Párty

29 4 0
                                    

Piatok ráno

Zobudil som sa v jeho náručí. Potichu som vstal a šiel sa umyť. Keď som uvidel zošit na zemi doplo mi, že som zabudol spraviť úlohy. Výborne. Preplížil som sa do kúpelne a dal sa do poriadku.
"Dobré ráno." Usmial sa do zrkadla a tiež sa začal umývať. Najedli sme sa a potichu sme sa vytratili z domu. Cesta do školy netrvala dlho. Po ceste sme sa stretli s Viou a pred školou nás už čakali Ben a Liss. Kým sa nikto nedíval Danny ma pobozkal a vytratil sa s Liss a Benom. Via stála vedľa mňa a spolu sme sa vybrali ku skrinkám.
"Nemysli si že som to nevidela." Snažila sa zachovať vážnu tvár, ale po chvílke sa začala smiať.
"Celú noc bol u mňa." Nadvihla obočie a začal som lutovať že som jej to povedal. Myslel som si že som v živote šialenejšie dievča nevidel. Vypitovala sa na všetko.
"Nič nebolo, pobozkal ma a potom nás prerušil Jedd a pot.."
"Počkať čo?! On vie o Jedovi?" Po chvílke som prikývol.
"Vie aj o mojej schopnosti, ale o ničom inom nie. Bola to moja chyba, mal som si uvedomiť že niekde v izbe bude." Uznal som si chybu. Prechádzali sme chodbou a tešilo ma že ludia už tak po mne nezazerajú. Zapadol som.

Poobede

Po škole som sa zastavil u otca na policajnej stanici. Otec je šerif miestnej polície. Sedel som pred jeho kanceláriou s rozprával sa s jeho kolegyňou ktorá ma zjavne poznala od mala lebo už 20 minút spomínala na staré časy ako ma učila matematiku. Zobral som si veci a prekĺzol som do otcovej kancelárie keď sa nedívala. Otec stál pred nástenkou prípadov a zamyslene hľadel na ňu.
"Ahoj." Usmial som sa a sadol som si na stoličku.
"Ahoj Emett, čo nového v škole?" Sadol si tiež a unavene zamrkal.
"Nuda ako vždy," zasmial som sa "doniesol som ti niečo pod zub." Zdvihol som papierovú tašku s obedom. Jeho unavené oči sa rozžiarili sko jeho nablýskaný odznak.
"Dneska idem s kamarátmi na párty, takže budem dlhšie." Ťukal som prstami do stola.
"Na párty? Ty máš kamarátov?" Usmial sa zatial čo do seba pchal syrový sendvič.
"Veľmi vtipné, Ben Greene nás pozval. Idem tam aj s Viou, Lissou a s Dannym." Zdvihol som si tašku a pripravil sa k odchodu.
"Takže Danny sa volá? Ten chalan čo bol u nás do rána?" Odvetil milo, ale so mnou trhlo a zalial ma studený pot.
"Je to kamarát. Robili sme spolu úlohy." Koktavo som sa vyhováral.
"Jasné, kamarát. Preto neprišiel cez dvere, ale cez okno? Pozri Em.. mama mi povedala že si gay a že mám na teba dávať pozor."
Nemal som čo tajiť. Ako som si mohol myslieť že u nás Danny ostane a mne sa to len tak prepečie?
"Nehnevám sa, práve naopak, chcem ho spoznať. A nabudúce nech vôjde dverami." Usmial sa a dojedol sendvič.
"My zatial spolu nič nemáme." Srdce mi stále bilo ako splašené.
"Ďakujem za jedlo." Vyceril zuby do úškrnu. "Som rád že si sa zastavil, možno by sme sa mohli častejšie rozprávať.. viac ako otec so synom a nemuseli by sme mať tajnosti." Prikývol som a vytratil som sa z kancelárie. Náhlil som sa domov po veci a potom k Vii domov.

Večer

"Dobrý večer pán a pani Allenovci." Vošiel som do obývačky kde ma Viina mama privítala s úsmevom a otvorenou náručou.
"Ahoj Emett, ty si ale vyrástol, naposledy keď sme ťa videli hrával si sa ešte s Violetou na detskom ihrisku." Objala ma.
"Toto počúvam v poslednej dobe dosť často. Rád vás zase vidím."
"Via ťa čaká hore, tak bež nebudeme vás zdržiavať."
Vošiel som do izby kde si Via skúšala rôzne veci  a Liss jej pomáhala.
"Dneska ideš loviť chalanov?" Zasmiali sme sa a sadol som si na posteľ.
"Vyzeráš dobre, Emmie." Žmurkla na mňa Liss a pousmiala sa.
"Daj mi ešte 10 minút a môžme ísť." Povedala Via a vrhla sa po ďalšej hŕbe oblečenia.

Na večierku

Z Benovho domu sa ozývala hudba a krik. Nechcel by som byť jeho susedmi práve teraz. Stáli sme pred domom a pozreli sme sa s úsmevom na seba. Vošli sme dnu a v zápetí sekundy som bol stratený v dave deciek ktoré sa prišli zabaviť a nelegálne opiť. Lissa bežala k Benovi a Vis sa za tanečných krokov predierala cez dav k parketu kde to hneď bez alkoholu rozbalila. Zasmial som sa a šiel som si skočiť po pitie. Vzal som si plastový pohár a načapoval som si zo súdka lacné pivo ktorého tu bolo ešte dalších 7 sudov. Prechádzal som cez baviaci sa dav a hladal známu tvár, keď som to vzdal šiel som na záhradu kde sa už opité decká hádzali do bazéna. Odpil som z piva a sadol som si. Otvoril som mobil a skontroloval správy. Nič. Porozhliadol som sa a potom som zahliadol Dannyho ako sa baví s dalším chalanom. Zjavne mali zábavnú debatu lebo sa obaja smiali. Usmial som sa a dopil som pohár. Odložil som mobil a vošiel do domu kde už Via bola kráľovnou parketu aj s Liss a Benom. Nabral som si další pohár, ktorý som hneď exol a vybral sa za Viou na parket, chvíľu sme tamcovali a zabávali sa, ale potom sme si zašli pre další alkohol.

Ja, Via, Liss a Ben sme sedeli na dvoch gaučovkách ktoré boli vyhradené ako pre nás.
"Takto dobre som sa už dlho nezabavila, ďakujem Ben." Kričala Via cez hudbu a Ben len spravil gesto 'nieje začo'. Liss sa oprela o Bena a pila svoje pivo zatial čo zazerala po mladších prváčkach ktoré pohľadom vyzliekali Bena. Via nahodila svoj lovecký pohľad a analyzovala všetky mužské objekty. Zazrel som Dannyho ktorý sa akurát vidal k nám.
"Hľadal som vás." Zakričal.
"My sme boli celý čas tu." Sadol si vedľa mna a položil mi ruku okolo ramien. Trošku som sa vzdialil a tváril sa že sa ma to netýka no všimla si to Liss a Ben. Ben ukázal Dannymu palec hore a Liss si zatliaskala. Pousmial som sa a otočil som sa k Dannymu.
"Otec o tebe vie, vie že si bol u nás, celý čas to vedel." Ked som to povedal, Dannymu zredlo tak ako mne prvýkrát.
"Chce ťa spoznať." Zasmial som sa a videl som že mu trochu odľahlo.
Nahol sa ku mne, ale zrazu prestala hrať hudba. Bolo počuť len hlasy teenagerov keď zrazu ich všetkých prehlučil dievčenský výkrik. Zodvihol som sa a so mnou aj Via. Pozrel som sa na ňu zatial čo ona bežala hneď von. Uháňal som za ňou a za sebou som počul len Dannyho hlas aby som tam nešiel..

Briarwood Where stories live. Discover now