Би- Залуусаа үнэнийг хэлэхэд хэд хоногийн ѳмнѳ би хачин зүүд зүүдэлсэн юм.
Хэд хоногийн ѳмнѳ би Сэхүнтэй байж бсан даа. Тэрний ѳмнѳх шѳнѳ би маш сонин зүүд зүүдэлсэн. Зүүдэндээ би унтаж бгаад сэртэл нэг хүн надад хэлсэн юм.
Эксо- Юу хэлсэн гэж?
Би -Газрын зурагын талаар
Эксо- Айн. Юу гэж хэлсэн юм?
Би- Тэр хэлэхдээ "Надад маш том нууц дэлгэх гэж дуудсан гэсэн. Тэгэхэд би ѳѳрийгѳѳ хэн болох талаар асуусан. Гэтэл тэр мэддэг гэсэн ч хариулаагүй.
С.т- Үгүй дээ. Гэхдээ би чамайг хэн болохыг мэднэ гэсэн. Надад хэлбэл ирээдүй ѳѳрчлѳгдѳх болно гэсэн.Оронд надад газрын зургын талаар хэлсэн. Харин би чамд газрын зургийн талаар хэлсэн. Газрын зураг бол хүн. Миний хамгийн сайн мэдэх хүн. Тэр хүн надтай маш ойрхон байгаа гэсэн.
Тэгээд тэр алга болж эхэлсэн. Тэр ѳѳрийгѳѳ миний загалмайлсан эх гэсэн. Мѳн намайг ѳѳрийгѳѳ таньж мэдэх үед уулзана. Тэгээд тэр намайг аюулд орж байгааг мэдээд сэрээсэн. " гэж хэлсэн.Лухан- Айн. Ариа худлаа бишүү. Газрын зураг яаж хүн байж болох юм бэ? Тэглээч наадах чинь зүүд гээ биздээ
Би- Хэдий зүүд ч гэлээ арай бодитой байсан. Тэглээч тэр намайг аюулд орж байгааг анхааруулсан шүүдээ.
Сэхүн- Би үүнийг нотолно. Намайг унтах гэж байхад тэр гэв гэнэтхэн босоод ганцаараа яриад яваад байсан. Би түүнийг дуудхад тэр сонсоогүй харин унтаагаараа явж байсан. Тэгээд тэр нуурын тэнд очоод ганцаараа яриад л зогсоод байсан. Гэтэл түүнээс нэг цагаан манан шиг гарж явсан. Тэгээд тэр гэнэт сэрсэн. Гэтэл эргэн тойронд чонын сүрэг бид хоёр луу тойрох гэж байсан. Тэгээд л бид хоёр зугтаж ойгоос гараад хүчээ ашиглан буулгаж чадсан. Тэрнээс хойш та нар мэдэж байгаа байх.гэж бид хоёрыг тайлбарлахад тэд бүгд л уурлаж байсан царай арай л гайгүй болж тайврах мэт болж санаа алдацгааж байв.
Би ч Сэхүнд санаа зовоод ѳѳрсдѳнд нь хэлээгүй болохоор санаа зовж байж гэж бодон тэд нарыг тоогоогүй юм.
Би- За одоо замдаа гарцгаах уу? гэтэл
Крис- Аль хэдийн замдаа гарчихсан биздээ. Түр саатсан болохоос биш гэж хэлэхэд би дотроо "Тийм шдээ. Анх сургуулиас эхлээд замдаа гарсан шд." гэж бодон ѳѳрийн хэлсэн зүйлдээ ичиж нүүр минь халуу дүүгж ѳѳрийн энэ царайгаа харуулахгүй гэж доош харав.Намайг хараад Крисээс бусад нь Крисийн хэлсэн үгэнд гомдсон гэж бодсон бололтой бүгд л тал талаас нь муулж,загнаж. Харин намайг аргадах гэсэн бололтой тал талаас минь аргадах гэж янз янзын юм хийж эсвэл янз бүрийн юм ярина.
YOU ARE READING
Hulfpire
FantasyЧоно болон шуламууд болон өөр олон ид шидийн гэмээр амьтад болон овог аймгууд оршдог нэгэн гарагт хамгийн хүчирхэг цус сорогч болон хүн чоноос нэгэн охин мэндэлжээ.Бүгд бие биенээ үзэн яддаг энэ цаг үед энэхүү хүчирхэг цус сорогч, хүн чоно хоёрын ох...