Odama girdim ve dolabımı açıp içinden siyah bir elbise seçtim. Elbise diz üstümdeydi ve gerçekten güzeldi.
Saçlarımı düzleştirici ile düzleştirdim ve makyaj yapıp Suga' nın odasına gittim.
Suga pantolonun üstüne giyindiği gömleğin düğmelerini kapatmaya çalışıyordu yanına gittim ve düğmeleri ben ilikledim. Gülümsedi bende ona gülümsedim.
"Hazır mısın?" Diye sordu "Evet" dediğimde ondan bir adım uzaklaştım. Gözleriyle beni boydan boya süzdü ve " ı-ı olmamış" dedi başını olumsuz anlamda sallarken. "A-ama brn çok beğenmiştim, kötü mü?" Diye sorduğumda "Hayır, çok güzel" dediğinde gülümsedim ama sonra devam etti "Çok kısa, bunu giyemezsin erkekler olucak sonuçta" dedi. "Off Suga yaa" dediğimde. "İtiraz istemiyorum" dedi ve beni kucağına alıp odama götürdü.
Yatağa dolabın karşısına oturttu ve dolabı açıp kıyafet seçmeye başladı. Siyah pantolonumu bana gösterdi ve "bak bu çok güzel" dedi. Pantolonu elime aldım. "Üstüne" dedim imalı ve trip atar bir sesle. Yanıma oturdu ve "Oy benim sevgilim kızdımı?" Dedi. Neydi bu benek miyim ben? "Of Suga ne vericeksen ver giyinicem" dedim yine aynı ses tonu ile. "Sırf doğum günün diye izin veriyorum bak, kıymetini bil, ha ayrıca bir erkek bacaklarına bakarsa..." dedi ama ben o sırada sözünü kestim. "Bakmaz sevgilim bakmaz" dedim ve gülümseyip ona sarıldım.
Suga çocuklardan birini arıyordu ve bir kaç çalış sonrasında telefon açıldı "Alo Jimin nerdesiniz?" Dedi suga daha sonra sessiz kaldı ve "Çıkıyoruz bizde" dedi ve kapattı.
"Nerdelermiş sevgilim?" Diye soruduğumda "Yoldalarmış hadi bizde yola çıkalım" dedi ve arabaya binip yola çıktık.
Yaklaşık 20 dakika sonra alış veriş merkezinin önüne gelmiştik. Arabadan indik Suga elini belime attı ve yürüdük.
Çocuklar ile bir kafede buluştuk. "Ben çok açım, yemek mi yesek?" diye sordu. Bende gerçekten acıkmıştım "Evet bencede bende çok açım" dedim. Namjoon "Yemek katına çıkalım, bildiğim güzel bir yer var orada yeriz" dedi hepimiz onayladık ve yürüyen merdivenlere doğru ilerledik.
Yemeklerimizi siphariş etmiştik ve şu an yemeklerimizi bekliyorduk. Yemekler geldi ve yerken Jimin konuşmaya başladı "Eee doğum günü kızı hediye olarak ne istiyor?" hepsi bir anda bana baktı ağzıma tıkadığım erişteyi çiğnedim ve yuttum sonra da şöyle dedim "Ah hediyeye gerek yok düşünmeniz yeterli". J-hope "Olmaz öyle şey" dedi ve Tae de onu onayladığını belli edercesine başını salladı." O zaman size bırakıyorum, içinizden ne gelirse" dediğimde hepsi onayladı ve yemeğe geri döndü. Yemeklerimiz bitti ve tatlı söyledik. Tatlımı ilk ben bitirdim ve sevgilim Suga ya döndüm. Çok tatlı gözüküyordu. Ona baktığımı fark edince bana döndü ve gülümseyerek "Dudağının kenarında çikolata kalmış" dedi. Elimle dudağımın kenarını sildim "O taraf değil" dedi ve baş parmağı ile dudağımın yanındaki çikolatayı silip parmağında kalan çikolatayı emdi. Utandığım için kafamı yere eğdim ve gülümsedim.
Yemeklerimiz bitti ve biz bana hediye almak için dolaşaya başladık. Yaklaşık yarım saattir dolaşıyorduk ve en sonunda hepimiz aynı bileklikleri almaya karar verdik. Arkadaş bileklikleri. Benimkini de onlar aldı ve hediye olayını kapatmış olduk. Suga "Tamam, hediye de alığınıza göre şimdi ne yapacağız" diye sordu ve oy birliği ile sinemaya girmeye karar verdik.
Sinema nın başlamasına 15 dakika kalmıştı hepimiz yerlerimize oturmuştuk. Ben Suga ya lavaboya gideceğimi söyledim ve kalkıp lavaboya doğru yürüdüm. Lavabodan içeri girdim tam tuvalet kabinine giricekken arkamdan biri geldi ve beni ittirip kendide kabine girdi ve arkasından kapıyı kapattı.. Beni kabinin duvarı ile arasına aldı. Bu bir erkekti fakat maske ve kapşon taktığı için kim olduğunu anlayamamıştım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ACABA BU KİŞİ KİM TAHMİNLERİNİZİ BEKLİYORUM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et
FanfictionYeni bir hayat Yeni bir okul Yeni bir arkadaş Yeni bir ülke Hayallerime kavuşup şu anki boktan hayatımdan kurtulmak için tek şansım Kore; Annem ile babamın vefatından önce girdikleri bir işin borcu üstüme kaldı ve ben her gün o borcu ödemek için çal...