" Kat ? Si hore ?" Zobudí ma Cass ktorá stojí za dverami. "Už áno", povie a postaví sa z postele. Vojdem do šatníka a oblečiem si rifle a tričko. Vojdem do obývačky a tam stoja policajti. V momente sa mi rozbúcha srdce. Čo sa mohlo stáť?!
"Dobrý deň slečna Kat", povie jeden z nich. Asi ich šéf. "Som z FBI a hľadám vášho ..." zasekne sa. "Snúbenca", dopoviem a nespúšťam z neho oči. "Presne. Mohli by ste mi povedať, kde sa v tejto chvíli nachádza ?" Spýta sa a nadvihne jedno obočie. " Mám veľmi dôležitú poradu. Domov príde okolo piatej. A čo od neho potrebujete ?" Spýtam sa a pozerám sa mu tvrdo do oči. Musím byť pokojná. Nemôže vedieť, že mám strach. " Mám povolenie na prehliadku domu." Povie z úsmevom na tvári a ukáže mi súdny príkaz. Och to je asi zle, keď ma súdny príkaz.
Ach Ted dúfam, že v dome nemáme nič. " Môžem ?" Spýtam sa nastavím ruku a on mi do nej vloží ten príkaz. Ach do riti čo budem robiť. Musím zavolať Tedovi. "Cass ?" Zavolám na ňu. " Áno Kat ?" Spýta sa ma nervozne. "Cass mohla by si priniesť mobil ?" Ona prikivne a ide do kuchyne.
"Ďakujem", poviem, keď mi vloží do ruky. Hah ja neviem Tedove číslo. Otočím sa na Cass a ona pochopí. Nadiktuje mi číslo a zavolám mu.
"Prosím", počujem Tedov hlas a srdce sa mi rozbúcha ako keby som behala maratón. " Zlato je u nás FBI a hľadajú ťa." Povie a pozriem sa ich kapitána. Usmeje sa na mňa. "Do riti ! Kat a povedali čo chcú?" Spýta sa nervózne a ja už viem, že je zle. " Nie, už sa cítim lepšie. Kedy prídeš domov ?" Poviem a dúfam, že pochopí. " Ok , už som na ceste len nech sa nedostanú hore."
"Ja viem láska, že chceš aby som odpočívala, ale nemyslím si, že ťa počkajú na policajnej stanici a vyhodiť ich nemôžem majú súdny príkaz na prehliadku."
"Láska len ich nepúšťaj do nášho šatníka." Povie a ja sa usmejem. " Dobre miláčik.... čakám." Pozriem sa na kapitána a spýtam sa ho. " Príde o cca 15 minút. Počkáte naňho alebo začnete hneď teraz aby sme to mali už za sebou ?" Kapitán sa usmeje . "My ho počkáme."
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafiánsky potomok (Mafiánska krv)
Fiksi RemajaJe to pokračovanie Mafiánskej krvi. Občas sa objavia 13+ scény.