Utorok ráno
Zobrať pátranie ma vlastnú päsť? To nieje môj štýl, tak isto ako vymeškávať zo školy. Danny a Via mi zanechali už niekolko odkazoviek. Posledný krát som sa pozrel na mobil a potom som ho zamkol a dal do tašky. Putoval som k miestu kde sa stala prvá vražda.
Vytratil som sa z domu skorej ako sa Danny zobudil. Dúfam že šiel s ostatnými do školy a nebol taký hlúpy aby ma následoval. Obzrel som sa. Posledných pár ulíc a bol som tam. Očakávam že niečo nájdem nejaké vodítko. Nemohol som pátrať len vďaka Viiným víziám a otcovým stopám, ktoré aj tak nikam neviedli.
Prišiel som sa miesto a snažil som si predstaviť vtedajšiu noc. Zjavovala sa mi pred očami celá scenéria. Použil som schopnosť a zhnotnila sa predomnou tmavá hmla ktorá putovala po celom mieste činu, ukazovala mi osoby. Jednu mŕtvu a jednu ktorá stála nad obeťou. Žiaden nový prínos. Pomyslel som si no potom som zahliadol krvou rozmáčaný papier ktorý zvierala dievčina. Bolo na ňom napísané meno. Alvorado. Hneď ked som ho prečítal hmla sa rozplynula.
Poobede
Sedel som v kaviarni pri šálke čaju. Onedlho sa tam zjavili moji kamaráti.
"Kde si celý deň bol? Volali sme ti najmenej stokrát." Povedal Danny dosť ustráchane.
"Ja..musel som sa ísť pozrieť na miesto kde sme našli to dievča počas párty." Zamiešal som si čaj a objal som Dannyho.
"Nabudúce daj aspoň vedieť, šli by sme s tebou. Mám o teba strach teraz keď miznú teenageri z mesta." Prisadli si a Ben šiel objednať.
"Našiel si niečo?" Spýtala sa po chvílke Liss.
"Použil som schopnosť aby sa mi zjavila celá scenéria zblízka. To dievča držalo papier, asi ho našla predtým než ju zabil." Povedal som dosť potichu. "Bolo na ňom napísané Alvorado."
"Náš nový suplent?" Spýtala sa Via a ja som pomaly prikývol.
"Z ničoho nič sa zjaví v meste ked umierajú ludia?" Zamyslel sa Danny.
"Možno chce splynúť s davom. Musíme si ho preveriť a hlavne si dávať na neho pozor. Naša jediná stopa ktorá ukazuje na neho." Odpovedal som.
"Prečo, ale loví mladých?" Spýtala sa Via.
Ben sa pozrel na Dannyho a Liss do nich štuchla lakťami.
"Tak im to už povedzte." Zamračila sa.
"Čo nám majú povedať?" Behal som očami od Bena po Dannyho. Danny sa trošku pomrvil a nadýchol sa.
"Robili sme si zoznam deciek na škole ktorý majú schopnosť. Dokážem potlačiť niečiu schopnosť na pár hodín a vtedy zistím že dotyčná osoba nejakú má.. Ben vyberal ludí ktorých mám preveriť." Danny sa zapozeral von oknom.
"Danny tým chcel povedať že Larissa aj Mike schopnosť mali. Boli na zozname. Čiže obidve obete mali schopnosť." Odpovedala Liss.
"Možno další kto zomrie bude mať tiež schopnosť." Povedal Ben a mykol plecom.
"My nemôžeme čakať kým zomrie niekto další!" Rozhorčila sa Via. Súhlasil som s ňou.
"Myslel som že si hovoríme všetko." Otočil som sa na Dannyho.
"Chcel som ti o tom povedať, ale..." Zdvihol som sa od stola. Nebol som nahnevaný ani urazený. Len sklamaný.
"Musím ísť už domov a dúfať že otcovi nevolali zo školy že som tam dnes nebol. Majte sa." Otočil som sa a odišiel som domov.Stál som pred nástenkou kde boli prišpendlené papieriky so stopami. Jedd stál za mnou a prezeral si nástenku. Snažil som sa zistiť niečo z ničoho. Bol som stratený.
"Via si zajtra preklepne Alvorada. Danny s Benom budú dávať pozor na decká ktoré majú schopnosť, ktorých je na škole asi 11 tak neviem ako chcú dať na nich pozor, ale bol to ich nápad. Nehovoriac o tých o ktorých ani nevieme."
"A my budeme robiť čo? Sedieť doma a učiť sa?" Uchechtol sa Jedd a odskákal pod posteľ.
Prevrátil som očami a vytiahol som si knihy do školy.Liss si sadla ku mne na posteľ.
"Nemôžeš im to mať za zlé že ti to nepovedali. Som rada že to mne vôbec povedali. Odvtedy čo viem že majú schopnosti tak je všetko inak. Danny ťa má naozaj rád. Povedal by ti to." Povedala po chvílke a usmiala sa.
"Ja viem, len predstavil som si to ako "testoval" mňa a sklamalo ma to." Sadol som si vedla nej a začali sme sa spolu učiť na testy.
"Ja len že.. asi ho fakt lúbim a spravil by som pre neho čokoľvek."
YOU ARE READING
Briarwood
Teen FictionEmett sa presťahuje do mesta Briarwood k svôjmu otcovi. Mení školu a kamarátov. Jediný koho tam pozná je Via, jeho kamarátka z detstva. Ako sa vysporiada s novým prostredím, svojou orientáciou a jeho rastúcimi schopnosťami?