Sıçtık.

487 22 9
                                    

Selaaam :D sizleri çok özledim biraz depresif anıma denk geldi bölüm kusuruma bakmayınıız :D Keyifli okumalar..

Tam biraları açmışız sohbet muhabbet derken birden “seviyorum bee” dedim. Sırıttı ve “herkes Toprağı sevdiğini biliyor Bora” dedi. “Yok” dedim “başka bu” biraz daha bana yaklaşıp kaşlarını çattı “başka?” dedi. Derin bir nefes aldım ve yerdeki son kurumuş yaprağıda ezip cevapladım.

“Ben..ben sanırım Darline aşığım”

..

Merthanın ağzından:

Duyduğumla beraber ağzımdakini püskürttüm. Yalnız hep bunu yapmak istemiştim bee..Nasıl havalıyım ama " yavaş hayvan yavaş! ne püskürttürüyosun?" işte bu da bütün havamı yerle bir eden arkadaş müsvettesi. Derin bi nefes aldım "bak kardeşim hem Toprak gibi bi hatunla sevgilisin hem de Darlin'e aşık olduğunu söylüyosun?! sana çok yürek yedirmişler heralde bu sabah" benim yaptığım gibi derin bir nefes aldı ve yerden bi taş alıp rastgele savurdu "hiç bişey bilmiyorum olum onu orda seninle uyurken huzur içinde görünce.. ben o kadar kıskandım ki. Tarif edemiyorum be. Bir taraftan Toprağı çok seviyorum ama onu kıskanmıyorum. Başkalarının yanında olması canımı sıkmıyo. Oysa Darlini bir gün görmesem o gün geçmiyo. Başkalarının yanında huzurlu olması, gülmesi hatta nefes bile alması.. canımdan can koparıyolar gibi..Ben ne yaptığımı bilmiyorum Merthan."

Hislerimiz benzerdi Darlin'e karşı. Hatta o kadar ki kendimi dinliyo gibiyim yaklaşık 10 dakikadır.

Hayatı dalga olan bi insandım şu an olduğu gibi küçükkende. Kendi kendime kahkahalar atardım çoğu zaman. Neşeliydim işte.Ama ailem robottu benim. Biri bile gülmezdi. Simsiyahtı onların dünyası. Bense rengarenktim. Herkesle yakındım.Ailem hariç.. Bazen o kadar çok gülerdim ki karşılarından onlar gibi olmaktan korkardım çünki. Hatırlıyorum bi eresinde öğretmenimiz " çevrenizde ki insanlardan bir uzaylıya benzeteceğiniz ilk insan kimdir? Neden?" diye bir soru sormuştu. O zamanki Türkçemle yarım yamalak yazmaya çalışmıştım. 

"annem ve babam bence bir uzaylı.Evde hep somurtuyorlar çiçekler bile küstü onlara bana gülümsemelerini istiyorum onlarsa bu Dünyadan değil gibiler benide bir uzaylıya çevirirler diye korkuyorum" 

Hala saklıyorum o kağıdı ilk kırgınlığımı ilk üzüntümü babamın ölümünden beri annemin ne çok üzüldüğünü. Hiç kahkaha yankılanmamış olan evimizin nasıl daha çok yalnızlaştığını, onlara benzediğimi düşündüğüm satırları, dedemin beni o evden alana kadar 1 yıl hiç gülmediğimi.. Her şey o kadar net ki.. 

O gün söz verdim kendime (ulan bu hikayede de ne çok söz veriyolar asjbakls) ben aşık olmuycam. Zaten üzgün olan bi insanı bile bu kadar yıktığına göre insanın sevdiğini kaybetmesi.. 

Her neyse acındırma seansımdan sonra olaya dönüyorum. Bırak dönerse senindir dönmezse hiç senin olmaASÇDAS:D tamam tamam sayfayı kapatmayın devam ediyorum skdjvbaskd

Ayağa kalktığımda sessizce o önden ben arkadan yürümeye başladık.Caddeye çıktığımızda hala aramızda tek bir kelime baloncuğu yoktu. Oda neyse artık.

Bora adımlarını hızlandırdı ve hemen ilerdeki kapanmak üzere olan bir Petshopa girdi ben de onu takip ettim.. İçeri girdiğimde onu kuş seçerken buldum. Burun çekip "ne iş?" dediğimde "abi Toprak ne zamandır istiyordu çok sever kuşları. Zaten kendimi suçlu hissediyorum bari bunu yapayım kıza" dedi. Kafa salladığımda parasını ödeyip çıktık."Nereye şimdi?" dediğimde "Darlinlere. Darlin çok korktuğundan Toprak ve Doğa onun yanında kalmış.Bizde kapıdan kuşu verir bizim eve gideriz. Saat geç oldu içeri girmeyelim" dedi. tekrar kafa salladım. 

Çok geçmeden zaten yakın olan Darlinlerin evine vardığımızda Doğayı kapıda bulduk. Burdan çok kötü bi espiri yapabilirdim vakın mesela "halbuki doğa ananın evin kapısında ne işi var" gibi ama yapmıyorum değerimi bilin. Benim gibi erkeği de zor bulursunuz zaten ;););

Doğa gülümsedi ve " oo gençler nerelere kayboldunuz" dedi özellikle Boraya bakarak konuştuktan sonra "heey burda ben devarım gız" "hıı fark ettim" dedi gözlerini Boradan ayırmayarak. Bu garip andan sonra zili çaldık. Kapıyı saçları yukardan toplanmış kırmızı pijamalı ağzı yüzü kaymış bir Darlin açtı. İki dakika boyunca bizi izledi biz onu bu arada Doğa içeri girmişti bizde hala Darlinin konuşmasını bekliyorduk. Bir zaman sonra Boranın elindeki kafesi gördü ve sordu " ne var onun içinde?" Bora gülümsedi" haa o mu o.." devam edemeden içerden Toprak geldi ve bize sırttı. Daha doğrusu Boraya. Bu ne arkadaş ne değerli Boranız varmış.. "ölsem fark edilmez var ya" dediğimde Toprak kaşlarını çattı "saçmalama sen olmasan kim boş boğazlık yapacak" dedi haha-ha çok komik "komik misin sen?" dediğimde Darlin daha fazla dayanamamış olacak ki "kafes diyorum kafes hani açıklasanız diyorum" dediğinde Borayla aynı anda ona baktık. Nasıl Borayı gördün o arada demeyin. Ben görürüm (burda ego kabarıyor)."kuş o ya" dememle Darlinin kucağıma çıkması bir oldu. "kuş mu? götür onu burdan götür nolur götür Allahım bak nlur götür Bora" Ben kollarımla onu sararken Bora bana ters bir bakış attı ve konuştu "Toprak kuşu çok sever hem bu aralar yalnbızlık çekiyordu onun için aldım" dedi. Toprak başıyla onaylarken Darlin hala kollarımda titriyordu. "nolur götür ben çok korkarım Merthan bişey yap götürsün onu" kahkaha attığımda korkmuş gözleri hal değiştirdi "ne oldu çok mu komik". Ben hala kahkaha atıyordum. En son sarsılarak durduğumda "tabii komik kızım küçücük kuştan korkuyorsun" dedim. "şimdi bişey derdim de Merthan dua et kucağındayım eve taşı beni uykum gledi benim" dedi ve orda uyuyakaldı. Bildiğiniz UYUDU yalnız. Sen neymişsin be kızım. 

Onu eve taşırken başını öptüm.Yatağına yatırdığımda bir iki saniye onu izledim hemen sonra aşağıda ki bağırtılar dikkatimi çekti. "onu sevdiğini biliyordum!!".."koca bir yalanmışsın".."Allah belanı versin" sesin sahibini anlayamasamda bir kız olduğunu anlaybiliyordum. ee o kadar kız elimizden geçti :):):) yalnız bi dakika Bora .. Toprak ya onlarsa..

SIÇTIK.

9 vote + 3 yorum öptüüüm :*

Kendimle Baş BaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin