Ma ridic incet incercand sa nu o trezesc iau repede ceva pe mine si cobor la parter unde era un mini bar destinat clientilor si un distribuitor de tigari de unde am decis sa cumpar un pachet. Fac doua cafele si niste biscuiti pentru Kassy . Cand ma intorc in camera ea inca dormea , las paharul si biscuiti pe noptiera , apoi ma retag pe balcon. Prind o tigara intre buze si incep sa inspir adanc asiguranduma ca fumul nociv imi invadeaza toate simturile exact ca parfumul femeii iubite .
- Nu stiam ca fumezi . ma intorc gasind o Kassy putin surprinsa de gestul meu .
- Doar cateodata . Replic eu in timp ce femeia se apropie luandumi tigara ca mai apoi sa tuseasca si sa se strambe .
- Ai mai fumat inainte? Intreb amuzat intuind raspunsul.
- Nu, dar in ultimul timp incerc lucruri noi . Eu intelegand perfect la ce anume se refera.
Mai trage cateva fumuri si tuseste din nou ,de data asta serveste din paharul meu de cafea pentru a isi reveni apoi imi inapoiaza tigara in semn ca se da batuta si intra inapoi in camera .
- Sunt niste biscuiti pe noptiera . ridic putin tonul asiguranduma ca ma auzit .
- Plecam dupa pranz , in felul asta la noapte o sa fim pe plaja din Portland , daca nu vom avea alte batai de cap . ii comunic fetei sugerandui sa nu lase garda jos .
Aproba cu un gest al mentului apoi sare la gatul meu toata zambitoare .
- Deci ce facem pana la pranz ?
- Am putea viziona un film , sau sa petrecem ceva timp in pat . ea intelegand perfect unde bateam , mai ales cand miam pus mainile pe soldul ei .
- Ce zici sa mergem in oras , sa imi cumperi ceva dragut , iar eu ma voi gandi la ce o sa facem diseara , poate o sa vreau sa stam acasa . spune lent miscandusi degetul circular pe pieptul meu , provocanduma , fara sa imi dea de ales .
- Oricum trebuia sa ajungem in oras pentru pranz . Imi saruta apasat obrazul apoi incepe sa topaie ca o adolescenta prin toata camera .
Plecam spre oras ,despre care nea spus batrana de la receptie ca e la cateva mille de aici , Kassy fredoneaza melodiile de la radio, iar eu ma gandesc daca ar fi o idee buna sa deschid subiectul petrecerii unde a inceput totul.
- Kassy . ma priveste asteptand sa continui . In legatura cu ce sa intamplat in seara aia , la petrecere , cred ca ar fi timpul sa iti explic . ii puteam citi curiozitatea din ochi , acei ochi colorati si plini de viata care devenisera tristi si turbati de spusele mele.
- Stiu ca nu esti mostenitorul unei comanii , deci cu ce te ocupi de fapt ? Intreaba spre uimirea mea . Ma fascina simtul observarii cu care era inzestrata .
- Distribui methamphetamine. Spun atent la reactia ei , care intarzie sa apara.
- Sa inteleg ca lucrezi cu mafia?
- Nu chiar , fac doar niste comisioane pentru asiatici . Spun incercand sa imi pastrez expresia neutra .
- Totusi nu inteleg de ce te cauta tipii aia , spune asteptand un raspuns care sa clarifice toata situatia .
- De fapt ne cauta pe amandoi , nepotul domnului Renori il vroia mort pentru a pune mana pe avere , de aceea am fost angajat sa il protejez , la petrecere trebuia sa stabilim pretul dar imediat ce tu ai plecat indivizii aia au dat buzna , iar eu de unul singur nu am reusit sa fac prea multe , de fapt abea daca am iesit viu de acolo .
- Deci batranul e mort?
- Da . Raspund femeii , pe a carui chip i se putea nota o urma de tristete .
CITEȘTI
Mr. secret want's me
RomanceDin cauza unui idiot care o inseala , Kassy cauta razbunare folosinduse de un necunoscut , care ii cere ceva in schimb , lucru ce ii schimba radical viata , devenind complicele acestuia.