Turnuvada Earthrealm'den kimse kalmamıştı. Hepsi ya sakat ya da ölüydü. Raiden'ın tek sağlam ve en yetenekli kişisi Lui'ydi. "Kaybediceksin Raiden! Ve ölüceksin!" Dedi Shang Tsung. Raiden savaşmak için Lui Kang'i seçti. Shang Tsung ise karşısına Baraka'yı çıkardı.
Dövüş başlamıştı. Baraka derisindeli bıçakları çıkarmış birbirine sürtüyordu. Lui Kang ellerini alevlendirdi ve Baraka'ya doğru birkaç alev topu attı. Baraka bıçaklarını birbirine hızlıca sürttü ve alev toplarını engelledi. Hızlıca Lui Kang'e koştu. Bıçakları ile saldırmaya başladı. Lui Kang ellerini bıçakların yan yüzlerine koyup engelledi. Bacağına tekme attı Baraka'nın. Hafif gerilemişti. Birden dönmeye başladı. Lui Kang koşarak kurtulmayı başarmıştı. Dönmesi bittiğinde biraz başı dönmüştü Baraka'nın. Lui Kang birden havaya zıpladı ve hızlıca Baraka'nın kafasına 20 tekme attı. Baraka yere serilmişti. Çok büyük darbe almıştı. Ve kazanan Lui Kang!
Shang Tsung biraz sinirlenmişti. Adamlarına şöyle bir baktı. "Quan Chi!" Dedi. Bir portal açarak Lui Kang'in yanına gelmişti. Yeniden bir dövüş başlamıştı.
Quan Chi hızlıca koştu ve Lui Kang'in karnına sert bir yumruk attı. Ayağını havaya kaldırdı, kafasına vurdu. Lui yerde sekti. Sonra Quan Chi kafasını tuttu ve 10 kere yere sertçe vurdurdu. Kanlar akıyordu. Quan Chi portal açtı. Bir tane de Lui Kang'in üstüne. Portaldan girdi ve Lui Kang'in üstündeki portaldan çıkıp sertçe sırtına bir iniş yaptı. Kemik seslerini duyuyordu. Gülmeye başladı Quan Chi. Lui Kang ayağa zorla kalkmıştı. Sallana sallana duruyordu. Gelen yumruklardan seri hamlelerle kaçıyordu. Ama bunu yaparken sırtı çok acıyordu. Hiç beklenmedik anda Lui Kang Quan Chi'nin çenesine sıkı bir tekme attı. Çenesini parçalamıştı. Daha sonra boğazını sıktı. "Pes et!" Diye bağırdı. Zar zor "Pes!" kelimesi dökülmüştü Quan Chi'nin ağzından. Rakibini yere bıraktı. Kazanan yeniden Lui Kang'ti.
Shang Tsung öfkesinden kudurmuştu. Turnuvayı bugünlük bitirme kararı aldı. Geriye sadece 3 adamı kalmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mortal Kombat: Shao Kahn'ın Yükselişi (BİTTİ)
FanfictionRaiden mı? Hah. Kudretli Shao Kahn'ı durdurmak imkansızdı. Yapacakları bu son turnuvada Earthrealm'in pek bir şansı yoktu. Peki kim kazanacaktı?