"Bravo sana Taehyung. Gerçekten arkadaş olduğunu düşündün mü sen hiç?" sesiyle Taehyung'la ikimiz aynı anda hemen olduğumuz yerde doğrulmuştuk. Bu o çocuktu, beni seven. Adı her neyse işte.
"Baekhyun?" diyerek ayağa kalktı Taehyung ve devam etti. "Ne işin var senin burda?" dedi.
Baekhyun histerik bi şekilde güldü. "Ne işim var sanane Taehyung? Sen sadece bana kendine gerçek bi arkadaş diyo musun onu düşün." dedi ve Taehyung'a yaklaşmaya başladı.
Ayağa kalktım ve Taehyung'un önüne geçerek Baekhyun'a "Bak Baekhyun, iyi değilsin. Buraya nasıl geldin bilmiyorum. Ama lütfen yanlış ve pişman olacağın bişey yapmadan git burdan." dedim.
O kadar sinirliydi ki gözü hiç bişey görmüyordu. Beni banka doğru ittirdi ve ardından hızlı bi hamleyle Taehyung'a güçlü bi yumruk attı.
Gözlerimi kocaman açtım ve hemen Taehyung'un yanına gittim. O kadar sinirliydim ki ayağa kalktım ve hızlıca Baekhyun'un yanına gittim.
Önünde durduğum da kendimden beklemediğim bi şekilde ona sert tokat attım ve konuşmaya başladım.
"Yah aptal mısın? Sen kimin kimi seveceğine karışmazsın Baekhyun. Tıpkı senin kimi sevdiğine kimsenin karışmadığı gibi. Bencil olma. Senden başkalarıda var çevrende. Ben Taehyung'u seviyorum, o da beni. Bu gerçeği değiştiremezsin. Sen bana karşı olan sevgine karşılık bulamadın. Tıpkı Ha Eun'un sana olan sevgisine karşılık bulamadığı gibi. Lütfen.. Lütfen kalbini kırmak istemiyorum Baekhyun. Git burdan ve mümkünse bi daha asla karşımıza çıkma." dedim.
Konuşmamın sonlarına doğru akan göz yaşlarıma hakim olamamış ve kendimi öylece yere bırakmıştım. Baekhyun hemen eğildi ve kalkmam için yardım ettiğinde ellerini bedenimden ittirmiştim.
Arkamdan Taehyung geldi ve yanıma oturup bana sarıldığında Baekhyun ters adımlarla gitmeye başlamıştı.
Baekhyun'un tamamen gittiğine emin olduktan sonra başımı kaldırıp göz yaşlarımı sildim ve Taehyung'un sarılışına karşılık bende sarılmıştım.
Ona bu denli yakın olmak beni güvende hissettiriyordu. Daha sonra köprücük kemiğinin olduğu yerden başımı kaldırdım ve Taehyung'a baktım.
"Gidelim.. Eşyaları toplamam gerek, yarında dönerim." dediğimde Taehyung başını sallamış ve kendisi kalktıktan sonra benim de kalkmama yardım etmişti.. . .
Sitenin içine girdiğimizde, Ah In'i aramak için cebimden telefonumu çıkartmıştım ama şarjımın bitmiş olduğunu görmem çokta uzun sürmemişti.
"Taehyung telefonunu kullanabilir miyim?" dedim kısık ve bi o kadar da narin bi sesle.
Taehyung cevap vermeden cebinden telefonunu çıkartıp bana uzatmıştı. Aldığım da hemen Ah In'in numarasını çevirmiş ve aramıştım. Telefon uzun süre çaldıktan sonra en son açıldığında karşı taraftan uykulu bi ses gelmişti.
"Alo? Efendim Taehyung?" dedi karşıda ki ses.
"Benim Ah In sunbea, Seo Hyun. Eşyalarımızı toplamaya geldim de, kapıyı açar mısın şimdi." dedim.
Karşıda ki ses bi anda enerji dolmuş bi şekilde konuşmaya başladı.
"SEO HYUN! TANRIM İNSAN Bİ ARAR DEĞİL Mİ? ÇOK MERAK ETTİM SENİ!" dedi ve az öncekine nazaran daha kısık bi sesle devam etti, "Bekle kapıyı açacağım."
'Tamam' diyip telefonu kapattığımda kapı açılmış ve Ah In sunbea bi anda boynuma sarılmıştı.
Gözlerim kocaman açılmıştı ve Taehyung'un da şuanda öyle olduğuna emindim.
"A-Ah In su-sunbea boğulmamı mı istiyorsun ac-acaba?" dedim ellerimle boynuma dolanmış kollarına vurarak.
Ah In hemen geri çekilmişti. "Aish özür dile- OMO TAEHYUNG DUDAĞINA NOLDU? KANIYOR!" dedi telaşlı bi şekilde.
Taehyung başını iki yana salladı ve "Önemli bişey değil hyung. Bide bağırma artık bütün site uyanıcak. Hadi girelim içeri Seo Hyun'da eşyaları toparlasın." dedi ve ikimizde içeri girmek için adım attığımızda Ah In ikimizi birden tutmuş ve,
"Bi dakika bi dakika.. Sizin birlikte ne işiniz var?" dedi ve göz kırptı.
Taehyung'la birbirimize baktıktan sonra ardından Ah In sunbeaye bakıp çocuk gibi sırıtmıştık.
İşte şimdi ne diyecektik?
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.
Oy vermeyi unutmayın lütfen 🌈
Yorum yaparak düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen.
Hikayede ki eksik veya fazlalıklar neler?
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.Taehyung aşkım geçen yine mütüşsünüz cjrjde 💕
Çok hoj değil mi Seo Hyun hanım yaaa 😇 (Byun Jungha)
Maşallah Baekhyun bey djejjdw 🐝
Tabi ki Ha Eun'da mütüşümsel xjdjdjdj 🌹 (Park Sora)
Bu hanımlarımız realde arkadaşlar ve Ulzzang Mankenler 💜
"Styleanda" diye bişeysinin sanırım xdshw