💀1/1.💀 (bemutatkozás)

1.3K 26 3
                                    

Sziasztok! Lucy Gilbert vagyok, egy átlagos, 14 éves kamaszlány. Kubában élek az anyukámmal, a barátjával, és a féltesómmal. Anyukám és apukám nagyon kicsi koromban váltak el, így hát nincs túl sok emlékem a papáról. Jóformán a vezetéknevét sem tudom! A keresztneve amúgy asszem Jack. És kb. ez minden, amit tudok róla. Anyát meg nem merem faggatni. Egyszer kisebb koromban megpróbáltam, de elterelte a témát. Amúgy anyu és Peter már 8 éve vannak együtt, a féltesóm, Ciara pedig 7 éves. Eleinte nagyon nem szerettem Peter-t, de akkor még makacs 6 éves voltam. Idővel hozzászoktam, hogy ő van itt apu helyett, és egész jóban lettünk. Cia-t is szeretem, jól elvagyunk együtt. Igaz, hogy csak 7 éves, de a korához képest nagyon okos, értelmes kislány.
Azért a suliról is mondok pár dolgot. Ugye 8.-as vagyok, tehát hamarosan gimis leszek. Bár ez nem lesz olyan nagy változás, ugyanis a sulink egyben gimnázium is! Amúgy nem szeretek suliba járni, bár gondolom, ez nem meglepő. A jegyeim nem olyan rosszak, főként 4-es, 5-ös tanuló vagyok. Az osztályból a lányok közül mindenkit bírok, de azért van egy BFF-em! Tudjátok, Best Friends Forever! Na, ő Katy. Sok más barátnővel ellentétben mi nem ovi óta ismerjük egymást. Katy 2 éve költözött Kubába. Azóta ismerjük egymást, és mondhatjuk, hogy azóta vagyunk BFF-ek. Egyszer már volt barátom. Mármint fiúm, csak hogy tisztázzuk. Nate-tel 6.-ban jártam. Aztán mivel elköltözött, szakítottunk, ugyanis mindketten úgy gondoltuk, hogy a távkapcsolat nem működne két 12 éves között. Most a 9.-es Mark tetszik. Nem hiszem, hogy én bejönnék neki, ugyanis ő nagyon menő. Szerintem inkább a nagyobb csajokat nézi. Pedig alig van köztünk 1 év! Na mindegy...
Egyenlőre ennyit rólam, sziasztok!
-----------------------------------------------------------

Remélem tetszett! 🌟
😘😘😘

A Karib-tenger kalózai 💀Where stories live. Discover now