"Neden geldin?" dedim elimde ki kutu kahveyi masada döndürürken.
"Seni merak ettim." dediğinde başımı kaldırıp yüzüne baktım.
"Etme beni merak Taehyung. Hele şu yaptıklarından sonra mümkünse etme de, hayatıma da girme. O çocuk kim ya da nasıl birisi bilmiyorum, ki bilmek dahi istemiyorum. Eğer onun bana mesaj atacağını söyleseydin Ha Eun ne sana numaramı vermiş olurdu, ne de şuanda tam onunla barışmışken tekrardan böyle olmazdık. Kardeşiz biz kardeş. Bizim aramızı sizin gibiler bozmamalı. Eğer o bana mesaj atmasaydı Ha Eun belki de bana onu sevdiğini söyleyecekti. Şimdi beni merak etme ve git burdan. " dedim ve oturduğum sandalyemi hızlıca yere sürterek ayağa kalktım.
Giderken Taehyung bi anda elimden tuttu ve beni kafeteryadan çıkartıp, hastane boşluğunun olduğu yere getirdi.
" Aptalsın Seo Hyun. Gerçekten anlamamış olamazsın. Zeki olduğunu sanardım." dediğinde kaşlarımı çatarak Taehyung'a baktım.
"Pardon da neyi anl-" konuşmamı durduran şey Taehyung'un dudakları olmuştu.
Neler oluyordu? Nedenini bilmediğim halde neden onun bu hareketine karşılık veriyordum ki?
Kısa bi süre sonra ikimizde birbirimizden ayrıldıktan sonra Taehyung yüzüme bile bakmamıştı ve arkasını dönmüştü.
"Öz- özür dilerim. Ben gerçekten öyle yapmak ist-" bu seferde onun konuşmasını durduran şey benim kollarım olmuştu.
Kendime hakim olamamış ve arkasından, kollarımı beline dolamıştım. Ardından, "Ben sanırım seni seviyorum Taehyung.. O çocuğa numaramı verdiğinde ben.. Ben nedensiz bi şekilde kalbimi kırılmış hissetmiştim. Sanırım nedeni de bu işte.." dediğimde Taehyung belinde olan ellerimi sıkıca tutmuştu. Bu huzur veriyordu.. . .
Hastaneye girdiğimde hızlı adımlarla annemin yanına gittim ve yazlığa gidip eşyalarımızı almam gerektiğini söyledim. Annem de onay verdikten sonra Taehyung'un yanına indim.
"Hadi gidelim." dediğimde "Nereye?" demişti. "Yazlığa, eşyalarımızı toparlayacağım." dedim. "Ah bi daha gelmeyecek misiniz?" dedi ve başını önüne eğip elleriyle oynamaya başladı.
O kadar masum görünüyordu ki sarılmadan edemezdim sanırım.
Oynadığı ellerini sıkıca tutarak, "Awww Taehyung.. Merak etme ben seni görmeye gelirim." dedim ve sarıldım.
Taehyung'da güldü ve kolunu boynuma atarak yürümeye başladık.
Arabaya bindiğimde göz kapaklarım bağımsızlığını ilan etmiş bi şekilde, kendi kendine kapanıyordu.. . .
"Seo Hyun?" dedi sanki rüyamda duyar gibi olduğum ses. Kısa bi süre sonra kimin sesi olduğunu anlamış ve tutulmuş boynumu ovuşturarak doğrulmuştum.
"Huh? Geldik mi?" dedim her şeyin farkına vardığımda.
"Yokta, acıkmadın mı sen? Gel bişeyler yiyelim sonra devam ederiz." dedi.
"Ne kadar var daha?" dediğimde Taehyung biraz düşündü ve "Bi yarım saat kadar var." dedi.
Onaylar bi şekilde başımı salladım ve emniyet kemerimi çıkarmaya çalıştım.
"AISH LANET OLSUN NASIL Bİ EMNİYET KEMERİ BU ŞİMDİ?!" diye sinirli bi şekilde bağırdığımda Taehyung kıkırdamıştı.
"Ne gülüyosun be? Yardım etsene öyle kıkırdayacağına?!" dedim.
Taehyung bana doğru eğilmiş emniyet kemerimi çözerken bi anda göz göze gelmiştik.
İkimizde birbirimizden telaşlı bi şekilde ayrılmaya çalışırken kafalarımız birbirine çarpmış ve gülüşmüştük.. . .
Restorana ilerlerken Taehyung bi anda durdu ve beni süzmeye başladı.
