Ο γιατρός 11

55 12 0
                                    


2 μηνες αργοτερα....

Καλημερα ημερολογιο..  ξεκινησε το σχολειο.. παει πολυ καλα ..
Ο Στελιος ειναι ακομη στο νοσοκομειο. Δεν ξερω ποτε θα βγει. Ξεχασα να σου γραψω τοσο καιρο. Θα τα παρω απο την αρχη. Ο Στελιος βγηκε απο την εντατικη 2 μερες μετα το ατυχημα. Τωρα απλα νοσηλευεται. Ειναι λιγο καλυτερα ...αλλα δεν μιλαει πολυ και δεν μπορει να κουνηθει ευκολα. Δεν επικοινωνει σχεδον καθολου .Ποναει πολυ.
Εγω μενω σπιτι μου πλεον. Η μητερα του κοιμαται σε ενα διπλανο κρεβατι στο δωματιο του νοσοκομειο μαζι του. Ερχομαι καθε μερα. Μιλαω με τον γιατρο. Εκεινον που ειχα φωναξει οταν συνηλθε ο Στελιος. Ειναι πολυ καλος, πολυ γλυκος και πολυ  ευγενικος. Τον λενε Στεφανο. Μιλαμε σαν να ειμαστε φιλοι πλεον.Περναμε αρκετες ωρες περιμενοντας να βγουν οι εξετασεις.
Φαινεται να με συμπαθει... και εγω τον συμπαθω. Να σου πω την αληθεια ...πιστευω πως μου αρεσει λιγο ....εως πολυ!
Ειναι κακο αυτο; Δεν εχουμε κατι με τον Στελιο. Δηλαδη ετσι νομιζω... Δεν το βλεπω να πηγαινει πουθενα... Νομιζω πως ο μονος λογος που ερχομαι στο νοσοκομειο πια ....ειναι ο Στεφανος! Το ξερω θα με πεις εγωιστρια και εγωκεντρικη αλλα μου αρεσει πολυ ....πολυ περισσοτερο απο τον Στελιο. Νομιζω πως με τον Στελιο δεν ειχαμε ποτε τιποτα...ηταν ενα απλο κολλημα.. που ειχα και ειναι λογικο λογω ηλικιας. Νομιζω πως οταν βγει απο εδω μεσα θα του πω  πως δεν παει πουθενα αυτο μεταξυ μας. Δεν ξερω πως θα το παρει. Νομιζω θα το παρει καλα... αλλα ποτε δεν μπορεις να ξερεις.

Πηγαινω καθε μερα  στο νοσοκομειο και μιλαγω με τον Στεφανο για ωρες... Εμαθα καποια πραγματα για εκεινον. Ειναι 23. Ειναι παθολογος και ειναι απο το Ηρακλειο. Τον βλεπω καθε μερα 2 μηνες τωρα. Μενει στο Ρεθυμνο οπως και εγω... και απο οτι καταλαβα μενουμε πολυ κοντα... εχουμε μονο 2 στενα διαφορα... τελεια!

Στ- Λοιπον...τι λες; θα ηθελες να βγουμε καμια μερα;

Μ- εμμμ.....ναι, γιατι οχι!

Στ- Ωραια... ποτε μπορεις;

Μ-  ...δεν εχω προβλημα...πες μου ποτε σε βολευει.

Στ- εμμμ τι θα ελεγες για αυριο βραδυ; Να παμε καπου να φαμε ..ή να κανουμε καμια βολτα.

Μ- ωραια.. οκ αυριο το βραδυ.. τι ωρα ομως;

Στ- Στις 20:00 ειναι καλα;

Μ- ναι μια χαρα ...εμμ  θα συναντηθουμε στην εισοδο του παρκου; Σε βολευει εκει;

Στ- Ναι μια χαρα ειναι ...

Μ- Οκ πρεπει να φυγω.. θα τα πουμε αυριο!

Στ- Ενταξει. Γεια ..τα λεμε.

Την επομενη μερα....
    
