Am gasit niste haine femeiesti in vestiarul cafenelei pe care leam imprumutat fara sa cer voie , nu puteam continua sa umblu in rochie.
Nu am inchis un ochi toata noaptea , asteptama sa se trezeasca Adam si sa vad ca e bine . Era deja dimineata iar eu observam persoanele inca adormite ce populau strada din fata cafenelei . Mii de filme derulau in mintea mea intrebanduma cum am ajuns in situatia asta , cand il observ pe Adam asezanduse langa mine .
- Cum esti ? Il intreb pe barbatul ranit din fata mea.
- Am avut si zile mai proaste.
- Sa inteleg ca nu e prima data cand esti injunghiat , nu am de gand sa ma implic in viata ta , dar ce sa intamplat aseara?
- Am sa iti explic mai tarziu .
- Vazand ca nu ai de gand sa ma lamuresti am sa plec.
Nici nu apuc sa ma ridic caci mana lui imi prinde bratul cu putere , un geamat ii scapase printre buze , cealalta mana plasando pe abdomen .
- Mai ajutat sa fug , deci probabil esti cautata , nu poti pleca . Spune uitanduse fix in ochii mei .
-Si ce sugerezi ? Sa stau inchisa aici pe viata? Ei bine dragule imi pare rau sa te anunt dar nu am de gand sa fac asta . Spun pe un ton raspicat .
- Atunci va trebui sa vin cu tine .
- In starea ta nu cred ca ai ajuta.
- E mai bine decat sa te am pe constiinta , spune serios trezind in mine un sentiment de teama , facanduma sa cred ca situatia in care am nimerit nu e deloc simpla .
Nu ma mai impotrivesc si plecam impreuna spre casa mea .
Odata ajunsi ma indrept direct spre dormitor , imi aleg cateva haine pe care le indes intr-un rucsac si ceva care sa iau pe mine acum , cand cobor scarile il zaresc pe Adam cotrobaind prin dulapurile bucatariei.
- Nu ai nimic de mancare! Urla crezand ca sunt la etaj .
- Nu stii tu unde sa te uiti ! Spun acesta tresarind , eu aflanduma chiar in spatele lui. Deschid un dulapior de unde iau niste biscuiti apoi frigiderul pentru a lua sticla de lapte .
- Nu obisnuiesc sa mananc acasa .
Dupa ce mancam iau niste haine ramase de ale fratelui meu plecat sa studieze in strainatate si i le inmanez barbatului facandui semn sa faca un dus si sa se schimbe . Asteptand ca Adam sa termine ma intind pe pat , ma dureau toate oasele dat fiind ca am petrecut toata noaptea pe un scaun incomod , dar la nici cateva minute ma fura somnul.
ADAM POV.Ies di baie si o gasesc dormind , ma intind langa ea observand detaliile chipului perfect conturate , are o fata de copil , doar buzele ma pot contrazice , care ma duc cu gandul la noatea cand neam cunoscut pierzandusi din inocenta . Imi pun o mana pe talia ei iar somnul ma fura . Langa fata a carui nume nu il stiu ma simt relaxat , poate din cauza sinceritatii ei .
CITEȘTI
Mr. secret want's me
RomanceDin cauza unui idiot care o inseala , Kassy cauta razbunare folosinduse de un necunoscut , care ii cere ceva in schimb , lucru ce ii schimba radical viata , devenind complicele acestuia.