Bölüm şey içerir neyse okuyunca anlarsın...
Sabah uyandığımda yanımda bana sarılan bir Tae görmeyi beklemiyordum. "Tae, Tae!" Dedim ve onu dürttüm. "Ne var yaa" dedi "Suga nerede?" "Bilmiyorum senin sevgilin git bak" dediğinde onu taklit ettim ve merdivenlerden aşağıya indim. Herkes uyuyordu ama Suga ve Jungkook' un konuştuğunu duydum ve gizlice onları dinlemeye başladım.
"Bak Suga, evet ben Melisa' ya karşı bir şeyler hissettim hatta hayatımda ilk defa ben birine aşık oldum ve o kişi de Melisa' ydı." Suga nın sinirle iç çektiğini duydum ve Jungkook devam etti "Ama artık Melisa' yı sadece arkadaşım olarak görüyorum " dediğinde Suga "Peki şu yüzük neden di Jungkook?" Diye sordu. "O sadece küçük bir hediye sandığın gibi bir evlenme teklifi yada başka bir şeyle alakası yok. Lütfen eskisi gibi yakın olmamızı özledim, eritelim aramızdaki buzları. Eskisi gibi olalım" dediğinde Suga' nın ona sarıldığını fark ettim ve o sırada mutfağa girdim. Onları sarılırken görünce "demek sonunda barıştınız" dedim birbirlerinden ayrıldılar ve evet anlamında başlarını salladılar.
"E hadi o zaman kahvaltı hazırlayalım" dediğimde.Suga "kahvaltıya dışarıya gidicekmişiz Jin bize kahvaltı ısmarlayacak mış ve önemli bir duyuru yapacaklarmış" dediğinde. "Tamam o zaman siz çocukları uyandırın bende Tae' yi uyandıriym sonra hazırlanalım" dediğimde "Tamam" dediler ve benimle beraber yukarı çıkıp. Benim odamda yatan Jimin ve Namjoon' u uyandırmaya girdiler. Bende Suga nın odasına girdim ve Tae nin kolay kolay uyanmayacağımı bildiğim için elime bir bardak aldım ve musluktan bardağı soğuk su ile doldurup Tae' nin suratına fırlattım" Tae büyük bir küfür ederek yatakta oturur pozisyona geldi. Ne olduğunu anlayınca bana kötü kötü baktı ve beni kovalamaya başladı. Koşarak kendi odama daldım ve Suga' nın arkasına saklandım. Tae, Suga' yı fark edince gülümsedi ve "seninle sonra görüşücez "diyip aşağıya indi. Odadan diğer herkes çıkınca da bende üstümü değiştirdim. O sırada merak ettiğim şey Jin' in bize ne açıklayacağıydı. Hazırlandığımda aşağıya indim herkes hazırdı ve sanırım bir tek beni bekliyorlardı. Daha sonra arabaya bindik ve yaklaşık 10 dakikalık yolun sonunda kahvaltı yapacağımız yere gelmiştik. Jin ve He-Ran oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı. He-Ran' ın yanına oturdum. Ve daha sonra kahvaltılarımızı yaptık. Kahvaltı masası toplanınca kendimize içecek söyledik ve Jin' in söyleyeceklerini dinledik. "Şimdi size bir şey söylicez" dediğinde herkes ona döndü. "Evet" dedi Namjoon. "Biz He-Ran ile sevgili olduk" diyincede He-Ran'a döndüm utançtan kızarmıştı ve suratını gizlemeye çalışıyordu herkes tebrik ederken bende ona sadıldım ve "Çok sevindim" dedim.
Yemek yedikten sonra herkes evlerine dağıldı bizde Suga ile eve geçtik." Ben bi duşa giricem" dedim onaylayınca odama çıktım ve duşa girdim. Sıcak suyu açtım ve şampuanımı avucumun içine döküp daha sonrada saçlarıma sürdüm. Saçlarım köpürürken en sevdiğim şarkılardan biri olan As İf İt İs Your Last şarkısını söylüyordum. Saçımın iyice köpürdüğünden emin olunca tam durulayacaktım ki su birden buz gibi oldu. Çığlık atarak duştan çıktım. Gözlerimi açamıyordum çünkü şampuan gözlerime kaçmıştı ve gözlerim çok yanıyordu. Aklıma musluk gelince tek gözümü hafif açtım ve musluğun yerini görünce musluğun yanına gidip musluğu açtım. Sıcak suyu ayarlayınca gözlerimdeki şampuanı su yardımı ile yıkadım ve tamamen ağrım geçince gözlerimi açtım. Kafamı kaldırıp aynaya baktığımda tam arkamda Suga' nın olduğunu fark ettim hemen ellerimle çıplak vücudumu kapatmaya çalıştığımda. Arkama iyice yaklaştı ona döndüğümde çok yanlış bir haraket yaptığımı fark ettim. "S-suga ne işin var burada?" Dedim yere bakarak ve hala kendimi kapamaya çalışarak. "Sadece çığlık sesi yüzünden gelmiştim ama manzarayı görünce müdahale etmek istemedim bende izledim." Dediğinde daha çok utandım ama nedeni söylediği şey değildi söylediği şeyden sonra beni duvarla arasına alması ve vücudunu vücuduma bastırmasıydı. O sırada saçımda kalan köpüğün gözüme kadar akması tekrar gözlerimi kapattım. Arkamda musluk olduğu için arkamı Suga' ya döndüm ve gözümü yıkamak için musluğa eğildim. Gözümü yıkadım ve tam tekrar arkama dönecektim ki popomda oluşan serliği fark ettim. Ben daha demin Suga' ya arkamı dönüp birde eğilmiştim ve gerçekten çok farklı bir pozisyonda kalmıştık ve sanırım şu an arkamda hissettiğim sertlik Suga' nın erkekliğiydi. Beni kolumdan tuttu ve kendine sertçe çevirdi. " ne yaptoğının farkında mısın" diye sorduğunda "Ü-üzgünüm' diyebildim sadece. Eliyle pantolonun düğmesini açtı ve daha sonra fermuarınıda açıp baksırına elini soktu ve erkekliğini dışarı çıkarttı. Sertleşmiş erkekliğini görünce şaşkınlıktan ve utançtan gözlerimi kapattım. "N-ne yapıyorsun" diye sorduğumda bana cevap vermedi ve eli ile erkekliğini çekmeye başladı. Biraz daha hızlandı ve en sonunda benim karnıma doğru boşaldı. "Şimdi beraber duş almak zorundayız" dedi ve tişörtünü de çıkarıp banyoya girdi. Ben hala olayın şokundaydım "Gelmeyecek misin?" Diye sorduğunda yanına gittim ve bende duşa girdim. Ona arkamı döndüm saçımdaki şampuanı duruladıktan sonra o bana arkasını döndü onun saçına şampuan sürdüm ve köpürttükten sonra duruladım. Eline duş jelini aldı ve benim sırtıma sürdü ve daha sonra popma indi masaj yaparak duş jelini popoma sürerken masaj yapıyordu utançtan gözlerimi kapattım ve bu anın hızlı geçmesini diledim. "Önünü dön" dediğinde dediğini yaptım ve ona döndüm duş jelini boynuma sürdükten sonra göğüslerime indi göğüslerimi de elleriyle iyice ovaladıktan ve duş jelini yedidikten sonra kızlığıma indi. Elini oraya götürünce zevk aldığım için küçük bir inleme bıraktım buna güldü ve devam etti.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bu bölüm biraz şeydi neyse ya umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et
FanfictionYeni bir hayat Yeni bir okul Yeni bir arkadaş Yeni bir ülke Hayallerime kavuşup şu anki boktan hayatımdan kurtulmak için tek şansım Kore; Annem ile babamın vefatından önce girdikleri bir işin borcu üstüme kaldı ve ben her gün o borcu ödemek için çal...