Εκανα μερικες δουλειες του σπιτιου και εκατσα στο κινητο. Με πηρε ο υπνος κατα τις 17:30 και ξυπνησα στις 19:45..

Κοιταξα το ρολόι και πανικοβληθηκα.

Φορεσα ακριβως οτι φορεσα στο πρωτο ραντεβου μου με τον Στελιο. Το ασπρο φορεμα και το τζιν σακακι.

Βαφτηκα ελαφρα και ετρεξα να προλαβω να ειμαι εκει στην ωρα μου. Ευτηχως εφτασα ακριβως στις 20:00 και εκεινη την ωρα ηρθε και εκεινος. Πηγαμε για φαγητο σε μια ψαροταβερνα.. ηταν πολυ ομορφα... αφου φαγαμε ...την ωρα που ξεκινησαμε για τα σπιτια μας ξεκινησε να βρεχει τοσο πολυ που σχεδον δεν βλεπαμε μπροστα μας. Γιναμε μουσκεμα!
Σταθηκαμε σε μια περκολα ενος σπιτιου... αλλα και παλι βρεχομασταν. Καθισαμε κατω απο την βροχη και φιληθηκαμε με παθος... μου κρατησε τη μεση και ενιωθα εναν ηλεκτρισμο να διαπερνα το σωμα μου... συνεχισαμε να φιλιομαστε οσο το νερο της βροχης κυλαγε πανω στα  βρεγμενα μας κορμια.
Ηταν τοσο υπεροχα!
Τα χερια του μου χαϊδευαν τη μεση και κατεβηκαν λιγο πιο κατω ... εγω τον κραταγα σφηχτα απο τον σβερκο ...
Συνεχισαμε για 2 λεπτα σχεδον ....μετα αφου συνεχισε να βρεχει και το σπιτι του ηταν 5 λεπτα απο εκει που ειμασταν πηγαμε προς τα εκει. Μπηκαμε μετα και εφερε πετσετες να σκουπισουμε τα νερα απο πανω μας.

Μ- Εμμμ εγω λεω να πηγαινω σιγα σιγα.

Στ- Τι? Οχι δεν θα πας πουθενα! Η βροχη δυναμωσε και μολις στεγνωσες!

Μ- ναι αλλα πρεπει να παω σπιτι! Μηπως εχεις μια ομπρελα;

Στ- δυστηχως οχι...

Μ- και τωρα;

Στ- Τωρα...θα μεινεις εδω να πιουμε κατι και να δουμε καμια ταινια μεχρι να σταματησει η βροχη.

Αφου δεν ειχα αλλη επιλογη γιατι το σπιτι μου ηταν 15 λεπτα μακρια ...ειπα να κατσω να δουμε καμια ταινια.

Εβαλε 2 ποτηρια τεκιλα να πιουμε. Η αληθεια ειναι πως ηπιαμε πολυ...καταληξαμε σχεδον μεθυσμενοι ...αλλα ακομη ξεραμε τι καναμε... Φιλιομασταν συνεχεια... με πολυ παθος.
Καθως φιλομασταν με τραβηξε απο τον καναπε και πηγαμε στο δωματιο του...χωρις να το καταλαβω βρεθηκαμε στο κρεβατι του. Καναμε ερωτα ολο το βραδυ.

Το πρωι ξυπνησα και δεν ηξερα που βρισκομαι ...κοιταξα διπλα μου και ειδα τον Στεφανο να κοιμαται... ημασταν σκεπασμενοι. και δεν φοραγα τα ρουχα μου.
Ειχα σοκαριστει! Δεν θυμομουν σχεδον τιποτα! Μα πως? Τι εγινε? Θυμαμαι εμας να φιλιομαστε τοσο παθιασμενα ...που καταληξαμε στο κρεβατι του. Μα δεν μπορει να....

Αυτή ηταν ακομη ενα μερος απο το ημερολογιο της Μαρινας. Ελπιζω να σας αρεσε. Αν σας αρεσε please comment, follow me and vote! Kisses ❤💋

Το Ημερολόγιο Where stories live. Discover now