Chapter 9

19 5 0
                                    

Deschid ochii injurand in soapte la auzul telefonului ce suna incontinu , raspund cu jumate de gura si ma abtin sa nu ma iau de persoana ce ma sunase.
- Da
- Kassy ! Unde naiba esti ? Nu am auzit de tine de 3 zile , sunt in fata casei tale si sunt niste tipi dubiosi aici care incearca sa intre , vino repede eu sun la politie . Sar ca arsa la auzul cuvintelor spuse de fata cu voce pitigaiata .
- Rebecca pleaca de acolo ! Nu chema pe nimeni! Spun ingrijorata de siguranta fetei.
- Ce se intampla Kassy?
- Nimic , nu sunt in oras aceia sunt niste cunostinte am uitat sa le las cheia , trebuiau sa schimbe mobila , doar pleaca de acolo , am sa iti explic mai tarziu, spun sub privirea bulversata a barbatului ce isi dezinfecta rana folosinduse de alcool.

- Ce se intampla Kassy?- Nimic , nu sunt in oras aceia sunt niste cunostinte am uitat sa le las cheia , trebuiau sa schimbe mobila , doar pleaca de acolo , am sa iti explic mai tarziu, spun sub privirea bulversata a barbatului ce isi dezinfecta ra...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Se pare ca prietenii tai miau facut o vizita .
- Atunci ar fi bine sa ne miscam . spune punand un tricou pe el .
Ma imbrac si eu repede si coboram in holul principal unde barbatul achita camera in care am dormit si plecam din nou la drum .
- Am dormit de cateva ori impreuna si inca nu iti stiu numele .
- Kassy .
- Ei bine Kassy cred ca iti e foame , o sa oprim undeva sa mancam .
Zambesc in coltul gurii multumita si ridic volumul radioului , apoi incep sa urlu si sa dansez pe piesa ,,ain't my fault" sub ochii barbatului amuzat de comportamentul meu copilaresc .

Adam pov.

Cand o vad cum se prosteste si de cata inocenta poate da dovada regret atat de mult ca am implicato in problemele mele , ca am facut din ea o fugara chiar daca imi place sa o am langa mine , ma gandesc doar ca in orice clipa ar putea pati ceva .

Inchid radioul , Kassy privinduma amenintator pentru o secunda dar imediat realizeaza ca oprim sa mancam si expresia ei se schimba in a unui copil ce va primi inchetata .
Parchez undeva in spate facand masina mai putin viziblila si intru impreuna cu complicea mea si Rono , care parea la fel de infometat ca si stapana lui .
Ne asezam undeva in spatele salii pentru a nu atrage atentia ,comandam fiecare cate ceva specific zonei si niste piept de pui pentru micul nostru prieten .
- Trebuie sa schimbam masina , iese prea mult in evidenta .intreb in timp ce gust din berea comandata .
- Bine dar cu asta ce ai sa faci?
- Am sa o las undeva , poate ii spun lui Ray sa o ia . Voi vedea mai tarziu.
Ne terminam pranzul , dupa care ne oprim la un magazin vestimentar , de unde Adam isi cumpara cateva lucruri .

Mr. secret want's meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum