💀1/8.💀

300 18 0
                                    

Jack visszament a kormányhoz, Will pedig egyenest idejött hozzám.
-Hú, de csini valaki!-bókolt.
-Vigyázz, nehogy Elizabeth meghallja ezt!-böktem oda neki, majd kissé elfordultam.
-Hé, mi bajod?
-Semmi.-feleltem durcin.
-Velem van baj?-kérdezte.
-Nem, dehogy.
És ezzel lezártam a beszélgetést. Némán néztünk magunk elé. Már távolodtunk Kubától. Nyugat felől a lemenő nap narancsosra festette a tengert, és az eget. Gyönyörű volt.
-Nahát, ki ez a fruska itt?-kérdezte tőlem egy kövérkés férfi-csak nem Jack lánya, aki miatt meg kellett állnunk?-folytatta.
-Ki maga?-kérdeztem.
-Mr. Gibbs vagyok.
-Üdv. Én Lucy vagyok. És miért kellett megállniuk? Egyáltalán hova mennek?
-Igazgyöngyök után kutatunk. Ha megleljük a Meglelhetetlen-szigetet, tonnaszámra hozhatjuk el az apró, csillogó gyöngyöket!
-És ezt nekem Jack miért nem mondta?
-Jó kérdés, kisasszony...
Meg kell kérdeznem Jack-et. Oda is mentem a kormányhoz.
-Papa...-suttogtam.
-Mi az, szivem?
-Tényleg igazgyöngyöket kutattok?
-Nos, igen.
-És eddig ezt miért nem mondtad? Miért Mr. Gibbs-től kellett ezt megtudnom?
-Nem akartam elmondani addig, amíg Marokkóba nem érünk. Te szerettél volna oda menni, ezért megszakítottam a gyöngyvadászatot.
-Jaj, papa! Igazán nem kellett volna! Különben is, mit csinálnánk Marokkóban? Egy gyöngyvadászat sokkal, de sokkal izgalmasabb egy buta marokkói kirándulásnál!
-Tudtam, hogy az én lányom vagy!-vigyorgott.
-De mondd, hogyan találjuk meg a Meglelhetetlen-szigetet?
-Ó! Szóval Mr. Gibbs arról is mesélt! Nos, van egy tájolóm! Ez a tájoló mindig arra mutat, amire az ember a legjobban vágyik! Én most a Meglelhetetlen-sziget térképére vágyom, ami Barbossa kapitánynál van!-mondta, és elővette az említett eszközt. Kinyitotta, a tájoló pedig egyenest Keletre mutatott.
-Ezek szerint jó irányba megyünk.-állapítottam meg.
-Bezony.-és megigazította a kalapját.
---------------------------------------------------------
Remélem tetszett! 😘😘😘

A Karib-tenger kalózai 💀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora