- Nu ma atinge jegosule! urlu cat de tare pot pentru a ma face auzita . Robert nu isi mai gasea scuze pentru ceea ce facuse , nu intelegeam de ce se mai chinuie daca tot a fost prins in fapt . Ma intorc sa plec si il aud urland in spatele meu :
- Tarfa mofturoasa ! Crezi ca scapi asa usor? Ii arat degetul din mijloc si stramb din nas , mesajul fiind evident .
El se intoarce la grupul lui de asa zisi prieteni iar eu ma opresc la barul localului sa ma linistesc . Comand un devil's kiss , intre timp un barbat la vre-o 25 de ani imi atrage atentia, moment in care schitez un zambet diabolic , ma apropii de el , doar ca impietresc pret de cateva secunde cand dau de culoarea carbunelui din ochii acestuia.
- Te pot ajuta cu ceva ? Ma intreaba relaxat .
- De fapt ar fi ceva dar inca nu am curajul necesar , ce ar fi sa bei ceva cu mine mai intai? Imi face semn sa ma asez neschimbandusi expresia .
- Si... esti din zona? Il intreb in timp ce invart paharul cu bautura pe care mio oferise.
-Nu chiar. Raspunde sec .
-Atunci de unde esti ? Insist sa dezvolt conversatia.
-Portland, Oregon.
- Se pare ca nu iti face placere compania mea, spun cu jumatate de gura dezamagita.
-De obicei nu vorbesc cu persoanele care au intentii ascunse , am facut o exceptie pentru ca ai fost sincera de la inceput .
- Intentiile mele ascunse ? Chicotesc , vroiam doar sa te rog sa ma duci acasa dupa ce bem ceva , spun continuand sa zambesc .
- Nu ai bani de taxi ? Intreaba mirat de propunera mea .
- De fapt lam prins pe porcul de acolo , indicand spre Robert , cu o copila probabil minora , asa ca vroiam sa ma razbun plecand cu cineva .
- Am inteles , spune scotand un mic zambet , deci vrei sa ma folosesti? Raman uimita de intrebarea acestuia , dar nu reusesc sa spun ceva pentru ca continua,
- Atunci hai sa te duc acasa, in schimb maine seara vii cu mine la o petrecere !casc ochii larg , respira profund apoi continua.
-Sa zicem ca sunt intr-o situatie similara , si am nevoie de o partenera.
Zambesc in coltul gurii si aprob , apoi ne ridicam impreuna sub privirea ucigasa a lui Robert care vine dupa noi .Dupa ce barbatul se comporta ca un adevarat gentalman si imi deschide portiera masinii sale care nu era deloc una ieftina , pornim spre apartamentul meu , cu Robert pe urmele noastre .
- se pare ca planul tau merge , ne urmareste , spune verificand oglinda retrovizoare .
- Asa se pare , spun sadisfacuta .
Ajungem acasa si cand sa intru il vad pe cretin parcand masina asa ca il trag pe tip dupa mine intr-un mod sexy si inchid usa cu cheia in urma noastra.
- Daca tot vrei sa te razbuni haide sa o facem cum trebuie , spune si ma trage langa fereasta, facand ca scena sa para foarte reala.
Ma saruta stamp , contactul buzelor corentandune pe amandoi , repeta sarutul care devine cu totul si cu totul altceva eu pierzanduma in caldura lui , am uitat complet de Robert care urla si injura in fata casei privind toata scena , as fi vrut sa ii vad fata cand mia fost data camasa jos .
Lucrurile chiar se infierbantau , ma aruncat jucaus pe pat apoi a stins lumina aruncanduse langa mine .
- Fa galagie, spune cu zambetul pana la urechi ca a unui copil .
Am inceput sa sarim pe pat , sa maraim si sa tipam ca in filmele pentru adulti , am auzit cum Robert a plecat in viteza injurand si am inceput sa radem foarte tare.
Cand neam potolit am fugit sa aduc ceva de baut ca sa sarbatorim victoria , si cu ce altceva decat cu tequila !
- Hai sa facem un joc! Toata atentia lui indreptanduse spre mine , in seara asta ma simt o tarfa deci hai sa jucam adevar si provocare pe dezbracate, se uita surprins dar da din cap aprobator.
- Ce alegi?intreb eu
- Adevar.
- care e numele tau?
- Adam , spune cu o expresie satisfacuta cum ca lam luat prea usor.
- tu ce alegi?
- Am spus ca sunt o nenorocita de tarfa asta seara deci provocare , spun entuziasmata
- Bea 3 shoturi cu mine.
Zambesc satisfacuta si dam pe gat amandoi cate 3 paharele de tequila , jocul continua pentru cateva ore , timp in care raman doar in lenjerie si un tricou el ramanand complet imbracat.
- Se pare ca am pierdut , spun suparata lasanduma pe spate , sa termint si tequila , ma duc sa mai aduc o sticla , exclam incantata de geniala mea idee cand Adam ma trage de mana inapoi pe pat.
- E de ajuns , sunt destul de ametit incat sa ma tentezi , spune in timp ce se apropie de fata mea , iar tu esti destul de beata incat sa regreti ce se va intampla daca continuam .
- Nu vom sti pana nu vedem , ii iau mana si mio asez pe obraz , iar el ofteaza infundat .
- Ar fi mai bine daca as pleca , incearca sa se ridice dar ii acaparez buzele intrun sarut , apoi imi pozitionez picioarele de o parte si de alta a bazinului sau , interzicandui sa plece, el raspunzandumi patimas ma ridica si inversand pozitiile ajunge el sa domine .
Respiratia lui sacadata pe gatul meu se simtea atat de bine , iar atractia dintre noi era stelara exact ca si gravitatia ce nu te lasa sa te indepartezi de pamant , nu as mai da drumul barbatului misterios din patul meu.--------------------'-'-------------------------------
Sper ca va starnit curiozitatea acest Adam misterios.
Va cer doar putina intelegere pentru greslelile gramaticale , studiez in strainatate asa ca am cateva dificultati in a ma exprima .
CITEȘTI
Mr. secret want's me
RomanceDin cauza unui idiot care o inseala , Kassy cauta razbunare folosinduse de un necunoscut , care ii cere ceva in schimb , lucru ce ii schimba radical viata , devenind complicele acestuia.