Veľa krvi. Hneď som kričala na Teda a on rýchlo pribehol do izby šoku sa na mňa pozeral, " čo sa deje a prečo tu tak neskoro večer kričíš!" Len som ukázala na krv, a v tom momente ma rýchlo zdvihol na ruky a hneď behal rýchlo k autu. Rýchlo a opatrne ma posadil na sedadlo spolujazdca a smerovali sme do nemocnice.V tom šoku som ani nevedela, kedy sme boli pred nemocnicou. Ted rýchlo vyskočil z auta a vletel do nemocnice. "Rýchlo potrebujem lekárov, rýchlo!" Počujem ho kričať. O pár sekúnd ku mne prišla sestrička z vozíkom a Ted ma naň položil a rýchlo sme išli do ambulancie. Tam už čaká lekár a ja v strachu o svoje dieťatko som skoro nevnímala nič. Rýchlo som si vyhrnula nočnú košeľu a doktor mi na brucho nastriekal gél.
Ted ma po dlhej dobe chytil za ruku a silno stlačil. Doktor odtiahol oči od monitor a otočil sa na nás. " Vaša dcéra je v poriadku. Pani boli ste dnes v strese ?" Spýta sa doktor. "Ani nie, len som sa s niekým pohádala a bola som naštvaná." Poviem a popri tom sa pozriem na Teda. "To mohlo vyvolať to krvácanie. Musíte si na seba dávať veľký pozor a ne stresovať sa ničím. Toto bolo varovanie. Od tejto chvíle musíte na seba a na vaše dieťa dávať veľký pozor. Dobre ?" Povie doktor a usmeje sa. " Pan doktor je to dievčatko ?" Spýtam sa so slzami v očiach. "Áno, je to zdravé dievčatko a dosť silné. Iné dieťa by takéto krvácanie neprežilo." Povie a poutiera mi gél z brucha. Do ambulancie vojde mladá sestrička s vozíkom a usmeje sa na nás. " Sestrička Vás odprevadí na izbu kde si poležíte aspoň do zajtrajšieho poobedia a dám Vám nejaké vitamínové infúzie aby dieťatko nabralo energiu." Povie doktor a opustí ambulanciu.
Keď už ležím sama na izbe Ted si sadne a začne rozprávať. " Veľmi ma to mrzí, za všetko môžem len ja. Prepáč, nemal som sa správať ako chumaj. Je mi to ľúto." Po tvári mu začnú tiecť slzy a pokračuje. " Nechcel som zabiť našu princeznú." A rozplače sa naplno. Pozerám sa naňho a mám chuť ho pohladkať a povedať mu, že to nie je jeho vina, ale nespravím to. Musí si uvedomiť, že to čo robí nie je správne. Dočerta veď je Boss a ja som mala byť jeho manželka a stáť po jeho boku a podporovať ho. Ale nie on si nájde štetku.
"Ted", po dlhej dobe prehovorím aj ja, " mali by sme sa porozprávať, ako to bude ďalej." Pozrie sa mi do oči a pohľadom ma nabáda aby som pokračovala. " Chápem, že už nebudem spolu, ale musíš myslieť na nášho Alexa. Ako budeme existovať ? Ja, Alex, ty a Ema budeme sedieť za jedným stolom raňajkovať, obedovať a nebodaj sa smiať ako rodina ?" Rukou si zájde do vlasov. "Máš pravdu, všetko vyriešim. Všetko. Ale chcem sa ťa ešte niečo opýtať, miluješ ma Kate ?" Pozriem mu do oči a nadýchnem sa. " Milovala som ťa od našej prvej noci, ale odkedy som videla Emu v našej kuchyni nie som si istá, či ťa ešte milujem." Poviem a v jeho očiach sa mihne šok.
"Kat..",chcem jej povedať, že nieje to s Emou tak, ako to vyzerá, ale preruší ma otváranie dverí.
ESTÁS LEYENDO
Mafiánsky potomok (Mafiánska krv)
Novela JuvenilJe to pokračovanie Mafiánskej krvi. Občas sa objavia 13+ scény.