Quan Chi Johnny Cage'in öldüğü yere gitti. Johnny ve Jax'ı alıp Netherrealm'e ışınlandılar. Bi-Han'a yaptıklarının aynısını onlara da yaptı.
İkisi de yeniden doğmuştu. Damarları turuncu olmuştu ve çok belli oluyordu. Ciltleri daha siyahtı, gözleri kırmızıydı. İkisi de Noob Saibot gibi Quan Chi'nin hizmetkarları olmuştu. Bunlara "Revenant" adlarını verdi. Revenant Johnny Cage ve Revenant Jax vardı artık. İlk emirleri Lin Kuei'ye gidip Sub-Zero ve Smoke'u öldürmekti. İkisi de yola koyulup Lin Kuei'ye gittiler.Scorpion buzullara düşmüştü. Uçağa baktı. Aşşağıya paraşütle Kano ve iki asker atladı. Scorpion kendisini yeni bir dövüşe hazırladı.
"Aileni katleden birine nasıl yardım edebilirsin hiç anlamıyorum." Dedi Kano Scorpion'a. "Sen bunları nerden biliyorsun?" Dedi şaşkınlıkla Scorpion. "Ah hepimiz senin Quan Chi'nin BASİT bir yardımcısı olduğunu biliyoruz." Scorpion bu lafların üstüne çok kızmıştı. İki kılıcını da çıkarıp askerlerin kafasına attı. Artık tek Kano ve Scorpion vardı. Kano özel yapım bıçağını çıkardı. Scorpion yerden zebanileri çıkardı. Zebaniler Kano'nun bacaklarını tuttu. Scorpion hızlıca koştu, ellerini alevlendirdi ve Kano'nun suratına güzel bir yumruk attı. Yere serilmişti. Yüzünün bazı kısımlarındaki kemikler kırılmıştı. Kano çok sinirliydi. Hızlıca ayağa kalkıp bıçağı Scorpion'un karnına sapladı, daha sonra bıçağı çıkarıp Scorpion'a kafa attı. Scorpion bayılmıştı. Onu alıp kendisine katabilirdi. Ama Quan Chi'nin Kano'yu bulup öldürme olasılığı vardı. Bu yüzden yapmadı. Onu orada bıraktı.
Sub-Zero tapınağını korumayı başarmıştı. Dışarıya çıktığında 5 asker ve Sonya Blade vardı. "Teslim ol Sub-Zero! Bu bir emirdir." Dedi Sonya. "İkimizde aynı taraftayız. Neden bunu yapıyorsun anlamıyorum." Dedi ve beş tane buzdan bıçak yaparak Sonya'nın askerlerinin kafasına attı. Sonya bir askerinin silahını aldı ve Sub-Zero'ya ateş etti. Sub-Zero tapınağa girmişti. Ama bacağına kurşun isabet etmişti. "Askerler hücum!" Dedi Sub-Zero. Tapınaktan birden 50 tane Lin Kuei askeri koşmaya başladı. Sonya Blade olduğu yere füze saldırısı istemişti. Askeri üs bunu onaylamıştı.
Sonya gelen Lin Kuei askerlerini kurşuna tuttu. Daha sonra etrafında daire çizip koşmaya başladı. Lin Kuei askerleri yaptığı taktiği biraz geç fark etmişlerdi. Bir Lin Kuei askeri Sonya'nın bacağına kılıcını sağlamıştı. Acıdan bağırmaya başlamıştı Sonya. Tam o sırada bir uçak belirdi. Havada durdu. Herkes ona baktı. Kılıçlarını çekip fırlatmaya hazırlardı. Bir kapak açıldı. Hepsi kılıcını attı. Ama kılıçlarını attıkları şey bir füzeydi. Kılıçlardan sadece bir tanesi füzeye isabet etmişti. Ama patlamamıştı. Pilot füzeyi attı daha sonra sağ tarafa uçağını sürüp Sonya Blade'in tutunması için bir ip attı. Patlamalar olmuştu. Tek bir Lin Kuei askeri kalmıştı. Sonya ipe tutundu. Uçak ipi otomatik çekmeye başladı. Ama Lin Kuei askeri de ipe tutundu. Uçak oradan hızla uzaklaştı.
Sub-Zero zar zor ayağa kalktı. Dışarı çıktı. Etrafına baktığında bir kıyım olmuştu. Çok üzülmüştü bu duruma. Smoke'un yanına geldi. Onu bir kaç dakika daha koruması gerekiyordu. Tapınaktaki Lin Kuei askerleri dışarı çıkıp cesetleri topladılar. Daha sonra da erişimi yasak olan bölgeye girip nöbet tuttular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mortal Kombat: Shao Kahn'ın Yükselişi (BİTTİ)
FanfictionRaiden mı? Hah. Kudretli Shao Kahn'ı durdurmak imkansızdı. Yapacakları bu son turnuvada Earthrealm'in pek bir şansı yoktu. Peki kim kazanacaktı?