Prolog

532 28 10
                                    

-Doamne Kara, ai înnebunit!Cum să  îți dorești așa ceva?
- Nu înțeleg de ce ești atât de uimită Sonia? Parcă nu știi cât de mult mi-aş dori un tigru. Nu e prima dată când îți spun. O să mă îndrăgostesc nebunește de un bărbat frumos cu ochii verzi care va avea aceeași pasiune ca și mine și îmi va cumpăra un tigru pe care îl voi numi Sandokan!! Ai să vezi!
Kara și Sonia erau prietene încă din vremea facultății. Au studiat amândouă Dreptul și deși se împrieteniseră abia în anul trei, încă din prima zi în care au împărțit aceeași masă, la cafeneaua facultății, au fost nedespărțite.
Sonia se uita la ea și dădea din cap acuzator.
-Câteodată mă întreb cum naiba suntem prietene atât de bune? Jur că  în momente ca astea cred ca îți trebuie tratament de specialitate. Cum să îți dorești ca animal de companie un tigru?!
-Și un barbat frumos cu ochii verzi! Nu îl uita! a zis Kara râzând în hohote de consternarea prietenei sale.
Știi...când eram micuța, pe la cinci șase anișori spuneam trei lucruri despre mine: eu când voi crește mare voi face Dreptul, eu când o să mă fac mare, voi avea sânii mari și cel mai important era ca eu atunci când mă voi face mare, mă voi mărita cu un mafiot care îmi va cumpăra un tigru pe nume Sandokan.
În viziunea mea, acel tigru se va naște pentru mine. Numele meu va fi cumva scris de Divinitate în sufletul lui și  conexiunea noastră va fi de neînțeles.  Mă va iubi și mă va înțelege întocmai cum un copil își iubește și își înțelege mama.
De aici vine obsesia mea cu tigrii. Eram prea mică dar nu am putut să uit aceste idei ale mele. Și nu știu cum să îți spun dar primele doua sunt deja îndeplinite, zise Kara râzând, uitându-se în decolteul adânc al bluzei sale, ce îi îmbrăca pieptul generos !
Cine știe!  Poate se îndeplinește și a treia !
-Chiar ești nebună. Tu visezi la tâmpeniile astea ca să scapi de tot ce nu te mulțumește la viața ta! Ai 27 de ani! Nu te mai purta ca un copil.
-Nu mă deranjează. Visatul nu e doar pentru copii. Știi bine că sunt foarte matură atunci când este cazul. Tu ești singura cu care îmi permit să visez așa... cu ochii deschiși!
Credeam că ți-am povestit despre excursia mea la Templul tigrilor. Acolo, în timp ce mângâiam un puiuț superb, de câteva luni, un călugăr mi-a spus că dragostea mea pentru tigri nu e în zadar. Mi-a spus că în curând, tigrul predestinat mie se va întrupa. Îți dai seama cât de ciudat mi s-a părut. De ce mi-ar fi spus mie așa ceva?
-Mda, vise soro. Călugărul ăla voia să îți ia banii. In fine, hai... pauza de visat și de țigară s-a terminat. Înapoi la muncă!

Îmblânzirea tigrului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum