Raiden kötü kabusundan uyanmıştı. Sky Temple'dan dışarı baktığında ne kadar huzurlu bir hayat vardı. Ama aslında öyle değildi. Olsa bile yarın her şey son bulabilirdi. Fujin'in cansız bedenini kaldırıp bir lahite koydu. Kim bu lahite büyü yaparsa Fujin Elder God'ların önüne çıkıp bir daha yaşama hakkı isteyecekti. Sky Temple'dan ayrıldı. Liu Kang'in yanına gitti. Hepsi bir binada toplanmışlardı. Şuan onlar için savaşmak ölüme terk edilmek gibi bir şeydi.
"Şimdilik Shao Kahn'a hizmet edicez. Daha sonra EarthRealm saldırdığında biz de içten saldırıcaz. Amaç Shao Kahn'ı öldürmek. O ölünce Shinnok'u serbest bırakıcam." Dedi Quan Chi. Kotal Kahn planı uygun buldu. Ama herhangi bir ihanette Quan Chi'yi öldürüceğini söyledi.
Binaya birden Sonya Blade girdi. "Raiden!" Dedi ve Raiden'a sarıldı. Öncelikle hepsi arkadaşlarını kurtarmalılardı. Sonya Blade asker takviyesi alıcaktı. Sub-Zero Smoke'u kurtaracaktı. Raiden Revenant olanları bulup EarthRealm'in tarafına çekicekti. Sub-Zero Lin Kuei'ye gitti. Donmuş Sektor'u çıkardı. Sektor soğuktan dolayı uyku modundaydı. Sub-Zero onu kendi odasına götürdü. Kafasını kopardı. Kafasının içinde olup bitenleri gösteren bir cihaz vardı. O cihazı açtı ve Quan Chi ile olan kısımlara baktı. Bir kısımda Quan Chi Scorpion'un ailesini öldürdüğünü Sektor'a açıklıyordu. Ayrıca Smoke'un nerede Cyber olduğunu da öğrenmişti. İlk işi Smoke'un yanına gitmek oldu.
"Hey Smoke. Benim Sub-Zero. Arkadaşın!" Dedi Sub-Zero. "Benim adım Cyber Smoke. Amacım Earthrealm'i yok etmek." Sub-Zero Smoke'un bu laflarına çok üzülmüştü. Sektor Smoke'a bir cihaz takmıştı. Smoke her hasar aldığında Sektor ve Cyrax'e bildirim gidicekti. Sub-Zero Smoke'u yenip Raiden'a teslim etse herhalde onu robot halinden çözebilirdi. Sub-Zero Smoke'a bir buz topu attı. Daha sonra yüzüne bir yumruk. Cyrax birden Sub-Zero'nun arkasına ışınlanıp ona ağ attı. Daha sonra ona da Sub-Zero için yapılmış olan robotu verdi. Artık adı Cyber Sub-Zero'ydu.
Quan Chi EarthRealm'e Noob Saibot ile inmişti. Çok büyük bir alana bir büyü yaptı. Bu büyü atmosfere kadar yükseliyordu. Eğer 1 saat büyü bozulmazsa tüm EarthRealm yok olucaktı. Raiden bir şeylerin ters gittiğini hissetti. Hemen onların yanına gitti. "Kes şunu Quan Chi. Hepimiz ölücez!" Dedi Raiden. Noob Raiden'ın yolunu kesti. "Gölgem oyun oynamak istiyor." Diyip gölge klonunu çıkardı. Gölge klon Raiden'a güzel bir kombo yapıp onu yere serdi. "Sen Bi-Han olmalısın!" Noob Saibot daha da çok kızdı. "Ben Noob Saibot. Quan Chi beni kusursuz yaptı." Raiden Noob'a yıldırımlar çarptırdı. Daha sonra belini kırdı. Onu havaya attı. Raiden üstüne ışınlandı. Kafasına sert bir yıldırım yumruğu attı. Noob yere doğru düşerken altına bir portal attı. Diğer portalı ise Quan Chi'nin yanına attı. Noob tam portala düşücekken gölge klonunu yaptı. Gölge klonu onu itip yok oldu. Portala sadece Raiden girdi. Raiden ne olduğunu anlayamadan kendisini Quan Chi'nin yanında buldu. Ayağa kalktı. Quan Chi'nin Amulet'ini gördü. İçinde Shinnok olduğunu düşündü. Birden Quan Chi'ye yıldırımlar çarptırdı. Tam Amulet'i alıcakken Noob Raiden'ın üstüne atladı. Raiden'ın yüzünü darma dağan etti. Raiden kendisini değil büyünün bozulmasını önemsiyordu. Askerler yetişmişti. "Teslim olun beyler." Dedi Sonya. Quan Chi Noob'un askerlere saldırmasını emretti. Ama düşündü ki Raiden Sub-Zero'nun yerini biliyor. Noob saldırmayınca Quan Chi Johnny ve Jax'ı önüne ışınladı. "Saldırın!" Dedi. Noob Raiden'ın boğazına yapıştı. "Sub-Zero nerede!" Dedi Raiden'a. "Cyrax'in yan-ında!" Dedi son nefesiyle. Noob Raiden'ı bıraktı. Raiden derin derin nefes alıyordu. "İstesem ölmüştün." Dedi Raiden'a ve OutWorld'e ışınlandı.
