5. Who am i ???

403 39 4
                                    


Эксогийнхон намайг буцаж ирсэнд баярлаж, байсан юм.
Магадгүй одооноос би өөрийгөө хэн гэдгээ олох хэрэгтэй  болотой гэсэн бодол толгойд
эргэлдэж байсан юм. Хэрвээ би гүнж байсан ч ертөнцөд энх тайвныг тогтоох болно.

Удалгүй сургуулийн бүх сурагчид ,захирал, болон багш нар орж ирэн заалийг харан уулга алдсан юм. Би өөрийгаа арай ядан хөдөлгөөд тэнцвэрээ сайн олж чадахгүй байсан ч арай хийн босох гэж хичээсээр эксогийнхныг надад туслах гэхэд нь
Би- Би зүгээрээ гэсээр арай хийн тэнцвэрээ олон захирлын өмнө очин бөхийж
Би.- Уучлаарай захирлаа. Би хүчээ удирдаж чадаагүйгээс болон сургуулийг аюулд оруулах шахлаа. Хэрвээ эксогийнхныг байгаагүй бол сургууль одоо байхгүй байх байлаа. Уучлаарай гэж хэлэв
Тэгтэл захирал яг л ийм зүйл болно гэдгийг мэдэж байсан юм шиг л
Захирал- Зүгээр дээ. Харин чамайг зүгээр байгаад баярлаж байна. Чи шархаа эмчлүүлчхээд миний өрөөнд ороод ирээрэй. Бас та нар ч бас*эксо руу заах* гэсээр захирал заалнаас гаран явав.
Бид хэд бага шарх авсан нь хүнд шарх авсныгаа өргөж явсаар эмнэлэгийн өрөөнд ирэв. бүгд хэвтүүлж эмчлүүлж. Харин эмчилгээний чадвар болох ганц эвэртийн хүчийг эзэмшсэн Жан Ишин буюу Лэе гэх залуу л бид бүгдээс ганц бараг гэмтэл аваагүй нь байлаа. Магадгүй тэр өөрийгөө эмчилцэн болохоор тэр байх. Удалгүй бүгд босож хөдөлж чадахтайгаа болон захирлийн өрөө рүү зүглэв.
Захирлын өрөөний гадаа ирэн хаалгыг нь тогшиход. Захирал дотроос -Ор ор гэж хэлэв.
Бид хэд ч ороод зогсотол, захирал нэг л нухацтай царай гарган бид нар луу харснаа юу гэж хэлэх ээ мэдэхгүй байгаа бололтой байлаа.
Захирал- Чи хэн бэ? *надаас асуух*
Би - Би юу? Би . . .
Захирал- Чи сургуульд орохын өмнө бид нарын авсан шинжилгээг санаж байна уу?
Би- Тиймээ захирлаа тэряасан гэж?
Захирал- Чамайг тодорхойлж чадаагүй.
Би- Юу ? "Магадгүй би эрлийз болохоор тэр байх"
Захирал- Чи өөрийгөө магадгүй хэн болох оо мэддэг байх. Гэхдээ чи хэн болох вэ? гэдэг л чухал. Чи санаж байна уу шинжилгээ авч байхад чамайг хэн болохыг тодорхойлоход юу ч гар ч ирээгүйг санаж байна уу. 
Би- Тиймээ
Сухо- Захирлаа биднийг яах гэж дуудуулсан юм бол.
Захирал- Та нар чимээгүй сонсоод байж бай. Удахгүй яах гэж дуудсанг хэлэх болно.
Эксо- МЭДЛЭЭ ЭРХМЭЭ
Захирал- Ирээдүйн мэргэжлийг хэлдэг бөмбөлөг чамайг гарсны дараа. Нэгэн зүйл харуулсан.
Би-Юу юм бэ? Юу харуулсан юм?
Захирал- Эксо гэж гарч ирсэн.
Крис- Юу гэсэн үг юм. Бид нартай холбоотой гэх гээд байгаа юм уу?
Захирал- Ер нь бол тийм. Та нар ийм хүчирхэг мөртлөө бас л юу ч гарч ирээгүй шүү дээ.
Тиймээс та нар маш гүнзгий холбоотой байх.
Бид- ГҮНЗГИЙ ? ГЭХДЭЭ БИД ЧИНЬ САЯХАН ТАНИЛЦСАН ШДЭЭ
Захирал- Би та нарыг харанхуйн ууланд амьдардаг төлөгч дээр очоод ирээсэй гэж хүсч байна. Өөрсдийгөө хэн бэ гэдгээ мэдэхийн тулд.


Багахан зэрэгэийн засваруудыг хийж оруулж байна. 

HulfpireWhere stories live. Discover now