Melisa ve Suga İstanbul' un güzelliklerini görmek için hazırlandılar. Melisa ' nın olacaklardan haberi bile yoktu. Sua günler öncesinden araştırmalar yapmış ve bunu ayarlamıştı.
Tamamen hazırlandıklarında otelin resepsiyonuna indiler ve bir taksi çağırdılar. Taksiye bindiklerinde Melisa Kız Kulesi' nin adresini verdi. Ama Suga' nın planında bu yoktu. "Hayır önce Galata Kulesi" dediğinde Melisa gek kaşını kaldırarak Suga' ya baktı "Nedenki?" Diye sorduğunda Suga hiç bir şey çaktırmak istemiyordu. "Sadece orasınjn adı daha güzel geldi oraya gitmek istiyorum" dediğinde Melisa gülümsedi ve taksiciye Galata kulesine gideceklerini söyledi. Suga telefonunu çıkardı ve büyük sürpriz için son kez her şeyi kontrol etti.
Suga her şeyi kontrol ettikten sonra telefonunu kapattı ve cebine koydu. Taksiden indiler. Suga hemen telefonunu çıkardı ve gruba eldiklerini söyledi.
Elele Galata Kulesinin tepesine çıkan Melisa ve Suga şu an Galata Kulesinin balkonundan İstanbul' u izliyorlardı. Melisa İstanbul' da yaşamasına ramen daha önce hiç Galata Kulesi ne gelmemişti ve Galata Kulesi hakında bir fikri yoktu. Suga' da Melisa nın tam tersi olarak Türkiye' ye İstanbul'a ve hatta Galata Kulesine ilk defa gelmesine ramen çok araştırma yapmıştı ve çok şey biliyordu. Suga Melisa nın iki elini avucunun içine aldı ve Melisa onun gözlerine bakınca söze başladı. "Biliyor musun Melisa Galata Kulesi, Kız Kulesine aşıkmış ama asla kavuşamamış. Bu yüzden Galata Kulesi'nin inancına göre buraya ilk kiminle çıkarsan onunla evlenirmişsin" dediğinde Melisa şok içinde Suga' nın gözlerine bakıyordu. Bir anda bütün ışıklar gitti ve her taraf karardı. Melisa' nın ellerini tutan Suga Sevgilisinin ellerini bıraktı ve yere çömeldi. O karanlıka herkes yerini aldı. Melisa ise korkudan ne yapacağını şaşırmıştı. Bir anda bütün ışıklar geldi. Melisa ışıkların açılması ile büyük sürprizle karşı karşıya geldi. Herkes buradaydı. Jimin, Jin, J-hope, Namjoon, Tae, Jungkook ve He-Ran. Daha sonra tuttukları pankartı açtılar. Kocaman harflerle BENİMLE EVLENİRMİSİN? yazıyordu pankartta. Melisa daha ne olduğunu anlayamadan. Önümde yere çömelmiş Suga elini cebine attı ve bir kutu çıkardı. Kutuyu açtığında Melisa kendini tutamadı ve gözyaşları teker teker aktı. Suga bir eli ile kutuyu tutarken diğer eli ile kutuyu açtı ve parlak kocaman tek taş yüzüğü Melisa' ya sundu. Ve büyük soruyu sordu. "Eğer sevginin, aşkın, dostluğun ve mutluluğun ne olduğunu biliyorsam, senin sayende biliyorum Melisa . Sonsuza dek seni hiç yalnız bırakmamama, sonsuza dek sana aşık olmama, beraber yaşlanmamıza, sonsuz dek beraber olmamıza izin verir misin? Benimle evlenir misin?" Melisa ağlamaya decam ediyordu o sırada kulede olanlar ise alkışlıyordu. "Ev-evet" diyebildi Melisa. Ağladığı için kekelemişti ve sesi titremişti. Suga ayağıya kalktı ve yüzüğü Melisa nın parmağına taktı. Birbirlerine baktılar ve gülümsediler. Daha sonra Suga kollarını açtı Melisa ona sarıldı ve Suga da kollarını kapatıp aşık olduğu kıza sardı. Bir daha asla bırakmamak üzere.
Bir kaç dakika birbirlerine sarıldılar Melisa mutluluk göz yaşları dökerken Suga Melisa' da huzuru bulduğunu düşünüyordu. Evet daha önce aşık olmuştu ama adla bu kadar sevmemişti. Bu çok farklıydı. Bu romantik anı bozan Tae oldu. "Tamam yeter kaç dakikadır sarılıyorsunuz sıkıldık" diyince Melisa kollarını Suga' dan ayırdı ve onlara döndü. Namjoon Tae' nin koluna dirsek attı ve "Ne bozuyosun mal" dedi. Bu Melisa da dahil herkesin gülmesine sebep oldu. Daha sonra tek tek herkesle sarıldılar. Melisa, He-Ran a sarılırken kulağına doğru "Darısı Jin ve sana" diyimce He-Ran utanarak gülümsedi.
