Ik voel twee zachte lippen op de mijne, wacht dit mag niet gebeuren en Adam dan? Ik duw Paul rustig weg. "Ik ben met Adam" zeg ik rustig en kijk Paul aan. "Ik weet het" zegt hij en kijkt me met zijn prachtige bruine ogen aan. "Ik wil naar huis" mompel ik een voel de tranen op komen. "Ja is goed" we lopen naar binnen om afscheid te nemen en pakken onze spullen.
Ik stap in Paul's auto en klik me gordel vast, Paul doet het zelfde. Ik kijk naar buiten. En besluit dan me mobiel te pakken om muziek te luisteren. Ik pak me mobiel en steek me oortjes erin. Ik heb de hele autorit niks tegen Paul gezegd.
"We zijn er" zegt hij en kijkt me aan. Ik zet de muziek op stop en stap uit. Ik doe de deur open en kijk op de klok het is pas zeven uur. Ik loop naar boven en pak me mobiel. Ik klik op contacten en kijk naar Adam. Ik klik er op en hoor hem overgaan. Hij neemt op. "Sarah, gaat het?" "Nee, ik ben zo dom geweest, wanneer kom je thuis?" Vraag ik terwijl ik begin te huilen. "Het is oke, morgen kom ik meteen naar je toe" zegt hij met een lieve stem. "Ik houd van je" zeg ik zachtjes. "Ik ook van jou" zegt hij. Ik wou nog wat zeggen maar hang dan op.
Ik pak wat kleren en stap onder de warme douche. Ahh dit voelt goed, maar waarom kus ik met Paul. En moet ik Adam het vertellen. Ik weet het niet!
Zachtjes begin ik weer te snikken. Ik blijf nog even staan en stap dan onder de douche vandaan. Ik trek me kleren aan en loop dan langs Paul naar buiten. Ik gooi de deur achter me dicht en ren het strand op. Rustig loop ik langs de zee. En natuurlijk moet ik weer beginnen te huilen.
Ik ga op het strand zitten en begin te snikken. Er gaat iemand naast me zitten. "Gaat het?" Vraagt een aardige stem. Ik kijk op en zie dat er een jongen naast me zit. "Ja het gaat wel" "Mooi, hoe heet je?" Vraagt hij dan. "Sarah" antwoord ik. "Ik ben Elijah" zegt hij dan. "Wil je me vertellen wat er is?" Vraagt hij dan en kijkt me aan.
Zijn blauwe ogen kijken me fel in mijn ogen aan. "Gezeik met twee jongens" zeg ik en ga liggen. Elijah moet lachen. "Dat hoor ik wel vaker" zegt hij en krijgt mij ook in een deuk. "Dus je doet dit bij alle meisjes?" Zeg ik lachend. "Nee jij bent de eerste" Elijah kijkt de zee in. Ik ga weer recht op zitten. "Ik mag jou wel, jij bent de eerste die mij niet versierd" zeg ik en kijk naar beneden. "Wil je me nummer, kunnen we nog een verder praten" zegt hij en geeft een papiertje. "Je hebt altijd je nummer mee" zeg ik dan verbaasd. "Hij is eigenlijk voor me zusje, maar ik maak wel een nieuwe" antwoord hij met een glimlach. "Ik vond het leuk" zeg ik en loop weer weg. "Ik ook" mompelt hij. Ik draai me om en zwaai nog even.
Ik kom thuis aan en zie Finn en Paul op de bank zitten. Ik kijk heel even en loop dan naar boven. "Sarah" roept Finn nog maar ik ben al boven. Als ik boven kom trek ik wat chills aan en plof in bed ik kruip onder de dekens en val langzaam in slaap.
JE LEEST
the new girl in town
RomanceSarah's ouders zijn nu 2 jaar gescheiden. Zij en haar moeder wonen in Las Vegas. En haar vader en broer Finn wonen in een klein dorpje in Californie. En nu moet ze de hele vakantie naar haar vader toe, en ziet ze haar beste vriendin Alison niet meer...