Shao Kahn'ın önünde Cyrax ve Sub-Zero vardı. Cyrax Shao Kahn'a yeni askerini gösteriyordu. Noob Sub-Zero'nun yanına bir portal attı. Daha sonra gölge klonunu çıkardı. Gölge klon herkesin gözü önünde Cyber Sub-Zero'yu portala itti. Noob Saibot NetherRealm'e ışınlandı.
"Sen Bi-Han olmalısın! Kardeşim!" Dedi Sub-Zero. Cyber zırhını ona da Sektor yapmıştı. Ama Sektor hafıza sıfırlamayı koymayı unutmuştu. Bundan dolayı zihni hala aynıydı. "Benim yerime geçtin Sub-Zero. Şimdi yerimi senden alma vakti." Dedi Noob Saibot. Scorpion aralarına girdi. "Demek seni de bir hurda yaptılar Sub-Zero." Dedi Scorpion. Sub-Zero izlediği videoyu hatırladı. Ona izletmek istedi. Ama önünde iki düşmanı duruyordu. "Seni öldüren Scorpion'du Bi-Han. Bence bana değil ona saldırmalısın." Dedi Sub-Zero. Noob Saibot Scorpion'u hatırlamıştı. "Sen sen... Beni öldürdün. Şimdi sıra bende!" Diyip elini Scorpion'un içine soktu. Sırtından çıktı. Noob ne yaptığına şaşırmıştı. Elini çektiği gibi Scorpion yere düşmüştü. "Quan Chi..." olmuştu son sözleri. Hala yaşıyordu ama ölmesi için az bir zamanı kalmıştı. "NE YAPTIN SEN!" Der Noob'a ve ona sert bir tekme atar. Noob geriye doğru savrulur.
İkide bir gölge klonu çıkarıp Sub-Zero'ya atar Sub-Zero çarpa çarpa hepsini öldürür. En sonunda Noob yüzüne vurur. Daha sonra bir daha vurur. Karnına bir tekme atar. Gölge klonunu çıkarıp beraber vurmaya başlarlar. Noob 2-3 kere hızlıca karnına vurur, gölge klonu Sub-Zero'yu havaya atar, Noob zıplayıp Sub-Zero'nun yüzüne sertçe vurur. Sub-Zero sürekli dayak yer. Bu kadar yumruktan sonra zırhı savunma moduna geçer. Noob'un yumruğunu tutar. Noob'un elini kıracakken arkasına bir gölge klonu gelir ve Sub-Zero'nun kafasını yarmaya başlar. Sub-Zero bir buz patlaması yapar. Scorpion'un yanına gider. Scorpion'a onun için EarthRealm'e bir portal açmasını söyler. Scorpion portalı açar. Sub-Zero Scorpion'u da kaldırıp EarthRealm'e gider. Bu sırada Noob buzları kırar. Hiç düşünmeden o da portalın içine atlar.
3'ü de OutWorld'delerdir. Ermac Scorpion'un yarasını ruhlarla kapatır ve onu iyileştirir. Eskisi gibi olur. Ama Ermac biraz yorulur ve yapay bebeklerin olduğu odaya gider. Shao Kahn çıkan savaştan dolayı rahatsız olmuştu. Sub-Zero ise kendisinin EarthRealm'de olucağını sanmıştır. Savaşı Noob başlattığı için Shao Kahn Noob'u öldürmeye karar verir. Ama diğer üyeler savaştan sonra ölmesini ister. Shao Kahn bunu uygun görür ve Noob'un yaşamasına izin verir.
Büyünün tamamlanmasına az bir vakit kalmıştır. Raiden birden yağmur yağdırır. 3 tane kuvvetli şimşeği 3 rakibine çarptırır. Hepsi bayılır. Büyü bozulmuş olur. Quan Chi'nin Amulet'ini söker, Johnny ve Jax'ı alıp üslerine giderler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mortal Kombat: Shao Kahn'ın Yükselişi (BİTTİ)
FanfictionRaiden mı? Hah. Kudretli Shao Kahn'ı durdurmak imkansızdı. Yapacakları bu son turnuvada Earthrealm'in pek bir şansı yoktu. Peki kim kazanacaktı?