Daha sonra Melisa herkesi mantı yemeğe götürdü. Jin ağzına mantıları tıkıştırırken aynı anda "Çok güzelmiş ya bu adı ne bunun" diye sordu. "Mantı" dedi Melisa. O sırada Jimin "Mağtı" dedi Melisa gülümsedi ve "Man-tı" dedi. Yemekler bittikten sonra ise sıra tatlıya geçti. Herkes önündeki baklavayı afiyetle yerken Melisa düşünüyordu. Abisine nasıl söyleyecekti, daha çok küçük değil miydi? Bu düşüncelerini bozan sevgilisi oldu. "Sevgilim yesene tatlını" Melisa derin düşüncelerinden çıktı ve gülümseyip tatlısını yemeye başladı.
Hesaplar ödendikten sonra herkes eşyalarını aldı ve Suga' nın kaldığı otele geldiler. Ama malesef hiç oda kalmamıştı. Melisa resepsiyon görevlisine tekrar sordu "Tekrar baksanız hiç mi oda yok" dediğinde kadın başını olumsuz anlamda salladı. Kimse Türkçe bilmediği için bir şey anlamamışlardı ve anlamsızca Melisa ve kadına bakıyordu. Melisa onlara döndü ve "Otelde. Hiç boş oda kalmamış yakınlarda da başka bir otel yok" dedi Korece. J-hope sordu "Ne yapacağız" Melisa tam bilmiyorum diyecekti ki Jimin "Sizin odada hepimiz kalalım" dedi. Suga "Çüş ama bi odada 9 kişi nasıl kalsın" dediğinde Jungkook "Nerede yatıcazki hem?" Dedi Melisa resepsiyondaki kadına döndü ve "odaya 7 yatak getirebilirmisiniz?" Diye sordu. Kadın şaşkınca baktı. "Lütfen" dedi Melisa. Kadında "7 tane getiremem ama 5 tane getirtebilirim" dediğinde Melisa başını olumlu anlamda salladı ve oda numaralını verdi. Daha sonra hep beraber odaya çıktılar. Onlar çıkana kadar yataklar gelmişti. Devasa odada yürüyecek yer bile kalmamıştı resmen. He-Ran ve Melisa tek kişilik yatağın önüne geldiler ve "Biz burada yatarız" dediler. "Ama nasıl sığacaksınız ki?" Diye sordu Jin haklıydı. Yatak çok dardı. "Buldum buldum" dedi Namjoon. Bütün yatakları birleştirirsek daha fazla yatacak yer olur. Dediğinde Tae "Oha çok mantıklı " dedi herkes buna güldü ve daha sonra Namjoon' un planını uyguladılar. Bütün yataklar yan yana gelince daha fazla yatacak yer olmuştu. Jungkook en köşeye geçti yanına Tae yattı Tae nin yanına Jin ve Jin' in yanınada sevgilisi He-Ran geçti. Melisa He-Ran' ın tanına yattı. Melisa nın yanına da suga yattı. Suga nın yanına Jimin ve onunda yanına J-hope geçti diğer en köşedede Namjoon geçti.
Işıkları kapattılar ve yattılar. Biraz sıkışmışlardı ama yapacak bir şey yoktu. Melisa ' nın arkası Suga' ya dönüktü ama rahat edemedi ve önünü Suga' ya döndü. Suga ve Melisa bakışmaya başladı. O sırada sandılar ki herkes uyudu çünkü hiç ses çıkmıyordu. Suga Melisa ile dudaklarının arasındaki mesafeyi kapattı ve Melisa' yı öpmeye başladı. Melisa da karşışık verince öpüşmeleri hızlandı ve sesli olmaya başladı. Suga' nın yanındaki Jimin yatakta oturur pozisyona geldi e "Oha oha aile var burda" diyince Melisa utançtan suratını elleriyle kapattı. Suga "Sanki nişi yaptık ya altı üstü öpüştük" diyince Tae "Daha ne yapıcaksınız bu ortamda şey yapamayacağınıza göre diyince Suga ayak ucundaki yastığı eline aldı ve Tae nin suratına fırlattı. Tae "Of tamam ya sustum" diyince Melisa gülümsedi ve gözlerini yumup kendini uykunun kollarına bıraktı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Acaba abisi nasıl karşılayacak?
15 Vote 40 Yorum geldiğinde yb gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et
FanfictionYeni bir hayat Yeni bir okul Yeni bir arkadaş Yeni bir ülke Hayallerime kavuşup şu anki boktan hayatımdan kurtulmak için tek şansım Kore; Annem ile babamın vefatından önce girdikleri bir işin borcu üstüme kaldı ve ben her gün o borcu ödemek için çal...