Bölüm 20: Büyük Çarpışma

196 12 18
                                    

Raiden Tüm takımı iyileştirir. Bunun sonucunda Raiden bayıldı. Raiden'sız savaşıcaklardı. Herkes savaşa Liu Kang'in önderlik etmesini istedi.

İyiler: Liu Kang, Johnny, Jax, Kung Lao, Sub-Zero, Raiden

NetherRealm: Shinnok, Quan Chi Scorpion. (Kotal Kahn, Erron Black, Ferra & Torr ve D'Vorah şimdilik NetherRealm'deler."

Outworld: Shao Kahn, Noob Saibot, Kitana, Sheeva, Goro, Kintaro, Ermac

Elder God'lar

Shao Kahn Baraka'ya ve Mileena'ya Tarkatan ordusunu toplayıp EarthRealm'e saldırmalarını emreder. Sonya Blade askerlerle beraber kalıp EarthRealm'i savunmaya hazırlanır. Scorpion Shirai Ryu klanına gidip tüm askerlerini toplar ve Lin Kuei'ye saldırmalarını söyler.

Herkes OutWorld'dedir. Shao Kahn ordusunu Liu Kang'in ordusunun üzerine saldırtır. Quan Chi birden Kotal Kahn'a haber verir. Tüm NetherRealm Shao Kahn'a saldırmaya başlar. Ferra & Torr üstüne çıkar, Erron Black silahları ile vurur, D'Vorah böceklerini salar. Shao Kahn'ın ordusundan Kintaro ve Goro Shao Kahn'ı kurtarır. Ortalık tam Quan Chi'nin istediği gibi kaosa dönmüştür. Scorpion Sub-Zero'yu bulur. İki ayağına da zincirleri saplar. Kendisini döndürür. Sub-Zero'da döner. Scorpion onu ormanlık alana atar. Yanına ışınlanır. Maskesinin camına sertçe vurur. Cam çatlar. Sub-Zero kendisini toparlar ve Scorpion'a çok sert bir girişimde bulunur. "SENİN KLANIN BU GECE SENLE BERABER ÖLÜCEK!" Der ve omzundan tutup beraber Lin Kuei'ye ışınlanırlar. Sub-Zero Scorpion'a tekme atar ve etrafa bakar. Shirai Ryu'nin üstünlüğü vardır. Scorpion ayağa kalkar ve kılıcını Sub-Zero'nun sırtına saplar. Mavi sıvılar akar. "Sc-orpion... Aileni ben değil Quan Chi öldürdü!" Scorpion ailesinin ölümünü yeniden duyunca bu sefer daha çok kızar. O kadar kızar ellerini yakar ve o sıcaktan kılıcı da yanar. Sub-Zero'nun içi alev alır. Yere düşer. Kendisini dondurur. Scorpion o anlık öfke ile donmuş olan Sub-Zero'ya vurur. Ama bu bir aldatmacadır. Vurmasının üzerine Scorpion donar. Sub-Zero tapınağın yandığını görür. Acele ile tapınağa girmeye çalışır. Önüne gelen Shirai Ryu askerlerini öldürmek yerine dondurur. Hemen kendi odasına çıkıp cihazı alır. Tapınağın patlıyacağını hisseder. Uçarak tavanı delip kaçar. Tapınak bir anda Sub-Zero'nun düşündüğü gibi havaya uçar. Sub-Zero'nun jet motorları hasar alır ve Scorpion'un üzerine düşer. Buz da kırılır. Sub-Zero konuşamadan Scorpion Sub-Zero'ya vurmaya başlar. Sub-Zero cihazı kendi içine sokar. Onda da bir yansıtma makinesi vardır. En azından Scorpion onu patlatmamıştı. Scorpion Sub-Zero'yu yere yatırır. Diğer kılıcını çıkarır. Tam kılıcı Sub-Zero'nun kafasına saplayacakken Sub-Zero bir sahne yansıtır. Scorpion olan biteni izler. Daha çok kızar her yeri aleve verir. Sub-Zero'yu kaldırır. "Bundan sonra sen benim kardeşimsin." Der. İkisi de elini göğsüne koyar. Scorpion askerlerinin durmasını ister. Sub-Zero'da askerlerini durdurur. Bir portal belirir. İçinden Noob Saibot çıkar. "Siz ikiniz de şimdi ölüceksiniz!" Der Noob Saibot. Sub-Zero çok hasarlıydı. Bu yüzden askerlerin yanına gider. Sadece Scorpion ve Noob Saibot kalır. Scorpion Noob Saibot'tan özür diler. Onun haklı olduğunu öğrenince. Noob Saibot özürü kabul etmez ve Scorpion'un yüzüne vurur. "Şansın yok! Ben daha güçlüyüm!" Der Noob. Scorpion buna çok kızar,  kılıcı ile gelen gölge klonlarını keser. Noob Scorpion'un yüzüne diz atar. Sert bir yumruk ve ardından gelen gölge tekmesi. Scorpion yere düşer. Noob Saibot ayağını kaldırıp Scorpion'un göğüs kafesine sertçe bastırır. Çatlama sesleri duyulur. Scorpion eliyle Noob'un bacağını ortadan ikiye ayırır. Noob tek ayak kalır ve dengesini kaybedip düşer. Ayağının bir parçasına Scorpion kılıcını saplar. Kılıç Noob'un böbreklerine kadar uzanır. Scorpion da acıdan dolayı yere düşer. Sub-Zero kılıcı çıkartır. Noob'u dondurup uçurumdan aşşağı atar. Scorpion'u ise kaldırıp klanına teslim eder.

Mortal Kombat: Shao Kahn'ın Yükselişi (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin