11-р хэсэг Сүүлчийн өдөр

36 2 0
                                    

Би- Тэгвэл би яах хэрэгтэй вэ?
Х.элф- Надад нэгэн арга байна...

Энд Харанхуйн элф маань юу гэж хэлснийг одоохондоо хэлэхгүй байхаар шийдлээ. Гэхдээ удахгүй олоод мэдчих байхаа. Ххэ ;-)

Би ч түүний хэлэхийг сонссоны дараа би сонголт хийдэг бол хиймээр байвч надад даанч тийм эрх байхгүй шүүдээ. Тийм болохоор өөртөө ганцхан хоног эрх чөлөөтэй байх хугацаа өгөхөөр шийдлээ. Магадгүй миний сүүлчийн дурсамж ч юм билүү.

~ Энэ үед Эксогийн залуус ~

Бүгд л сандралдаж юу болсоныг мэдэхийг хүснэ. Гэвч хэнч мэдэж чадахгүй байв. Удалгүй түрүүний элф гээд байгаа бүсгүй Ари г дагуулж ирж байхыг харав. Гэвч Аригийн царайнд санаа зовсон төрх үзэгдэж байв. Магадгүй ямар нэг юм болсон байх гэж бүгд сандралдаж байсан ч хэн ч очиж асуухын тулд яарсангүй. Ари ч хүртэл бидэн рүү хараад инээмсэглэж байв. Манай залуус ч санаа нь амарсан бололтой тайвширцгаалаа. Даанч Ари г инээмсэглэлийн хээ ард маш том гунигийг нууж байгааг хэнч анзаарсангүй.

~Аригийн талаас~

Би сүүлчийн дурсамжаа аз жаргалтай юу ч бодолгүйгээр өнгөрөөхийг хүснэ. Тэдэнтэй цуг юу ч бодолтой хөгжилтэйгөөр.

Мэдээж сэтгэл зүрхийг минь догдлуулах тэр залууг нууцаар ширтээд.

Энэ догдлол, энэ сандрал, түүнд баригдахыг үл хүсэж, сэтгэлээ илчлэх ч зориг үл гарна. Зүрхний маань цохилтыг чамайг сонсчих вий, нууцаар харж бгааг минь мэдчих вий, гэж олон зүйлд санаа зовсон ч БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ гэдэг маань үнэн ч. Гэвч би чамд хэлж чадахгүй. Магадгүй хэзээ ч хэлэхгүй бх.

Ер нь би хэзээнээс түүнд Хайртай болсон юм бол?. Аяллын дунд юм болов уу? Эсвэл бүр анхнаасаа түүнд анхны харцаар дурласан ч байж магадгүй. Гэвч би үүнийг хэлж мэдэхгүй нь. Эхлэлийг нь сайн мэдэхгүй байгаа ч төгсгөлийг нь би мэдэж бн. Би түүнд дурласан. Эргэлт буцалтгүйгээр. Гэвч би түүнд хэзээ ч хэлэхгүй. Энэ л туйлын ганц ҮНЭН бх.

Гэсээр нэг л өдөр зөвхөн эрх чөлөөтэйгөөр амьдрахыг хүснэ. Магадгүй би маргаашийн нарыг харж чадахгүй ч бж мэднэ шүү дээ.

Мэдээж тэр оройдоо хоноглож өнжөөд маргааш буюу сүүлийн өдрөө маш хөгжилтэйгөөр юу ч бодолгүй өнгөрөөх талаар тэдэнд хэлтэл тэд ч маш ихээр гайхаж. Яг л чи чи мөн үү гэх нь холгүй байлаа. Гэнэтхэн л энэ бүх асуудлыг бусдаас илүү хурдан шийдэхийг хүсэж бсан намайг гэнэтхэн нэг өдөр амаръя гэхээр бүгд цочирдох нь аргагүй биз.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HulfpireWhere stories live. Discover now