21

70 5 0
                                    

Paul trekt me van het bed af en sleurt me mee naar beneden. Alison en Adam zitten te praten op de bank. Ik loop naar de keuken en Paul laat zich vallen op de bank. 'Willen jullie iets te drinken?' Vraag ik aan hun. Ze draaien om en knikken.

Ik pak een dienblad en zet er vier glazen op. Ik pak een pak drinken en schenk het in de glazen. Ik zet het pak weer terug en loop met het dienblad naar de woonkamer. Ik zet het op tafel en pak een glas.

Ik drink het in een keer op en Adam kijkt me verbaasd aan. 'Dat doet ze vaker' lachen Paul en Alison te gelijk. Adam moet nu ook lachen. 'Dus jij woont hier ook?' Vraagt Alison dan aan Paul. Paul knikt. 'Ik ben een vriend van haar broer en ik had een slaapplaats nodig. Sarah's vader bood het aan en zo woon ik hier' antwoord Paul dan.

Alison knikt. 'En jullie zijn broers?' Vraagt ze dan. Adam en Paul knikken. 'Oke, uhm Sarah legt me de rest nog wel een keer uit' zegt ze lachend, waardoor ik ook moet lachen.

Het word al wat later en ik word moe. 'Ik ga zo slapen jongens' gaap ik naar hun. 'Alison, je kunt slapen in Finn's kamer en Adam slaap jij maar in Paul's bed' Ik sta op en sluit alle deuren. Ik loop naar boven en kijk naar Paul. 'Ja ik ga ook maar maar boven' zegt Paul dan en loopt me achterna.

Ik trek een oversized shirt aan van Paul en plof op het bed. Paul kleed zich uit en houdt alleen zijn boxer aan. Ik kruip onder de dekens en voel dat de warme benen van Paul tegen me aan komen liggen. Ik druk mezelf tegen hem aan omdat hij zòòo warm is.

'Wat doe je?' Vraagt hij lachend. 'Je bent zo warm' zeg ik zachtjes. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik val in slaap.

Ik open me ogen en kijk op de wekker, 7.00. Ik kijk naast me en zie dat Paul nog vredig licht te slapen. Ik kus hem op zijn borstkast en stap uit bed.

Zachtjes loop ik van de trap af en zie Elijah staan op de veranda. Ik schuif de deur open en loop naar hem toe. Hij kijkt op. 'Hey' zegt hij zachtjes. 'Het spijt me van Paul gister, hij was boos en-' maar Elijah onderbreekt me. 'Nee het was mijn schuld' zegt hij lief.

Alison komt naar buiten lopen. 'Hai' zegt ze met een schore stem. Ik glimlach. Elijah steekt zijn hand uit. Alison pakt zijn hand en schud hem. 'Elijah' 'Alison'

'Als jullie willen mogen jullie ontbijtem in het cafe?' Vraagt Elijah dan. 'Uhm ja, maar Paul en Adam zijn er ook' zeg ik twijfelend. 'Oh nee, het is niet erg. Neem ze maar mee' zegt Elijah. 'Oke we komen rond 11.00' zeg ik. Elijah knikt en stapt in zijn auto.

Alison en ik lopen weer naar binnen. 'Ik ga even douchen' zegt Alison en loopt naar boven. Ik hoor iemand van de trap aflopen. 'Sarah?' Word er geroepen.

the new girl in townWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu