💀1/11.💀

261 19 0
                                    

Másnap reggel a gyomrom korgására ébredtem föl. Gyorsan felöltöztem, és valami harapnivaló után néztem.
A konyhában éppen ott volt Elizabeth. Szúrós szemmel nézett rám. Meg kellene kérdeznem Will-t, hogy mit mondott neki Elizabeth. Leszidta? Közömbös volt? Haragudott? Nem érdekelte? Jó kérdés. Bármi is volt, én azért köszöntem neki, amit ő egy biccentéssel viszonzott. Nem elegyedtem vele beszélgetésbe. Nem lett volna témánk. Inkább gyorsan elhoztam egy jókora zöldalmát, és kimentem a hajó fedélzetére.

Most éppen Mr. Gibbs kormányzott, Jack pedig az árbócrúd tetején ült, és a tengert kémlelte egy távcsővel. Én is elnéztem abba az irányba, és teljesen meglepődtem. Egyre közeledtünk a minap látott hajóhoz.

Felmásztam Jack-hez. Igaz, elég sokáig tartott, de megcsináltam. Fent beszélgetni kezdtünk:
-Szia Apu!-köszöntöttem, és mivel rajtunk kívül senki sem volt odafent, ezért nem szidott le, amiért így hívtam.
-Jó reggelt, kicsim.-mondta, de továbbra is a távcsövön keresztül nézelődött.
-Milyen hajó ez?-böktem a fejemmel az egyre közeledő járműre.
-Ha a tájolóm nem tévedett, -márpedig még soha nem tévedett- akkor ez bizony Barbossa kapitány hajója.
Csak sóhajtottam.
-Figyelj, Lucy!
Éreztem, hogy most komolyabb dologról lesz szó...
-Meg kellene tanulnod bánni a karddal!-nyögte ki végre.
-Jó, de ki fog megtanítani?
-Termeszetesen...

...William!

Mi van?? Biztos William-et mondott?? Teljesen arra számítottam, hogy a mondata "én"-nel fog végződni! Nem! Ez nem lehet igaz! Huhh... Bátorság, Lucy!
Megdermedt arccal másztam lefelé a hajó öreg árbócrúdján. Meg kell keresnem Will-t. És most eszembe jutott, hogy mit fog szólni ehhez Elizabeth?! Előre rettegek...

Végigmentem a fedélzeten, de nem találtam sehol! Ezért bementem a hajó belsejébe. Átmentem a folyosón, le a pincébe, vissza a konyhába, átkutattam a kabinokat, de nem volt sehol! Egyedül Elizabeth kabinjába nem néztem be. A történtek után elég rosszul jött volna ki, ha bekopogok és megkérdezem, hogy merre van a férje.
De végül bátorságot gyűjtöttem, és halkan benyitottam. Elizabeth nem volt egyedül. Ott álltak Will-el, és...

Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm a 100+ megtekintést! Ez nagyon sokat jelent nekem! Szóval köszönöm mégegyszer! 💋

A Karib-tenger kalózai 💀Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon