Teen-natural

40 4 0
                                    


Zamkol som izbu  a nazrel von oknom. Nikoho som nevidel tak som sa zkrčil. Danny zatial vytočil Benove číslo a všetko mu vysvetlil. Poslal som Jedda nech sa porozhliadne po dome no zatiaľ sa neukázal. Pokúšal som sa vytočiť otcove číslo no bolo obsadené. Pozrel som sa na Dannyho no ten dával pozor či nebude počuť kroky. Bál som sa.
Po chvíľke bolo počuť auto na prijazdovej ceste. Svetlá osvietili celú izbu. Pozrel som sa z okna a  spoznal som Benove auto.
"Je tu Ben a Liss" oznámil som Dannymu a ten prikývol. Otvoril dvere a vytratil sa do tmy. Jedd sa zjavil vedľa mňa.
"Bol tu. Prechádzal sa po chodbe, ale zmizol ked uvidel auto." Prikývol som.
"Ďakujem Jedd"
Zišiel som dole a tam už stál Danny s Benom a Liss, o pár minút vošla do domu aj Via.
"Ste v poriadku?" Spýtala sa hneď z príchodu.
"Liss mi volala, tak som prišla čo najskôr."
"Bol to on. Jedd ho videl." Prikrížil som si ruky na hrudi.
"Kto je Jedd?" Spytali sa Ben a Liss takmer jednohlasne.
Pozrel som sa na Viu a prikývol som.
"Musíme z tadialto vypadnúť, nechcem tu zostať už ani sekundu. Všetko vám vysvetlím po ceste." Povedal som dosť potichu zatial čo ma Danny objal.

Vošli sme do kaviarne a sadli sme si k stolu, Liss s Viou šli objednať zatial čo sa Ben rozprávali o tom čo sa stalo v dome. Vysvetlil som im že ja a Via máme schopnosti ale nevyzerali byť prekvapený. Práve naopak, mám taký pocit že nám niečo taja a viem že Via to tuší tiež. Držal som si odstup.

"Musel nás sledovať v ten večer, čo sa stala tá vražda." Odvetil som po chvílke ticha.
"Keby sa do neho v ten večer nepustíš, možno by ti dal pokoj." Povedala Via a pozrela sa na Bena ktorý si vzdychol.
"Mali by sme dávať na seba teraz väčší pozor. Via bude bývať s Lissou. Postrážim ich." Dohovoril Ben a pozrel sa na Dannyho.
"Ja budem s Emettom. " prikývol som na Dannyho slová.
"Otcovi to vadiť nebude, teraz aj tak býva častejšie v práci ako doma. O tomto čo sa stalo nikomu nehovorte. Celkovo nikomu nič nehovorte. Nechcem otca zaťahovať do týchto super zvláštnych vecí o ktorých sami vieme málo. Každopádne by sme sa mali naučiť brániť."
"O mňa, Bena a Daniela sa báť nemusíš." Povedala Via ako keby vedela niečo viac. Aj ja som to chcel vedieť. Pozrel som sa na Dannyho no ten sa tváril ako keby bolo jeho tajomstvo práve vyzradené. Danny sa nahol k Benovi a niečo mu pošepkal, Ben len prikývol a pozrel sa na Liss.
"Takže čo sme teraz nejaký squad alebo čo?" Povedal Ben s úškrnom a všetci sme sa zasmiali. Aspon nachvilku zabudli na starosti, ale mňa trápili tie tajomstvá. Zaujímalo ma čo sa deje, čo mi taja kamaráti vrátane Vii, kto je ten muž a čo chce. Každopádne, dúfam že budeme v bezpečí a že sa to nejako vyrieši. Že ti vyriešime spoločne. Nechceli sme do týchto vecí ťahať políciu. Keby im všetko povieme tak by nás vyhlásili za bláznov. Nechcem do toho ťahať aj otca. Dojedol som a pridal som sa k ostatným pri billiardovom stole. Pozeral som sa na nich. Ben pomáhal Vii trafiť gulu a Daniel s Liss sa na nich smiali. Uvedomil som si že aj napriek tomu všetkému pri mne stoja, a že sú to pre mňa. Mám ich rád.

Keď sme prišli s Dannym domov, snažil som sa oprášiť svoje kulinárske schopnosti. Chcel som nám navariť niečo na večeru. Danny sedel pri Jeddovi a navzájom sa celý čas doťahovali a podpichovali.

Najedli sme sa a potom sme sa venovali už len sebe. Nič špeciálne sa nedialo. Museli sme byť v strehu, ale užíval som si každú chvíľu ktorú som mohol byť s ním. Zaspali sme a do rána som sa cítil byť v bezpečí.

Pondelok ráno

Sedel som v kuchyni s Dannym a otcom.
"Mike Donovan je nezvestný, nikto ho od toho piatku nevidel a neukázal sa ani doma. Decká, ak ho uvidíte dajte prosím vedieť." Povedal otec dosť ustarane a ja som sa hneď pozrel na Dannyho ktorý mi pohľad opätoval.

Vošli sme do školy kde stála Via a Liss pri našich skrinkách.
"Mike Donovan.. že vraj ho nikto nevidel, pohrešuje sa." Povedal som k babám.
"Už taký nezvestný nieje.. našli ho ráno v školskej knižnici, mŕtveho.."

Briarwood Where stories live. Discover now