Sektor tekrardan Lin Kuei'ye ışınlanır. "SMOKE NEREDE!" Diye büyük bir nefretle sorar Sub-Zero. "Onu asla alamayacaksın!" Sub-Zero Sektor'un bu lafları üzerine etrafı buzlarla kaplar. Scorpion bu buzların dışında kalır. İçerisinde sadece Sektor ve Sub-Zero vardır.
Sektor 2 tane füze atar. Sub-Zero füzeleri buza çevirerek kurtulur. Sektor lazer sıkmaya başlar. Sub-Zero kayarak lazerinden kaçar. Sektor fark etmeden onun ayaklarından bedenine kadar buzla kaplar. Sektor soğuk uyarısı verir. Buzları kırmaya çalışırken Sub-Zero yanına gelir ve yüzüne yüzüne vurmaya başlar. "Dur yapma! Smoke..." Der Sektor. Sub-Zero Sektor'un Smoke'u vermiyceğini anlar. Onu hiç kıramayacağı şekilde buzla kaplar. Daha sonra Scorpion'un yanına ışınlanır. "Hadi Amulet'e." Der.
Asya'ya varırlar. Tüm tapınaklara bakarlar. Geriye bir tane kalır. Onun içinde olduğunu umut ederler. İçerisi tuzaklarla doludur. Sub-Zero tuzaklardan etkilenmesinler diye duvarları, tavanı ve yerleri dondurur. En üst kata kadar gelirler. Karşılarına bir adam çıkar. Bu adam Fujin'dir. "Sky Temple'a ne için girdiniz?" Diye sorar. İkisi de aynı anda "Amulet için." Der. Fujin Amulet'i vermek istemez. Çünkü daha önce Shinnok'un kara büyüsü yüzünden öldüğünü hatırlar. "Savaşmadan bir şey alamayacaksınız!" Der. "Neden insanlar kemiklerinin kırılmalarından hoşlanır hiç anlamıyorum." Diyip Scorpion zincirini Fujin'e atar.
Fujin rüzgar gücü ile zinciri havada tutar. Daha sonra titreştirip zinciri ortadan ikiye yarar. Scorpion bu defa kılıçlarını çıkarır. Sub-Zero Amulet'e doğru koşar. Bunu fark eden Fujin rüzgar sayesinde Sub-Zero'yu duvara yapıştırır. Ama karnında iki tane kılıcın saplandığını hisseder. Scorpion kılıçlarını çıkarır. Fujin kanlar içinde yere serilir. Daha sonra Scorpion Amulet'i alıcakken Sub-Zero kalkıp Scorpion'a vurur. "Üzgünüm. Smoke bana lazım." Scorpion çok sinirlenir.
Sub-Zero'ya hızlı hızlı vurmaya başlar. Sub-Zero tüm yumruklardan kurtulur. Fujin tüm gücünü toplar. Scorpion'u rüzgar ile kaldırıp yanına getirir. Scorpion yerdeyken Sub-Zero onun belden üstünü dondurur. Fujin Scorpion'un iki ayağını tutup kırar. Daha sonra Sub-Zero tarafından kafası buz kılıcı ile kesilip ölür. Sub-Zero Amulet'i alır ve NetherRealm'e giriş talep eder. Quan Chi talebini kabul eder ve NetherRealm'e iner.
"İşte Amulet Quan Chi!" Quan Chi çok sevinir. İlk olarak Sub-Zero'yu bir yere götürür. Sub-Zero ne olduğunu anlamaz. Birden kafasına vurup onu bayıltır. Bir büyü yapar ve Sub-Zero'yu Revenant yapar. Amulet'in bir kopyasını yapar. Kopya olan Amulet'i Shinnok'a verir. "Görüşürüz Shinnok. Sana iyi eğlenceler. Ben gerçek Amulet'i Raiden'a götürüyorum." Diyip NetherRealm'den gider. Shinnok kendisiyle dalga geçildiğini düşünür. Revenant Sub-Zero'ya emir verir. "Amulet'i getir ve eski haline geri dön!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mortal Kombat: Shao Kahn'ın Yükselişi (BİTTİ)
FanfictionRaiden mı? Hah. Kudretli Shao Kahn'ı durdurmak imkansızdı. Yapacakları bu son turnuvada Earthrealm'in pek bir şansı yoktu. Peki kim kazanacaktı?