8

60 4 3
                                    

"Is het gezellig hier?" Hoor ik een stem zeggen en ik ga van de schrik recht op zitten. Ik kijk naar de deuropening. "Asshole!" Roep ik. "Ik ook van jou" zegt Paul.

Ja Paul staat bij ons in de kamer. Adam geeft me een kus op me voorhoofd en stapt uit bed, hij wenkt maar Paul en Paul geeft me eens grijns. Ik zucht en stap uit bed. Ik loop naar de badkamer en gooi wat water in me gezicht.

"Je bent verliefd op haar he" zegt Adam tegen Paul. "Ik heb nog nooit zo'n gevoel gehad" zegt Paul. "Ja dat weet ik, ik zie hoe je naar haar kijkt" zegt Adam boos tegen Paul. Paul kijkt verveeld en kijkt weg. "He ik heb met haar he" zegt Adam. "Oh wacht maar, want ze is straks bij mij" zegt Paul en loopt naar de logeerkamer.

Adam loopt terug naar mij kamer en ik zit ondertussen op het bed. Ik zie aan Adam's ogen dat hij boos is. Adam gaat liggen op het bed. Ik ga naast hem liggen en leg me hand op zijn buik.

"Het komt goed" zeg ik tegen Adam. "Je snapt het niet, Sarah" zegt hij terug. "Wat bedoel je?" Vraag ik terug. "Hij is verliefd op je!" Zegt Adam boos. Ik schrik ervan. "Ja maar ik niet op hem. Ik hou van jou" zeg ik en ik stel hem gerust en kus zijn buik. "Ik ook van jou, maar als Paul iets wil krijgt hij het ook" zegt hij.

Ik kijk Adam aan. "Kom we gaan slapen" zeg ik. En we vallen al snel in slaap.

Next day:
Ik word wakker en strek me uit. Ik zie dat Adam nog ligt te slapen en geef hem een kus. Ik stap uit bed en loop naar beneden. Paul staat in de keuken.

Ik negeer hem en pak de melk uit de koelkast en de cornflakes uit het kastje. Ik schenk de melk in het bakje en gooi er cornflakes bij. Ik neem een hap en dan hoor ik Paul praten.

"Hij heeft het je verteld he?" Zegt hij. "Wat verteld?" Vraag ik als of ik niet weet waar het over gaat. "Dat ik verliefd op je ben!" Roept hij. Ik kijk hem aan en kijk dan snel weg. "Sinds wanneer?" Vraag ik. "Sinds we gingen surfen" zegt hij en kijkt me recht in me ogen aan. "Maar ik pas net met Adam, waarom zei je het niet eerder" zegt Sarah. "Dat weet je wel. Ik wist al dat je nee zou zeggen omdat je van Adam houdt" zegt hij en loopt naar me toe. "Wat doe-" net voordat ik het kon vragen voelde ik twee zachte lippen op me mond.

the new girl in townWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu