Sabah Suga' nın beni dürtmesi ile kalktım. "Hadi Melisa kahvaltı hazır" dedi ve yanağımdan öptü.
Gülümsedim ve ayağıya kalktım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve yatın üst katına çıktım.
Beraber kahvaltımızı ettik ve Suga' nın önceden getirdiği kıyafetlerimizi gitindik dün geceden beri iç çamaşırlarımız kurumuştu bu yüzden onları da giydik ve yattan çıktık.
"Ee ne yapmak istersin?" Diye sordu. Bu gün günlerden çarşambaydı ve benim canım nedense okula gitmek istiyordu. "Suga bence okula gidelim" dedim ve cevabını bekledim. "Nasıl istersen" dedi zaten sabah saat daha 7 olduğu için eve gittik formalarımızı giyindik ve okula geldik.
Geldiğimizde 2. Tenefüsteydiler. Yerimize oturduk ve hocanın gelmesini bekledik ama o sırada sınıfa bu sınıfta olmayan bie öğrenci geldi ve 2 ders boş geçeceğini söyledi herkes eşyalarını alıp dışarı çıkarken ben Suga ve Suga'nın arkadaşları birbirimize bakıyorduk.
Tae ağzını açyı ve bağırarak "Hadi geçen günki gibi doğruluk mu cesaretlik mi oynayalım" dedi bu sefer bende oynamak iatedim ve Suga nın kulağına yaklaşıp "Evet Suga hadi bizde oynayalım" dedim o sırada Suga yerde oturup daire yapan arladaşlarına baktı ve bana sönüp kulağıma fısıldadı. "Junkook'ta oynuyor". "Önemli değil Sıga hadi" dedim ve koludan tutup onu kaldıracakken J-hope "Hadi Suga oyun bozanlık yapma" dedi bir kaç kişide aynen gibi şeyler diyerek onu ikna etti. Suga başıyla onayladı ve kalkıp yanlarına yere oturduk.
Ben Suga'nın yanına oturmuştum ve başımı onun omzuna koydu. Jin şişeyi çevirdi Jimin soruyordu Namjoon cevaplıyordu. "Doğruluk mu cesaret mi?" "Senden korkan senin gibi olsun cesaret" dedi Namjoon. Jimin onu taklit etti ve "O zamann,.." diye düşünürken sınıfa sınıfın çok çalışkan bütün sıavları 100 olan gıcık çocuk girdi. Jimin gireni görünce gülümsedi ve çocuğu gözleri ile işaret ederken "Git Min Jae' ye 'Sevgilim olur musun?' diye sor ve saçları ile oyna" Min Jae erkek olduğu için zor olucak gibiydi. Namjoon Jimin'in bu dediği ile suratına tiksindiğini belli eden bir mimik koydu. Ayağıya kalktı ve tam kalkıp gidecek olan Min Jae ^nin yanına gitti. "M-min Jae" dedi Min Jae ona dönünce Namjoon parmaklarını Min Jae' nin saçlarına geçird ive okşadıktan sonra "Sevgilim olurm-" diye soracakken Min Jae onun sözünü kesti "Aman Tanrım okulun en yakışıklısı bana aşık!" diye bağırdı hepimiz gülmeye başlayınca Jin "Min Jae erkeklerden hoşlandığını bilmiyordum" dedi. O sırada Namjoon yerinde duramayıp zıplayan Min Jae' nin kollarından tutarak onun zıplamasını durdurdu "Hey Min Jae sakin ol oyun oynuyorduk o yüzden yazdım, ben erkeklerden hoşlanmıyorum" dediğinde ilk başta Min Jae' nin suratı asıldı ama daha sonra gülümsedi ve "Olsun olsun zamanla alışırsın seversin beni" dedi ve Namjoon' a yaklaştı. Namjoon bize dönüp "Gülmeyin!" diye bağırdı. Min Jae bir adım daha yaklaşınca Namjoon bir adım geri atacaktı ki duvarla Min Jae' nin arasında kaldığını fark edince bize döndü "Yardım edin" dedi bende dayanamadım ve "Min Jae, Namjoon benim sevgilim uzak dur" diyince Min Jae "Ö-özür dilerim" dedi ve sınıftan çıktı. Namjoon "Çok sağol Melisa " diyince hepsi tekrarda güldü.
Suga hariç. Suga bana kızgın bir şekilde bakıyordu. Kızmasın diye yanağından öptüm ve "Ama doğum günü kızına kızılmazki" dediğimde "Sırf doğum günün diye kızmayacağım" dedi ve gülümsedi Tekrar eski pozisyonumu aldım ve Suga' nın omzuna başımı koydum. Tae " Melisa bu gün senin doğum günün mü?" diye sordu. "Evet" dedim. Hepsi aynı anda ""doğum günümü kutladı. Daha sonra J-hope "O zaman okuldan sonra buluşalım hem sana hediye alırız hem de doğum gününü kutlarız" dedi. Suga'ya döndüm bana onay verdiğini başıyla belli etti. Bende "O zamanzaten dersler boş şimdi evlerimize gidip saat 12 gibi buluşalım hem yemekte yeriz" dediğimde hepsi tamam dedi. Suga'da o zaman bizim oradaki Alışveriş merkezinde buluşalım" dedi. Hepsi tamam diyince eşyalarımızı aldık ve herkes evlerine dağıldı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ KUSURA BAKMAYIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et
FanfictionYeni bir hayat Yeni bir okul Yeni bir arkadaş Yeni bir ülke Hayallerime kavuşup şu anki boktan hayatımdan kurtulmak için tek şansım Kore; Annem ile babamın vefatından önce girdikleri bir işin borcu üstüme kaldı ve ben her gün o borcu ödemek için çal...