Chapter 4

18 5 0
                                    


Aveam cateva ore sa ma pregatesc asa ca am profitat din plin , incepand cu o baie fierbinte , relaxanta in cele din urma ajungand la machiaj si ultimele retusuri.
Cand sa imi iau pantofii negrii care se asortau perfect cu rochia aud claxonul unei masini , imi pun pantofii repede si ies grabita , doar ca barbatul ce clacsonase nu era cel pe care il asteptam , ba din contra nu ma asteptam sa mai puna vreodata piciorul pe aici dupa scena de noaptea trecuta .
A coborat din masina indreptanduse spre mine nervos .
- Unde crezi ca te duci imbracaa asa ? Ti- ai gasit printul?
- Nu cred ca te priveste ! Ii spun incercand sa il ocolesc dar ma prinde de brat si trage de mine in ultimul hal.
- Ba ma priveste si inca cum, tu esti femeia mea cum sa te las sa umbli cu un fatalau ca ala? Se calmeaza brusc si ma trage intr-o imbratisare continuand:  am sa am eu grija de el sa nu te mai deranjeze . Spune iar eu il imping cu toata forta reusind sa il indepartez .
- Dispari! Inainte sa imi strici seara , ma rastesc la el , lucru ce il enerveaza doar.
- De cand iti permiti panarama sa imi raspunzi in halul asta , ai uitat tot ce am facut pentru tine si familia ta de milogi ? Isi infinge degetele in parul meu apropiindumi fata de a lui intr-un mod brutal apoi continua: se pare ca nu team educat prea bine , e doar vina mea ca nu team pocnit atunci cand meritai , dar stai linistita , avem timp de acum in colo .
Il scuip drept in fata , moment in care ma arunca pe jos si ma loveste cu piciorul direct in abdomen , scot un sunet infundat si chiar cand asteptam o a doua lovitura este aruncat la pamant de Adam, a carui expresie ma speriase . Schimbul de pumni se termina cu barbatul misterios invingator lucru care ma linisteste, nu stiu de ce dar imi fceam griji pentru el , nu vroiam sa fie ranit .
Ma ajuta sa ma ridic si sa ajung la masina , dupa ce urca in masina ma intreaba daca sunt bine iar eu dau aprobator din cap.
- Mersi ! Se pare ca e a doua oara cand salvezi situatia , spun schitand un mic zambet in coldtul gurii , evaporanduse repede din cauza durerii.
- Vrei sa te duc la spital ? Intreaba barbatul ingrijorat.
- Nu e nevoie dar sa oprim undeva sa ma aranjez .
Ma asculta si pornim spre locul festivitatii .
- Ce fel de petrecere e? Intreb curioasa
- E un fel de bal mascat.
- Pai si de ce ai nevoie de mine sa te insotesc ?
- Pentru ca compania pe care am ereditato are niste actionari majoritari care sunt de parere ca daca nu o sa ma casatoresc curand nu o sa fiu capabil sa gestionez lucrurile asa ca folosinduse de scuza asta vor sa imi sufle postul . Pune o pauza scurta pentru a trage aer in piept apoi continua ; de aceea am nevoie de tine sa te dai drept logodnica mea . Raman uimita de spusele acestuia .
- Mi se pare ciudat . Adaug eu ganditoare el privinduma neintelegand la ce m refer.
- Arati ca un fotomodel si detii o companie , cum de nu tiai gasit o adevarata logodnica ?
- Fetele cu care am iesit pana acum ma vroiau doar pentru aspect sau bani
- Asta poate fi adevarat.
- Nu asta e important , in seara asta numele tau va fi Amanda tine bine minte , neam cunoscut intr-o vacanta si suntem impreuna de 7 luni si lucrezi in modeling .
-De ce trebuie sa folosesc un alt nume ?
- Pentru ca asta e primul nume care mia venit cand am fost intrebat de directorul general daca ma gandesc la casatorie.
Incerc sa memorez detaliile ,,relatiei" noastre zambind si ii spun :
- Bine viitorul meu sot, cred ca va fi interesant sa ma dau drept altcineva exact ca in filme , spun si incep sa rad  , iar el ma urmeza razand pofticios .

Mr. secret want's meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum