Бонус "Тэврэлт"

262 23 1
                                    

Хэсэг хугацааны дараа бид нөгөө хэд дээр буцаж явах гэтэл, хаашаа явахаа мэдэхгүй байв. Магадгүй бид төөрцөн бололтой.

Эргэн тойрон явах бүрт улам харанхуйлж байсан учир явах замаа мэдэх хэцүү болж байлаа. Бид ой дотор байгаа болохоор хүчээ сайн хэрэглэж чадахгүй учир бүгдийг өөрсдийн гараар хийх хэрэгтэй болов. Юу гээч бүгдийг өөрсдөө хийх үнэхээр хэцүү юм байна лээ. Үргэлж шид ашигладаг бидний хувьд мөчир цуглуулж, гал асааж, хоол бэлдэх нь үнэхээр асуудал байлаа.
Бид арай гэж галаа асаачихаад эргэн тойрноосоо идэж болохуйц жижиг амьтад агнан шарж болгон идэж байтал удалгүй бороо дуслан дараа нь шивэрч эцэст нь аадар бороо болон хувирав. Бид хоёр гялс нэг томоохон модны доор орж нуугдав. Гэвч богинохон хугацаанд болсонч бид хоёр шалба норсон байв. Хэдийгээр модны доор сууж байсан ч түрүүн норсон болохоор үнэхээр даарч байв.
Тэр- Н.нөгөө өшөө о.ойртож суусан нь дээр байх. Тэгвэл бага даарна.
гэсээр надруу дөхсөөр надад наалдаж суув. Удалгүй өөрийн эрхгүй нүд анилдаж нэг л мэдэхэд унтаад өгсөн байв.
Хэд болж байсанг бид хоолой засах дуугаар сэрэв. Тэгхэд би яагаад Сэхүнтэй тэврэлдээд хэвтэж байсан. Мөн Бусад залуус яагаад над руу сонин харж байсанг тайлбарлаж мэдэхгүй юм.

/Уучлаарай зав чөлөө маш бага гарч байгаа болохоор бичих цаг гаргах хэцүү ыайлаа. Гэвч би хугацааг нь хэлж чадахгүй бага багаар ахиулах болно/

HulfpireWhere stories live. Discover now