#15

227 34 6
                                    

   Ráno jsem se z donucení vyhrabal z postele a vydal se rovnou do jídelny, hlava mě bolela jak hrom a byl jsem hrozně ospalej. Jsem tu teprve třetí den a už bych nejraději skočil do své postele a prospal celé prázdniny.

   Thomas semnou zatím nepromluvil ani jedno slovo, ani mi neřekl blbé ''Dobré ráno'' nevím co od něj mám čekat, někdy je hrozně milej, dokonce to i vypadá jako kdyby jsme spolu něco měli, usmívá se na mě a na druhou stranu se mi bojí jen podívat do očí a dělá jako by se nic nestalo.

   ,,Na nástup přijďte o půl 9 a vemte si uzavřené boty.'' řekl hlavní vedoucí a odešel se zdravotnicí a ostatními vedoucími.

   ,,Thomasi? Co ti dneska je? Udělal jsem ti něco?'' zeptal jsem se Thomase když jsem přišel do chatky.

   ,,Jo, skrz tebe budu muset dnes stát u nádobí jako pitomec.''

   ,,Skrz mě? Pokud vím tak si za to můžeme oba dva a nejsi jedinej kdo tam bude, tak se uklidni.'' řekl jsem naštvaně, obul si své boty a odešel s chatky.

   Nevím co si od toho mám vzít, vydržet s tímhle ještě dalších sedm dní, jednou náladu mít bude, potom zas ne, z toho jsem celej šťastnej.

   Šel jsem na nástup a stoupl si ke svému oddílu, čekali jsme na ostatní až dojdou aby mohl hl. vedoucí říct dnešní plán na táboře.

   ,,Takže táborníci, dneska ráno si zahrajeme Člověče nezlob se, ale ne obyčejné deskové Člověče nezlob se, půjde o to, že se na hřišti před hernou udělá kruh z kuželů, budete soutěžit zase po týmech, váš vedoucí vám bude házet kostky a kolik padne, tolik budete muset uběhnout koleček a dostat se do domečku, z každého oddílu vyběhne jeden, když se vás dotkne někdo z jiného oddílu musíte se vrátit na konec řady a potom běžet od znova. Oddíl který bude jako první v domečku, tak vyhrává. A jelikož má být dneska vedro, tak budou odpoledne vodní hrátky a na večer máme pro vás překvapení, které se dozvíte až po vodních hrátkách, ti co nejsou ještě v uzavřené obuvi, tak se běžte přezout, sraz bude před hernou, běžte se připravit.'' dořekl svůj proslov a většina se odebrala do chatek, já už šel k herně. Pár lidí už bylo taky nachystáno a šli už tam také hned.

   ,,Hele, co myslíš že je to za překvapení?'' ptala se Elisabeth Thomase, když šli kousek za mnou k herně.

   ,,Myslím si že nám pustí nějaký film, a pokud ne tak bude ta malá diskotéka co tu vždycky bývá.'' odpověděl Thomas.

   Když tu všichni přišli, tak se hra rozjela, každej oddíl si stoupl k nějakému kuželu a vybíhalo se po jednom. Vedoucí co seděli u prostřed kruhu u stolu, začli roztáčet kostky. První musela uběhnout čtyři kolečka. Naštěstí jí nikdo nechytnul a ona si šla sednou na lavečku. Jako druhý běžel Thomas.

   ,,Šest!'' vykřikla Kate

   ,,Co?!'' řekl naštvaně a vyběhl, oběhnul to asi 3 ale vyběhla nějaká holka z jiného oddílu a dotkla se ho. Ten se vrátil na konec řady a teď jsem jen čekal jaké číslo výjde na mě.

   ,,Tři!'' vykřikla znovu Kate a já odhodlaně vyběhl z našeho místa a co nejrychleji jsem utíkal.

   Doběhl jsem to aniž by se mě někdo dotknul, dotknul jsem se jedné holky ze třetího oddílu a nějakého malého kluka z prvního oddílu, měl jsem štěstí že jsem běžel jen tři kolečka.

   Když jsme dohráli tuhle šílenou hru, tak jsme všichni šli do chatek přezout se a jít na oběd, po obědě bude moje nejhorší chvíle v kuchyni, musíme jít pomoct těm kuchařkám a o nějakých vodních hrátkách si můžeme jen zdát.

   Ahoj! Tak je tu další kapitola! Doufám že se vám líbí ☺ Měl bych na vás menší dotaz, nevíte nějakou stránku kde se dají sehnat nějaké dobré GIFY do příběhu? ☺ Jestli ano, tak mi je pošlete do zpráv, předem děkuju. ☺♥

   -D.T.


Mysterious camp [CZ-YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat