Chapter 14

8 2 1
                                    

In sfarsit ajunsi la villa mostenita din partea bunicucului meu cazut la datorie e campul de lupta , raman mirat de starea neingrijita , mai sa se prabuseasca .
Kassy se holbeaza la mine intreband din priviri daca cumva glumesc .
- Ar trebui sa facem putina curatenie , intre timp sa ne cazam undeva.
Zis si facut , am gasit o camera la un hotel nu foarte scump , intre timp am contactat o agentie de curatenie care mia acceptat imediat cererea urmand ca intr-o zi sa pot dormi in patul meu .
Dis de dimineata sunt trezit de zgomotul biscuitilor pe care Kassy ii infuleca uitand sa respire .
- Cum de mananci asa devreme , parca nu mancai dimineata?
- Mai nou mananc cand apuc . Arunca un piscuite in mine evident deranjata de comemtariul meu .
Apuca telefonul pornind camera video indreptando spre mine
Am luat-o la goana pe holurile cladirii eu imbracat doar in pantaloni scuri incercad sa prind femeia ce avea chef de joaca dis de dimineata.
In fuga noastra dam nas in nas cu un cuplu de varsta mijlocie facando pe fata sa se opreasca ca mai apoi sa o apuc de talie si sa o arunc pe umar ca un sac de cartofi bineinteles ca incerc sa scape lovinduma cu pumnii in spate lucru care ia derutat pe cei doi spectatori care au anuntat la receptie ca ceva ciudat se intampla la etajul 2 , au mai speculat cum ca as tine o fata in camera contra voiintei ei . Rad in hohote cand aud povestea ofiterilor care dau buzna in camera la mai putin de 10 minute de la incident .
- E o neintelegere ridicola , tanara domnisoara e logodnica mea , nicidecum o ostatica . Spun nestapanindumi zambetul.
Ma intorc catre Kassy si o intreb .
- Iubire ai vrea sa pleci ?
Aceasta se apropie incet sprijininduse cu o mana de umarul meu apoi sarutandumi apasat obrazul.
- De fapt chiar as vrea sa plec ! spune facanduma sa inlemnesc pentru o secunda . Sa fac o baie ! Adauga pasind spre baie eu relaxanduma la auzul acelor cuvinte .
Ofiterii se scuza politicos si isi vad de treaba eu proiectand un plan de razbunare pentru glume prea sarata pentru gustul meu .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mr. secret want's meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum