Chapter 11

12 5 0
                                    

In secunda urmatoare ma rasucesc pe scaun indreptand arma catre suv-ul ce ne uramarea . Se aud cateva bubuituri dar reusesc sa nimeresc doar parbrizul , suficient pentru a ii incetini .
Adam urla ca un nebun parca bucuranduse de situatie dar eu reuseam sa imi aud doar bataile inimii care parca vroia sa imi sara din piept si sa se intreaca cu bolidul in care ne aflam . Am reusit sa scapam de urmaritorii nostri , dar barbatul nu avea de gand sa incetineasca deloc.
- Esti bine ? Ma intreaba observandumi privirea inexpresiva . Reusesc sa scot doar un ,, mm " , din fericire intelege ca nici eu nu stiu , imi ia mana intra lui incercand sa ma linisteasca , hilar pentru ca in acel moment nu simteam frica si nici agitata nu eram , adrenalina ce ma ajutase sa ma misc in acea situatie deja se evaporase , lasanduma intr- o stare ce nu o pot descrie in cuvinte .
Eram aproape de Helena dar nu stiam cat timp trecuse , Adam nu mai spusese nimic de la incident iar eu eram pierduta, nu in ganduri , nu reuseam sa ma gandesc la ceva , eram pur si simplu in transa .
Reusisem sa schimbam masina fara alte incidente , acum eram intr-un Ford modest ce nu se compara cu decapotabila de pana acum , ce e drept era mai usor sa ne miscam , aceasta neatragand atentia .
Se inserase deja iar Adam nu reusea sa gaseasca un motel potrivit pentru a innopta .
La inca vreo ora de condus orbeste prin pustietate dam de o cabana cu cazare , care dupa parerea mea era destinata cuplurilor .
Nu aveam de ales asa ca am luat o camera eu fugind repede la dus .

        Adam pov.

Kassy era in baie iar eu resimteam oboseala din ultimele zile , miam aruncat tricoul si pantaloni prin camera si mam varat in pat . La scurt timp somnul imi este deranjat de doua brate ce se incolotocesc in jurul meu impiedicanduma sa respir cum trebuie , ma intorc spre femeia care trecuse prin clipe grele , o sarut lung apoi o strang in brate pentru a o conforta .

 La scurt timp somnul imi este deranjat de doua brate ce se incolotocesc in jurul meu impiedicanduma sa respir cum trebuie , ma intorc spre femeia care trecuse prin clipe grele , o sarut lung apoi o strang in brate pentru a o conforta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Mr. secret want's meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum