2. Шулам Ари

465 42 0
                                    

Би- За тэгвэл намайг Ариана гэдэг. Би бол Шулам. Хүмүүс ихэвчлэн намайг Шулам Ари гэж дууддаг.
Гэхэд л бүгд над хуу гайхсан эүдээр харна
Чанёол- Байз..Тэгэхээр...чи ..нөгөө ...шулам Ари юм уу
Бэк-Айн нөгөө нэг итгэмээргүй их хүчтэй яг л мөсөн хатан мэт харагдаж, өөртөө хэнийг л үл ойртуулдаггүй тийм эмэгтэй биз дээ.
Бүгд л намайг эргүүлж тойруулж харуулан
Сухо- Энэ л худлаа байхаа. Нөгөө цуу яриагаасаа өөр харагдаж байна шдээ
Крис- Огтхон ч төс алга гэж бодож байна
Би-Яагаад төс алга гэж. Үнэхээр тэр шулам чинь би
Шүимин- Байж магадгүй л юм
Эксогийн шүиминээс бусад- ЯАГААД
Шүимин- Жоохон аяар гэм та нарч гэсэн мэдэж байгаа биздээ. Хэдийгээр бид царайг харж байгаагүй ч цуу яриа л сонсож байсан биздээ.
Лэе-Тэглээ ч цуу ярианаас хүйтэн хөндий яг мөсөн хатан мэт гэхдээ үзэсгэлэнтэй гэж яридаг биздээ
Сухо- Нээрээ царайг нь харсан хүн байдаггүй юм байнашдээ. Үргэлж нүүрнийхээ өмнө хар гивлүүр унжуулдаг гэсэн.
Би- Хөөх. Та нар чинь миний талаар нилээд мэдээлэлтэй юм байна шдээ. Одоо надад итгэсэн үү?
Эксо-ҮГҮЙ
Би- За яахав өнөөдөр хамгаалах билүү тулалдах ч билүү тийм хичээл орно гэсэн байсан. Тэр хичээл дээр л үзүүлий
Кай- Хэрвээ чи Шулам Ари бол үнэхээр Ирээдүйн гүнжийг хороох үү?
Би- Юу гэсэн үг юм
Сэхүн-Нөгөө яахав дээ ирээдүйн гүнж муу зүйл хийвэл хамгийн хүчирхэг шулам ари түүнийг хорооно гэж хүмүүс ярьж байсан
Би- Хэлж мэдэхгүй юм даа. Ирээдүй үргэлж өөрчлөгдөж байдаг шүүдээ./Би ирээдүйн гүнж байж магадгүй байхад/

Багш- За хүүхдүүдээ өнөөдөр шинэ хүүхэд ирсэн юм чинь түүний хүчийг шалгаж тулалдах хичээл орох уу?
Ангийхан- ТЭГЬЕ ЭЭ БАГШАА
Багш- За тэгвэл тулалдааны заал руу явцгаая.
Би ч хүүхдүүдийг даган нэгэн маш том заал орлоо.
Багш- за Пак Мина гараад ир
Би- за гэсээр хүүхдүүдийн өмнө очижж зогсох
Багш- Нээрээ ингэхэд би чиний ямар төрлийг асуугаагүй юм байна шдээ
Би- Би бол Шулам. Намайг Шулам Мира гэж дуудаж болно.
Багш- Чи нөгөө нэг нууцлаг хүчирхэг шулам уу
Би- Тиймээ
Хүүхдүүд бүгд миний талаар сонсчихоод л хоорондоо шивнэлдэж ярицгаана
Багш- Тэгвэл Миратай эксогоос тулалдуулдаг юм билүү. Аль нэг нь гараад ир
Ингэхэд сухо гарч ирлээ
Би- Багшаа дүрэм нь
Багш- Үзэж буй ангийханыгаа гэмтээж болохгүй, өрсөлдөгчөө алж болохгүй мөн хүнд бэртээж болохгүй.
Би- Багшаа би дүрэм нэмж болох уу
Багш- за юу юм
Би- Би заримдаа ухаанаа алдчих гээд л байдаг. Тэр би хяналтгүй болж бүгдийг устгадаг. Тийм учраас шаардлагатай гэсэн үед эксогийнхныг тулаанд оролцуулж намайг зогсоолгохыг хүсэж байна
Багш- За юмыг яаж мэдэхэв. Зөвшөөрлөө. Гэхдээ онцгой нөхцөл байдалд шүү
Би-За багшаа
Багш-Бүгд өөр өөрсдийнхөө байрыг эзлээрэй
Сухо бид хоёр талбайн голд зогсоно. Шүгэл дугарч тулаан эхэлснийг мэдлээ. Сухо цус сорогч учир соёо нь цухуйж нүд улаан болж хувирав.
Харин миний хувьд гэвэл би шулам учраас шид ашиглана гэсэн үг. Тэгэхдээ миний хувцас хүртэл өөрчлөгддөг юм. Миний нүүрний урд хар өнгийн гивлүүр бий болж, хувцас минь богино дэрвэгэр хормойтой хар даашинз болон хувирав.
Ангийнхан маань бүгд л надруу гайхсан харагдана. Магадгүй шуламтай тулалдаж үзээгүй учраас байх. Эсвэл анх удаа шулам харж байсан ч байж магадгүй.
Сухо надруу харан жуумалзчихаад хурдан гүйгээд л миний ард ирэв. Хэдийгээр би соёогоо гаргаж, чоно болж хувирахгүй байлаа ч хурдан гүйж чаддаг учир түүнээс амархан мултарлаа. Удалгүй би жоохон хөгжилдмөөр санагдаад сухоруу гал шидэв. Тэгэхэд сухо том усан хаалт өөрийгөө хамгаалан галыг зогсоогоод надруу усан давалгаа явуулав. Тэгэхэд нь би хамгаалалтын шившлэгээ хийж дуусах гэж байтал том давлагаа хүрч ирэн намайг зохиод авав. Тэгэхэд би өөрийнхөө бүр бага насны дурсамжаараа аяласан юм. Эцэг эхийнхээ царай. Өдөр болгоныг яаж өнгөрүүлдэг байсан. Мөн эцэг эх минь яаж намайг хамгаалахын тулд юуг хийсэнг хүртэл. Хэдий би нярай байсан бүхий л болсон зүйл надад харагдаж байлаа. Тэднийг амьд үгүйг ч мэдэхгүй юм. Усанд урсаж байсан цусыг хүртэл санаж байна. Би маш олон зүйл мэдэж авсан ч бас өөр нэг зүйлд санаа зовож байна. Яагаад гэвэл өмнө нь би бас юм санаж эхлэхдээ хяналтаа алдаж байсан юм. Тэгэхэд би шуламын ойд нэвтэрсэн харанхуйн шуламуудтай тулалдаж байтал хяналтаа алдсанаараа ганцхан минутын дотор зарим нь бүгдийг алсан байсан юм. Яагаад хяналтаа алдсан бэ гэвэл шулмуудын нэг нь намайг нярай идэх гэж оролдож араатанг унаж байсан. Тэгэхэд тэр үеийн дурсамжийг санасан юм. Намайг хяналтаа алдсан үед Шуламын ойн бүх шулам намайг зогсоохын тулд бүгд надтай тулалдаж их хэмжээгээр бүгд бэртсэн байсан. Би өрөөндөө сэрснийхээ дараа өөрийгөө ямар аймар болж хувирсан байснаа мэдсэн. Яагаад гэвэл гэвэл би хяналтаа алдсан үед нүд минь хав хар болж хувиран хүн алах гэж дайрдаг мангас болчихсон байсан гэсэн. Мөн хүчээ хянахгүйгээр бүх хүчээ гаргах гэж тулалддаг болдог гэсэн. Тийм учраас би санаа зовж байгаа ч хамгийн хүчирхэг гэж мэдрэгдсэн эксогоос намайг зогсоохыг хүссэн юм.
Зохиогчийн талаас
Усан давлагаа намдаж, талбайн голд нэгэн эмэгтэй зогсоно. Удалгүй түүн рүү усаар дайрсан эрэгтэй ахин дайрах гэтэл агаарт байсан бүх ус алга болон нөгөө залуу хана руу хүчтэй шидэгдэн уналаа. Тэгэхэд нэгэн багш эксог бэлэн байдалд байхыг хэлэн болохгүй бол тулалдах хэрэгтэй гэж хэлэн хүүхдүүдийг шид ашиглан гаргаж байв. Яагаад гэвэл хаалгаар гарах гэтэл онгойхгүй учраас шид ашиглаж байгаа юм. /Шид нь үндсэн хоёр төлөвт хуваагддаг. Шившлэгтэй, шившлэггүй. Шившлэггүй шидийг шулмууд ашиглаж чаддаг. Харин шившлэгтэйг бусад нь ашигладаг. Тийм болохоор бусад төрөл зүйл их хүч, шидлэггүй шид эдрийн төлөө шулам болох боломжтой ч хэн ч хүзүүндээ гинж уяхыг хүсэх бишдээ. Хэрвээ шулам боллоо ч гэсэн бусад жинхэнэ ямар ч шулам бай түүний амь насыг шийдэх эрх өгдөг./ Намайг тойрсон уур амьсгалыг анзаарсан багш ямар нэг муу юм мэдэрсэн учир эксогийнхныг тулалдуулахад бэлэн байлгаж байв.
эмэгтэй чөтгөр болчихсон юм уу гэмээр чангаар инээн дараа нь агаарт хөөрч эхлэв. Харин эксогийнхон тэр эмэгтэйг тойрч зогсоно.

HulfpireWhere stories live. Discover now