Quan Chi tekrar OutWorld'e gider. Hala dövüş başlamamıştır. Tüm kişiler OutWorld'e savaş için giderler.
Kötüler: Shang Tsung, Quan Chi, Revenant Johnny, Jax, Sub-Zero, Cyber Smoke, Cyrax ve Noob Saibot.
İyiler: Raiden, Liu Kang, Kung Lao, Nightwolf, Rain
Hepsi bir anda çarpışmaya başlar. Kaos ortamına döner. Bu sırada Ermac EarthRealm'de üstünlük sağlamıştır. Savaş sırasında Raiden Quan Chi'deki Amulet'i görür. Savaşa Shinnok'un geliceğini sanar. "Teslim oluyoruz!" Der çaresiz Raiden. Eğer bunu yapmasa tüm iyiler ölücekti. Savaş durduğunda Quan Chi konuşmak için Raiden'ın yanına gider. Birden buzla kaplanır. Sub-Zero Amulet'i Quan Chi'den söküp NetherRealm'e ışınlanır. Raiden birden herkese şok verir. "Hepiniz EarthRealm'e!" Dedi ve kendisi NetherRealm'e gider.
"Ermac dur artık." Der Liu Kang. "V-ah v-ah. Kim-ler gel-miş. Earth-re-alm-in ko-ru-yu-cu-la-rı. Me-rak et-me-yin. Ö-lün-ce ruh-la-rı-nız ben-de gü-ven-li OLACAK!" Der ruhlarla beraber Ermac. "Siz şehirdekilere yardım edin. Ben şu ahmağın işini bitirip gelicem." Dedi Liu Kang.
Ermac Liu Kang'in ellerini ruhlarla bağlar. Kendi kafasına vurdurtur. Liu Kang sersemler. Ermac hemen arkasına ışınlanır. Sırtına diz atar. Liu Kang seker ve arabanın içine girer. Ermac hızlıca Liu Kang'in üstüne uçar. Araba ortadan ikiye ayrılır, Liu Kang'de yere serilir. Ermac gökyüzüne doğru yükselir. Daha sonra kendisini bırakır. Liu Kang'in göğüs kafesinin üzerine çivileme düşer. Liu Kang etkisiz kalır. Ermac şehire bakar. Diğerlerinin insanlara yardım ettiklerini görür. Hepsini tek tek bir yere çeker. Ruhlarla kocaman bir ip yapıp hepsini bağlar. Kurtardıkları tüm insanların ruhunu söker. "BU RUHLAR SHAO KAHN'A BAHŞEDİLMELİDİR!" Diyip OutWorld'e gider.
"Revenant dur!" Der aceleci sesle Raiden Sub-Zero'ya. Birden karşısında Shinnok'u görür. Shinnok Raiden'ı yerden çıkan iskelet elleriyle kapatır. İyice sıkar. Sub-Zero Amulet ile Shinnok'u içine sokar. NetherRealm'e birden Quan Chi ışınlanır. "Sub-Zero! İki seçeneğin var. Ya ölürsün ya da Amulet'i verirsin!" Sub-Zero 2 kişiye hizmet ettiği için ikisininde dediklerini yapar. Bundan dolayı Amulet'i Quan Chi'ye verir. Quan Chi Amulet'i aldıktan sonra Sub-Zero'nun boynunu kırar. OutWorld'e gider. Artık NetherRealm'de Shinnok olmadığı için iskelet eller çözülür. Raiden hemen Sub-Zero'nun yanına gider. İlk önce onu Revenant halinden kurtarır ve yıldırım gücüyle onu hayata döndürür. Bunun sonucunda bayılır. Sub-Zero gözünü açtığında OutWorld'e gitmek ister. Ama ikisi de NetherRealm'de tutsak edilmişti.
Tüm kötüler Shao Kahn'ın etrafında diz çöküyordu. Birden Ermac geldi. "BU SİZİN EFENDİM!" Diyip EarthRealm'de sömürdüğü ruhların hepsini Shao Kahn'a verir. Shao Kahn aşırı güçlenir. Daha sonra daha fazla güç ister. Ama bunu kendisi istemez. "Quan Chi. Sindel'i dirilt!" Quan Chi kafasını sallar. Yanına Noob Saibot'u da alıp Sindel'in öldüğü yere giderler. Shang Tsung'da yapay bebeklerin olduğu yere gider. Mileena. Sonunda tamamlanmıştı. Onu çıkarır ve Shao Kahn'a sunar. Artık bir kızı daha vardı. "Mortal Kombat evrenindeki görevin bitmiştir Shang Tsung." Diyip Shang Tsung'ın tüm gücünü emer. Shang Tsung artık ölmüştür. Tüm gücü Shao Kahn'dadır. Quan Chi Sindel'in kemiklerini bulur. Bir büyü ile Sindel'i yeniden oluşturur. Onu OutWorld'e götürür. Shao Kahn sömürdüğü tüm ruhları Sindel'e verir. Sindel artık aşırı güçlüdür. "Git ve EarthRealm'i yok et Sindel!" Sindel mutlu olur kocasını gördüğü için. EarthRealm'e ışınlanır. EarthRealm'in sonunu getirmeye hazırlanır.
Nightwolf, Rain ve Kung Lao ruhtan ipi kesip kurtulur. Birden Sindel'i görürler. Sindel yere çok sert bir şekilde iner. Hepsi hafiften sallanırlar. "Sindel'i nasıl yeneceğimizi biliyorum. Baltalarımı ona batırıp ikimizi de yok edicem." Der Nightwolf. Arkadaşları ne kadar istemese de bunu yapmalıdır. Sindel saçı işe Kung Lao'nun kolundan tutup Rain'e çarptırır. Sonra Kung Lao'nun kolundaki tüm damarları ve kemikleri saçı ile parçalar. Nightwolf Sindel'e çok sert vurur. Sindel Kung Lao'yu bırakıp savrulur. Bağırmaya başlar. Herkes kulağını kapatır. Ama sesin frekansları çok yüksektir. Orada bulunan tüm sivillerin (askerler de dahil) kulakları patlar. Birden bağırmayı bırakır. 3 kişi de kıvranır. Sindel Rain'in yanına gider. Yüzüne 2 tane hızlıca vurur. Ellerini mor yapar ve diz kapaklarının içine geçirir. (Mor olduğunda daha sert vurur.) Rain acıdan ölür gibi olur. Kung Lao'da aynı şekilde. Nightwolf kendisini toparlar. Şimşek çarptırır. Sindel ne olduğunu anlayamadan iki tane baltayı karnına saplı bir şekilde hisseder. Nightwolf baltaların kudretini kullanarak hem kendisini hem Sindel'i yok eder. İkisi de toz olur.
"Ruhlar serbest!" Der Ermac. "Ne anlama geliyor bu?" Diye sorar Shao Kahn. "Sindel öldü. Ama beraberinde Nightwolf'u da aldı. Bizde ki kayıplar EarthRealm kadar sarsıcı olmaz." Der efendisine. Kitana annesinin öldüğüne üzülmüştür. Shao Kahn ise pek umursamaz.
EarthRealm'e Kano gelir. "Ganimetler!" Der. Yerdeki bir polisi ve Rain'i alıp Black Dragon'a tekrar gider. Gittiğinde ise Sonya Blade'in kaçtığını görür. Çok dert etmez. Makineyi Rain'ın kafasına bağlar. Onu Black Dragon için hizmet ettiğini zihnine sokar. Kabal'ı yani polisi ise ateşe verir. Daha sonra üstünde deneyler yapar. Bu deneyler sonucu Kabal maskesiz yaşayamaz. Ama süper hız kazanır. Kimse onu hız ve çeviklik konusunda geçemez.
Quan Chi OutWorld'de gezintiye çıkar kendisine yeni kişiler bulur. Erron Black, D'Vorah Ferra & Torr ve Kotal Kahn. Yalnız bu kişiler Kotal Kahn'a hizmet etmektedirler. "Kotal Kahn. Bir darbe sonucu Shao Kahn'ı indirebiliriz. Emin ol bende çok güç ve adam var. Shao Kahn öldüğünde ise yeni kral sen olucaksın. Karşılığında ise senin sağ kolun olmayı istiyorum." Der. Kotal Kahn başta çok korksa da teklifi kabul eder.
Raiden sonunda uyanır. Uyandığında ise Scorpion ve Sub-Zero'nun dövüştüğünü görür. Scorpion bacağındaki kırıkları iyileştirmiştir. Scorpion Sub-Zero'yu öldürücekken Scorpion'u durdurur. Scorpion sesini çıkarmaz. "Scorpion bizi burdan çıkar. Eğer çıkarırsan ileride Sub-Zero ile tekrar dövüşebilirsin." Der. Scorpion çok kızar. Onu şimdi öldürmek ister. Ama Raiden'a sadık kalır. Bir şekilde ikisini NetherRealm'den çıkarır. Raiden ve Sub-Zero kendilerini EarthRealm'de bulur. Raiden çok üzülmüştür. "Sub-Zero sen herkesi kurtar. Benim bir işim var." Der. Kendisi Elder God'ların olduğu yere ışınlanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mortal Kombat: Shao Kahn'ın Yükselişi (BİTTİ)
FanfictionRaiden mı? Hah. Kudretli Shao Kahn'ı durdurmak imkansızdı. Yapacakları bu son turnuvada Earthrealm'in pek bir şansı yoktu. Peki kim kazanacaktı?