💀1/9.💀

288 19 0
                                    

-Barbossa-val milyen viszonyban vagyunk?-kérdeztem Jack-et, és összehúztam a szemem.
-Na, ez is egy jó kérdés!-mondta, majd hozzátette:
-Olyan régen találkoztunk, hogy már arra sem emlékszem. Amúgy van egy majma. A neve Jack.
Elnevettem magam. Tehát most egy bizonyos Barbossa nevű embert (?) keresünk, akinél van egy térkép, ami a Meglelhetetlen-szigetre vezet, ja, és Barbossa-nak van egy majma, aki az apám névrokona. Ez sem történik meg az emberrel minden nap.
Odamentem a hajó korlátjához. Csak gondolkodtam. Most komolyan tetszik nekem Will? Komolyan? Egy olyan férfi tetszik nekem, akinek felesége van? Megpróbáltam elhessegetni a gondolatot. Különben is, ha most majd hazamegyek, ki tudja, mikor látom újra..?
-Lucy? Figyelsz?
-Mii, tessék?-teljesen elbarangoltak a gondolataim. Észre sem vettem, hogy beszélnek hozzám. Méghozzá nem is akárki.
-Ne haragudj Will, nem figyeltem-mondtam neki.
-Semmi baj.-mosolygott rám, majd folytatta:
-Összességében annyi, hogy... (elfordította a fejét, és a tengert kémlelte)
...hogy vigyázz magadra! (itt már erősen a szemembe nézett)
Kérdőn néztem rá, de a tekintetem belefúródott az övébe.
-Tudod, hogy a kalózkodás nem veszelytelen dolog!
-Persze, Will, tudom! És vigyázni is fogok magamra!-ígértem meg neki.
Nem titkolom, nagyon jól esett, hogy aggódik (értem!).
Továbbra is egymást néztük.
-Ez mégis mit jelentsen?!-kiáltotta egy női hang.
Tudtam, hogy Elizabeth az.
-William! Talán nem hallottál tisztán?!-folytatta.
-Dehogynem, Elizabeth! Csak beszélgetek Lucy-vel!
-Ezzel még nem lenne baj, csakhogy a hajóraszállása óta harmadszor csinálod ezt! És alig egy órája szállt hajóra!-kiáltotta, majd hozzátette:
-Nem beszélhetnénk négyszemközt?-kérdezte, és felhúzta a szemöldökét.
-Dehogynem.-mondta Will, és Elizabeth-tel együtt elindultak a kabinok felé.
Will visszanézett utánam...
-----------------------------------------------------------
Remélem tetszett a rész!!😘😘😘
🌟⬇

A Karib-tenger kalózai 💀Onde histórias criam vida. Descubra agora