💀1/2.💀

798 26 4
                                    

-Lucy? Lucy?!
Mi ez a hangos kiabálás? Jajj, ne! Megint elbambultam fizikán, és úgy tűnik a tanárnő engem kérdez...
-Igen, tanárnő?
-Meg tudnád ismételni a kérdésem?-kérdezte a tanárnő, és gonoszul vigyorgott hozzá. Ki nem állhatom, amikor így vigyorog. Biztos, hogy pikkel rám! Mivel nem tudtam megismételni, természetesen jól leszúrt. Mindegy, talán túlélem. Szerencsére ma ez volt az utolsó tanóránk. Amikor végeztünk, a tanárnő odajött hozzám, és adott három pluszfeladatot. Király. Nem elég, hogy ma 8 óránk volt, nem elég, hogy ebből 7-ből kaptunk leckét, nem, neki még Lucy Gilbertnek plusz házit kell osztogatnia, amiért egyszer elbambult. Na, jó, talán kétszer is...
Katy a terem előtt várt rám.
-Mi volt?-kérdezte.
-Plusz feladat...-forgattam a szemem.
-Uhh, szegény.
-Á, már megszoktam.
És ezzel el is indultunk hazafelé. Már alig voltak a suliban. Két 10.-es srác a folyosón focizott, pár 7.-es lány az udvar felé igyekezett, mi azonban minél előbb otthon akartunk lenni. Szerencsére Katy-vel ugyanarra lakunk, így együtt tudunk jönni-menni a suliba. Amikor elértünk Katy-ék utcájához, megöleltem a barátnőmet.
-Azért végkipurcanásod előtt hívj fel!-mondta Katy a sok leckére és a pluszfeladatokra utalva.
-Rendben-nevettem fel, és elindultam.
-----------------------------------------------------------
Remélem, hogy tetszett! 🌟
Bocsi, hogy kicsit rövid lett!

A Karib-tenger kalózai 💀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora