Chapter 10

15 5 0
                                    

  Terminam cumparaturile si cand sa iesim din magazin dam de doua suv-uri negre din care coboara barbatii ce il urmareau pe Adam la hotel in acea noapte . Nu puteam ajunge la masina fara sa fim observati , deci am ales sa ne intoarcem si sa folosim iesirea de urgenta din spate . Am reusit sa ajungem la masina multumita lui Adam care a ales un Motel vechi ce inca conserva acele scari de urgenta , in sfarsit leam inteles rostul. Din pacate am fost observati chiar cand paraseam parcarea , barbatul accelerand fioros incercand sa ne pierdem prin multimea de masini ce inunda strada , lucru practic imposibil pentru masina in care ne aflam , pana si sunetul motorului acum parea un Gps .

- Nu va merge asa . spune si vireaza brusc pe o straduta neasfaltata , iar la viteza ce o aveam derapam facand galagie dar cumva reuseste sa tina volanul incat sa nu iesim de pe strada. Totusi inca nu scapasem de maimutele in negru .
Eram ingrozita de scena ce o traiam , nu sunt chiar o sfanta dar nici o criminala , sunt familiarizata cu astfel de scene din filme si intotdeauna ma indragosteam de actori care zambeau in astfel de momente, dar cum spune si un proverb ,, viata bate filmul " ,iar in viata reala nu e loc de zambete in asa situatii . Sunt atat de terorizata incat il aud pe barbat bolborosind ceva dar nu inteleg ce spune .
- Kassy !! urla readucandum la realitate . Sunal pe Ray .
Spune intinzandumi telefonul, apelez numarul si imediat primesc un raspuns .
- Ce sa intamplat Adam!
- Sunt Kassy . Spun mai mult in soapta .
- I sa intamplat ceva lui Adam? intreaba barbatul mai mult urland .
- Pune pe speaker . Imi spune inca agitat iar eu fac intocmai .
- Rey , am nevoie de o masina care sa nu atraga prea mult atentia .
- Am inteles .
- Am nevoie de ea in cateva ore in Helena .
- Cum dracului sa ma misc asa repede ? spune vizibil ititat.
- Te descurci , ai multe cunostinte , te sun cand ajung sunt aproape in Bozeman .
Spune dupa care inchide si accelereaza din nou .
Acum eram pe o strada periferica ce despica parea in doua , barbatul scoate un pistol din torpedoul masinii .
- Stii sa il folosesti?
- Sa zicem , ma priveste surprins scapand un mic zambet in coltul gurii .

Mr. secret want's meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum