Po obědě jsme se sešli na nástupu a hl. vedoucí vyhodnocoval výsledky.
,,Takže.. na čtvrtém místě se umístil oddíl číslo tři, na třetím místě se umístil oddíl číslo jedna'' Všichni začali tleskat a teď se jen čekalo, na to který oddíl byl první, a který druhý.
,,A na druhém místě, se umístil oddíl číslo... dva a na prvním místě, oddíl číslo čtyři, gratuluji.'' všichni nám začali tleskat a hl. vedoucí vysvětloval co budeme dělat odpoledne.
,,Dneska si zahrajeme ŽOLÍKA pravidla vám vysvětlíme až budeme nachystáni a převlečení, pokud zbyde nějaký čas zahrajeme si i ponorky a večer budete dělat své logo a pokřik pro váš oddíl, tedˇ se běžte nachystat a za deset minut přijďte tu.
Šel jsem do chatky se přezůt do tenisek a vzal si tílko místo trička a jako doplněk jsem si vzal mojí oblíbenou čepici a kulaté brýle.
,,Hrál si někdy tuhle hru?'' zeptal se mě v chatce Thomas když jsem si pročesával vlasy a on se chystal na hru.
,,Ne, ty ano?''
,,Ne, ani nevím o co jde, ale bude to asi něco s kartama.''
,,No jo, snad to bude něco dobrého, karty mě vážně nebaví.''
,,To mě právě taky ne.'' řekl Thomas a vyšel z chatky, já hned za ním, a šli jsme za Kate kde byl sraz.
,,Kate? Co je to za hru? To je něco s kartama?'' zeptala se Elisabeth když přišla ke Kate.
,,Všechno se dozvíte, ale ano je to s kartama, mám je tady.'' odpověděla Kate a vytáhla pár bílých karet na kterých byli čísla od 1-5 každá karta byla 2x a na jedné kartě bylo napsané ŽOLÍK.
Za nedlouho přišel hl. vedoucí a začal vysvětlovat pravidla hry.
,,Každý tým bude u nějaké chatky a na proti nim na další chatce musí být další tým, v téhle hře si budete muset vybrat jednoho člověka ze svého týmu který bude jako kdyby ''kapitán'' ale musí být dobrý v matematice v téhle hře musíte hodně přemýšlet, které číslo dají ti naproti vás, z toho týmu vždy vyberete jednoho hráče, dáte mu číslo, které vybere kapitán a půjde doprostřed cesty k tomu týmu, a ten druhý tým udělá to samé, ale když půjdete, musíte to číslo mít zakryté, a až budete stát na proti sobě, otočíte čísla a zvítězí ten, kdo bude mít větší číslo, například jeden bude mít číslo dva a druhý číslo čtyři, ten kdo bude mít větší číslo, vezme mu tu jeho kartu, a jde zpátky k tomu týmu, a ten kdo prohraje, si půjde sednout na lavičku. Ale pozor, kdyby to bylo tak, že jeden by měl číslo jedna a druhej by měl číslo pět, tak to bere ten kdo má číslo jedna, snad to chápete, první oddíl bude hrát s druhým oddílem a třetí oddíl bude hrát se čtvrtým oddílem, nějaké dotazy?''
No, po delší době se vám teda zase hlásím, doufám že chápete tu hru :d A mám pro vás překvápko, ale nevím kolik lidí by to chtělo, ještě vám napíšu dneska o tom INFO co a jak:) Jinak vím, tato kapitola není o ničem, ale těšte se na další kapitolu.:))
-D.T.
ČTEŠ
Mysterious camp [CZ-YAOI]
RomanceNikdy nebyl na táboře, ani o tom nijak nesnil, bál se toho, bál se ostatních lidí. Rodiče ho neměli rádi, ani ostatní na škole, byl sám. Byl spíše tichý a hlavně naivní, nebyl vůbec oblíbený. Ale na táboře se to všechno změní. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...