staan. Adam kijkt boos en loopt dan weer weg.

Ik loop naar binnen en ga op de bank zitten. Paul komt naast me zitten en houdt me hand vast. Ik staar een beetje voor me uit.

'Waarom is het leven zo?' Vraagt ik aan Paul. 'Stom?' Vraagt hij terug. Ik knik. 'Ik weet het niet, maar ik weet dat we er samen het beste van moeten maken' zegt hij. Daarna voel ik 2 zachte lippen op de mijne.

Ik laat los en geef een glimlach. Paul zet netflix aan, the vampire dairies. Mijn favoriete serie.

'Hoe?' Vraag ik verbaasd. Hij lacht. 'Finn' antwoord hij. Ik ga tegen Paul aan liggen en kijk naar de tv. Ik voel dat hij met zijn hand door mijn haar gaat. Ik moet heel even lachen en kijk dan weer naar de tv.

Alison loopt de trap af, ze is al klaar en omgekleed. Ze knipoogt en geeft me een blik van ik laat jullie wel even alleen. Ze pakt haar jas en loopt naar buiten.

Ik zie dat Alison het strand op loopt en naar Adam gaat. Best een schattig koppel samen. Ik tik Paul op zijn schouder en wijs naar Adam en Alison die aan het praatte en lachen zijn.

Ik voel een kus op mijn voorhoofd en ik laat me ogen weer vallen op de tv.

'Aaah!' Gil ik. Ik schrok van het moment dat Damon iemand vermoorden en de man op de auto viel. Ik hoor Paul lachen en geef hem een stomp in zijn maag.

Paul gaat met zijn hand door mijn haar. Ik draai me om naar hem en laat mijn lippen op de zijne vallen.


Ola 💃🏽

Sorry voor zo weinig updates, het heeft 2 redenen. 1 ik ben op vakantie in roemenie, dus heb niet zo'n goeie wifi. 2 ik heb niet zo veel inspiratie meer voor dit boek.

Dit was dan ook het laatste hoofdstuk. Er zal nog een epiloog komen. En dan ik dit boek klaar.

Er komt snel een nieuw boek aan. Het is wel een weerwolf boek, maar er komen ook nog andere aan. Ik hoop dat jullie die leuk vinden.

Bye x

the new girl in townWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu