Ah şu bilgisayar sorunları.. Bidahakği daha erken gelir diyorum ve sizi hikayeyle yalnız bırakıyorum efeniiiim..
Yatağına yatırdığımda bir iki saniye onu izledim hemen sonra aşağıda ki bağırtılar dikkatimi çekti. "onu sevdiğini biliyordum!!".."koca bir yalanmışsın".."Allah belanı versin" sesin sahibini anlayamasamda bir kız olduğunu anlaybiliyordum. ee o kadar kız elimizden geçti :):):) yalnız bi dakika Bora Toprak SIÇTIK.
....
Dalgın bakışlarımı korkuyla doldurdum ve aşağı indim. Gördüğümle beraber bir oh çektim.Özlen abla (yav her seferinde hatırlatıyorum ama asdbaskld ben bile unutuyorum valla Darlinin ablası oluyor kendisi) Can denen şerefsize bağırıyordu. "şşt abla bağırma yav Darlin'i uyandıracaksın" sinirli gözlerini bana çevirdi "her şey onun yüzünden olmuyor mu zaten? Darlin çok güzelsin, Darlin cennetten mi düştün, Darlin gözlerin bile güzelmiş gibi bakıyor, Darlin, Darlin.. DARLİN!1".
Can şerefsizi ufaktan ufaktan kaçmaya çalışırken onu durdurdum ve Boraya kaş göz işareti yaptım. Bora kafasını salladı ve ceketini alırken Özlen ablaya karşı konuştu " ablacım olur mu öyle şey, sen düşünme şimdi böyle şeyler. Darlinin sana ihtiyacı var. Çık yukarı, uyuyun biraz.." parmaklarını kütletip tekrar konuştu " biz de bazılarıyla ilgilenelim".
Özlen abla onaylayıp yukarı çıkarken bizde yanımızda çok sevgili Can abiyle dışarı çıkıyorduk. Can abi koşarak uzaklaşırken ben de tam ardından depar atıyordum ki, Bora durdurdu " lan sakin ol, daha iyi planım var benim" "anlatsana o zaman mal" dediğimde karnıma yumruk geçirip devam etti. Yalnız burda tam anlatırken müzik girse nasıl olurdu? süper olmaz mıydı? olurdu. Ama biz fakir bir hikayeyiz arkadşlr efekt eklymyrz.s.s
Darlinden:
Merthan beni öptüğünde tam sıçrayacaktım ki kendimi durdurdum.Ne yapacağını bilmek istiyordum. Yatağa yatırdığında bir iki dakikalık sessizlik oldu tam dedim ekşın yaşıycaz aşağıdan bağırtılar gelmeye başladı. Oda apar topar aşağı indi. Kaçmsna ttlı çock :):):) niye kçysn :):):)
Beni dünya kendi halime bırakmış qLm senin yalnız bırakman koyar mı ;););); bunu hiç demediğimi varsayarak devam ediyoruz.
O arada sıkıntıdan en son hayatımda duyduğum en saçma şarkıyı çığırıyodum (evet arkadaşlar bu insanların müzik zevki yok işleri güçleri türkü, abuk subuk şarkılar, damar.. Evet ben böyle gayet eğleniyorum, are you disco?- yazar burda sen de eğleniyor musun demek istiyor-)
Beniiğğ benden aalııırrsaaaan, seniii sanaaaa bırakmaaaam.. Yanıbaşımda olsaaaanda bir adım bile atmaaaam. Kadriimi kıymettimiii..seni seven kalbimi görmeddiğğğin göreceeğğiiin yoooqq..
Tam yerdeki halı desenini izleyerek uykuya dalıyordum ki ablam girdi içeri. Direk yatağımın kenarına oturdu ve başladı anlatmaya "senin çirkin halin daha iyiydi biliyo musun? Kendi halindeydin. İstediğim zaman seni ezebiliyordum. İnsanlar aynı aileden olduğumuzu duyunca sana benzemediğim için benimle gurur duyuyorlardı. Gerçii sanıyo musun ki bıçak altına yatmak seni benden daha iyi yapar? Aksine sen saklanmayı seçen bi korkaksın.BEn harikayım sense mahvolmuşsun. Kimse sevmiyor seni? sen sanıyor musun ki kişiliğin için yanındalar? Güzelliğin olmasa bi bok değilsin sen. Can gibilerde zaten sadece güzelliğe bakar. Ona bakmam aptallıktı. Ben kişiliğimle seni 3e 5e katlarım be.." bunun üzerine yerimde doğruldum ve bir kahkaha patlattım.Gözlerini kıstı ve "neye gülüyorsun" dedi. hala gülerken "sen mi katlayacaksın beni kişiliğine üçe beşe" dediim. Kafa sallarken şu ara herkesin ağzına sakız olan kelimeyi tekrar etti "çok mu komik?" bu sefer ben kafa salladım ve anında ciddileşerek yüzüme onunkine yaklaştırdım. "Eğer beni kişiliğinle katlayabilseydin bunu çirkinken de yapardın. Ama ne yazıkki sevgili ablacığıım bu, o senin başrol olduğun aşk filmlerinden biri değil".
Merthanın ağzından:
Planı çok merak ettiniz dimi lan sD:ASD:ASd yazık yavv a.sdAS:D ıhm o kadar da merak etmenize gerek yok kardeşlerim. Yine popilliğimi konuşturdum... Girdim mahallenin kahvesine bütün gücümle bağırdım "abiiiğ koşun mahallenin namusuna atlıyorlar" şimdi diyceksiniz atlıyolar ne? hödük müsün odun musun nesin sen? Okuyan kızlar var. O an onu düşünememişim valla. oç Bora beni nasıl havaya soktuysa kendimi Ekmek Teknesi dizisinde gibi hissettim şerefsizim. Bi ara "lan Jaaale" diye bağıracaktım ama bağırmadım neden? çünkü etrafımız da Jale diye biri yok. Saf mısınız nesiniz..
Bu arada ben milleti gaza getirip " hadi aabii, hadi döversiniz, sahipsiz mi mahallemizin kızları" diye yüreklendirirken, oç Bora (analı bacılı konuşmuyorum arkadaşlar, bildiğimiz oyş çanım Bora evet açılımı tam olarak bu. Hayır ben salak değilim. Mal falan bozma ağzını...Sensin ibne, hiç yakışıyor mu azğına) da Can'ı bir köşeye sıkıştıracaktı en son.
Ben tam mahallenin Ülkücü Ocağı gibi olan heyetiyle Borayla kararlaştırdığımız sokak arasına girerken gördüklerimle heyeti durdurdum ve Boranın yanına koştum. Çünkü arkadaş dışardan cılız gözüken bedeniyle 1.80lik hayvan gibi Can abinin ağzını burnunu tek başına kırmıştı, şimdiysebad boy havalarında yere tükürüyor. Bak hele bak havalara bak. O an arkamdaki gayet gaza gelmiş ve bizim dövülücek adamı göstermemizi bekleyen Ülkücü Ocağı sanayi geldi.Borayı dürttüm ve "olm iyi dövmüşün tamam aladık bad boysunda, biz bu kadar adamı napacağız valla hepsi kürt görmüş Ülkü kurtları gibi bakıyorlar"
Arkamdaki 15-30 abiye baktı ve yüzünü buruşturdu. "Lan harbiden napıcaz, nasıl gaza getirdin sen bunları hayır ne dedin de her önüne geleni dövüceklermiş gibi bakıyorlar" "yav mahallenin namusuna atlıyorlar dedim, geldiler" "Ben sana bi gelicem şimdi. Bunlar bizi döver lan, dövülcek adam kalmadı çünkü. Acaba yanlarına gidip 'abi bi yanlışlık etmişiz biz kusura bakmayın ucundan dağılın bence' mi desen acaba" " haa niye ben diyorum yarrak" "ben mi dedim bunları topla diye. Ben sana adam topla dedim. Utanmasan mezarından Alparslan Türkeş'i getirecekmişsin (ıhm buraya alt yazı geçiyorum, yine Ülkücü espirisi yine.. Valla ben bile kendimden sıkıldım)" "Getirsek fena mı olurdu ha Bora? getirsek fena mı olurdu?" "yaav sus git söyle adamları dağılsınlar" "off valla ömrümden ömür gitti atıcam kendimi biyerlerden" "sen atmasanda biraz daha beklerlerse bu adamlar bizi atacak biyerden"
Adamların yanına gittim ve en reyizleri gibi durana yutkunup "abi bi yanlışlık olmuş kıştayız ya biz hani arkadaşlar suyu özlemiş,işte bizim saf çocuklar havuza atlayacaklarmış ben anlamışım namusa atlıyorlar. Hahaha görüyo musun şu işi. Sizide buraya kadar yorduk valla. Hakkınızı helal edin hadi eyvellah".
Önce reyizleri arkaya dönüp baktı.
Ben Boraya dönüp sırıttım ve baş parmağımla başardık işaretini şey ettim.
Sonra ne mi oldu?
Sonra bizi bir dövdüler..
Yaaav çok güzel diğil miydi bölüm a:DAS:D:AS ben eğlendim yazarken as:DAS: ben eğlendiysem eğeleneceksiniz!!11!!1! Bu arada Merthan ve Darlin aşkı kızışıyor bence, sizce?
Bu sefer bi değiklik yaparak 9 vote 4 yorum diyorum canlarım, kerndinize iyi bakın bidahaki bölüme kadar..
Mutlimedia: Özlen abla... (tekrar ediyorum Darlinin ablası asD:AS:D valla ciğerim soldu şu parantezlerden)
Tekrar bölüyorum aam uzun zamndır bana yorum yazan çok değerli Doğa arkadaşımıza, geçen bölümdeki Doğa espirisi için özür niteliğinde bölümü ithaf ediyorum. ayrıca adının İlknur olduğunu umduğum ilknurgrlr arkadaşımızada yorumları için çook teşekkür ediyorum. İrem ve Dila size alıştım artıq AS:DAS:DAS:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimle Baş Başa
Ficção AdolescenteAslında konusu mizahla uzaktan yakından alakası olmayan fakat daha sonra yazarın yazı dili az biraz mizaha kaydığından (uykusu geldiğinden de olabilir) son anda romantikten mizaha dönüştürülen hikaye tanesi. Ajda Pekkan'ın cerrahi müdahalelerine...