Bölüm 9: Triborg

110 8 3
                                    

Sektor ve Cyrax Shang Tsung tarafından büyüyle iyileşmişti. Yeniden doğmuş gibilerdi. "Bu sefer beni hayal kırıklığına uğratmayın dostlarım." Dedi Shang Tsung. İkisi de tek bir ağızdan "Siz merak etmeyin efendim." Dedi.

Sektor ve Cyrax hava almak için dışarı çıkmışlardı. Sektor'un bir planı vardı. Kendilerini robot yapıcaklardı. Adlarını da "Sektor Triborg, Cyrax Triborg." Olarak değiştiriceklerdi. Kendilerine robotlar yapıcaklardı. Kendi askerleri olucaktı. Cyrax bu fikre karşı çıktı. "Dövüşelim. Eğer ben kazanırsam bu fikri uygulayacağız. Ben kaybedersem de konuştuklarımız unutulacak. Kabul mü?" Diye sordu Cyrax'e Cyrax "Tamam. Öyle olsun." Dedi. İkisi de gardını aldı.

Sektor kazanmak için elinden gelen her şeyi yapıcaktı. Cyrax'in üstüne atladı. Cyrax Sektor'un bacaklarından tuttu. Kendisini döndürdü ve Sektor'u denize fırlattı. Sektor'un tüm elektronik şeyleri bozulmuştu. Sinirlendi. Tekrar savaş yerine geri çıktı. Cyrax Sektor'a bir bomba attı. Sektor bombadan kaçtı ama patlayınca Cyrax'in yanına uçtu. Cyrax yerde yatan Sektor'u temelemeye başladı. Etkisiz hale getirmek için bir ağ fırlattı.

"Ben kazandım Sektor. Üzgünüm. Bu fikirler sadece sözde olucak." Cyrax evine gitmişti. Sektor ağlardan kurtulup laboratuvara gitti. Orda kendisine çok iyi bir Triborg yapmıştı. Triborg'ta uçma, füze atma, ışınlanma, uçma gibi özellikler mevcuttu. Kendi zırhını kırmızı yapmıştı. Sonra zırhı bedeni ile birleştirmişti. Çok acı çekmişti. Ama artık bir robottu. Adı Sektor Triborg'tu. Triborgların lideri...

Sektor hemen Cyrax'in evine ışınlandı. Sektor Cyrax'i tuttu ve ona şok verdi. Daha sonra birlikte laboratuvara gittiler. Ona da benzer özellikleri taşıyan sarı bir Triborg yapmıştı. Aynı işlemi ona da uyguladı. Artık o da bir robottu.

"Ah. Bunlar ne!" Dedi Cyrax endişeli bir biçimde. "Mortal Kombat evreninin en güçlü yapay zekaları olduk dostum. Artık bizi kimse yenemez!" Dedi Sektor. Cyrax çok kızsa da bu Triborg'un işe yarayacağını düşündü. "Şimdi ne yapacağız Sektor?" Dedi Cyrax. "Kendimize bir Triborg ordusu kurucaz. Daha sonra da Sub-Zero ve Smoke'u da kendimiz gibi yapıp Outworld'den ayrılıcaz. Ve onlara savaş ilan edicez." Dedi Sektor

Mortal Kombat: Shao Kahn'ın Yükselişi (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin