Mr. Gibbs mesélni kezdett:
-Ahogy sejtettük, Barbossa hajója volt az! A túlerő többszörös volt! Ezt Jack is látta, ezért elszöktetett minket egy mentőcsónakon!
Milyen aranyos...-gondoltam magamban.
-Aztán,-folytatta Mr. Gibbs-a mentőcsónakból láttam, hogy a Fekete Gyöngyről mindenki átszáll Barbossa hajójára, gondolom fogolyként. Aztán összekötötték a két hajót, és elindultak az ellenkező irányba. Ez minden, amit tudok.
-Hálásan köszönöm, Mr. Gibbs!
-Nincs mit, Lucy.
-És...-néztem Mrs. Flora felé-Mikor érkezünk meg Kubába?
-Ha jól gondolom, már csak 3-4 óra!
-Rendben van. Nagy gond lenne, ha visszafeküdnék aludni? Hasogat a fejem...
-Ugyan, drágám, miért lenne baj?-kérdezte Mrs. Flora.
-Nem tudom.-mosolyogtam, majd elbotorkáltam a szobámhoz. Két perc múlva már aludtam is.Hamarosan megérkeztünk Kubába. Elköszöntem Mrs. Flora-tol, és Mr. Gibbs-el partra szálltunk. A tengerparton az emberek bugyuta fejjel integettek nekünk. Fura. Ahogy haza értünk, úgy tűnt, hogy senkinek sem hiányoztam. Anyu a konyhában tevékenykedett, rám sem hederített. Peterrel ugyanez a helyzet, csak ő a nappaliban újságot olvasott. Mr. Gibbs lefeküdt a padló kellős közepére, és elaludt. Erre sem szóltak semmit.
A húgom a szobájában volt... És... Nee! Ez nem lehet! A 9.-es Mark-kal, az én sulis szerelmemmel néztek tv-t. Nem is akármit, My Little Pony-t. Nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek, ezért inkább mindkettőt egyszerre csináltam. Hamarosan egy óriási dudálást hallottam.Héj! Most meg hová tűnt a húgom, meg a leendő barátom? Na és az az idegesítő My Little Pony?
Ekkor rám tört a felismerés: szerencsére az egészet csak álmodtam! Nagy kő esett le a szívemről, bár ha úgy vesszük, az a dudálás igazi volt. A hajó dudája. Ezek szerint megérkeztünk!Sziasztok! Remélem tetszett a rész, ha igen, akkor vote, komi, vagy follow me! (Ez rímelt😉)
Köszönöm a 400+ megtekintést!😘
Puszi💙
STAI LEGGENDO
A Karib-tenger kalózai 💀
FanfictionEgy átlagos kubai lány voltam... Aztán az életem egy csapásra megváltozott! Egy átlagosnak induló pénteki nap... A Karib-tenger partján... Egy hajóval... Pár kalózzal... Biztos velem történt ez? Olvass bele! ⬇