Arkamı döndüm ve "Taehyung gelmiyo musun? Açımda ben biraz." dedim ve güldüm.
Taehyung biraz ciddi bi şekilde, "Şimdi fark ettim de, senin üstündekiler biraz fazla açık değil mi sanki?" dedi."Taehyung iyi misin sen? Yazlıkta giydiklerime kıyasla kapalı bile bunlar." dedim.
Bana doğru yürüdü ve "Ama o zamanlar aramızda bişey yoktu değil mi? Yani sana karışamazdım. Eğer karışsaydım, bana bu dünyayı dar edeceğinden emindim. O yüzden bişey diyemedim." dediğinde sadece gülmüştüm. Ama bu gülüşüm Taehyung'un yanağıma küçük bi öpücük kondurmasıyla son bulmuştu.
"Ah~ Bekle beni Taehyung-sshi." dedim ve arkasından ilerlemeye başladım.. . .
"Güzel miydi yemek?" dedi bi anda. "Ah evet. Çok beğendim." dedim.
Taehyung ani bi şekilde, elimden tutup deniz kenarında ki bankların yanına götürdü.
"Gitmiyo muyuz? Neden geldik buraya?" dedim Taehyung'a bakarak.
Yüzüme kısa bi bakış attı ve "Çünkü işimiz var bayan." dedi ve elini omzuma atarak beni daha çok kendisine çekmişti.
Artık tamamen Taehyung'la bir bütün haline geldiğimizde ilk olarak saçlarımı sevdi ve daha sonra şarkı söylemeye başladı.
Ağzımın gerilediğini hissedebiliyordum. Unutmamış.... . .
Bir gün Ay'a
Uzun uzun mektup yazdım
Senin kadar aydınlık olmayacaktı
Küçük bir mum yaktım
Loş bir parkta
Şarkı söyleyen isimsiz bir kuş
Neredesin sen~Ah sen~
Neden ağlıyorsun
Burada tek başımızayız,seninle ben
Ben ve sen~Ah sen~
Derin gecenin ardından
Senin şarkı söyleyen sesin
Kırmızı gündüzü getirdi
Bir adım...Ve başka bir adım
Şafak geçip giderken
Ay uykuya daldığında
Bana eşlik eden mavi gölgeler de kayboldu
Bugün de ılımlı şekilde yaşıyorum
Yıpranmış şekilde adım adım yürüyorum
Boğuyor beni güneş
Ve çırılçıplak soyuyor beni dünya
Elimden bir şey gelmez başka yolu yok
Ay ışığı altında parçalanmış olan beni topluyorum
''Ay çocuğu'' diyorum sana
Nerede ayın çocukları
Soğuk gecenin havasını soludum
Evet,hem yaşıyoruz hem ölüyoruz
Aynı anda açabilirsin
Ama gözlerini şimdilik
Tıpkı o filmdeki gibi
O sahnedeki gibi
Ay ışığı altında tüm Dünya masmavi
Loş bir parkta
Şarkı söyleyen isimsiz bir kuş
Neredesin sen~Ah sen~
Neden ağlıyorsun
Burada tek başımızayız,seninle ben
Ben ve sen~Ah sen~
Derin gecenin ardından
Senin şarkı söyleyen sesin
Kırmızı gündüzü getirdi
Bir adım...Ve başka bir adım
Şafak geçip giderken
Ay uykuya daldığında
Bana eşlik eden mavi gölgeler de kayboldu
Derin gecenin ardından
Senin şarkı söyleyen sesin
Kırmızı gündüzü getirdi
Bir adım...Ve başka bir adım
Şafak geçip giderken
Ay uykuya daldığında
Bana eşlik eden mavi gölgeler de kayboldu
Şafak geçip
Ay uykuya daldığında
Birlikte olduğum mavi gölgeler.... . .
Taehyung & Rap Monster : 4 O'clock 💕Kısa bi süre sonra uykuya dalmıştım. Huzurluydum, mutluydum.. Onun yanında ben, ben sanırım artık kendimin dışında birilerinin olduğunu da hissediyordum.. Babamın bana dediği şeyi,
kendi başıma değil de, onunla birlikteyken yapabiliyordum. Taehyung, bana güç veriyordu.. Sevildiğimi hissediyordum. Bende seviyordum. Hem de çok fazla.. İyi ki birbirimizi bulmuşuz tatlı tesadüfüm..
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.
Oy vermeyi unutmayın lütfen 🌹
Yorum yapıp, hikaye hakkında ki düşüncelerinizi yazar mısınız?
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.
☄️☄️☄️
.
.
.